BAKU Azərbaycan
15.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8224
  • 1 Rusiya rublu
    0.0183
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0525
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1309
11395

Dünyanın bir çox iri şəhərlərindəki tıxaclar nəqliyyat təhlükəsizliyi ilə yanaşı insanların əsəblərinə də mənfi təsir göstərir.

Paytaxt Bakı da bu baxımdan istisna deyil. Paytaxtın mərkəzi küçə və prospektlərində demək olar ki, hər gün azı bir neçə dəfə əhali bu problemlə üzləşir. Xüsusilə, günün pik saatlarında şəhərin mərkəzində insanlar avtomobil və avtobuslarda saatlarla tıxacda qalır.

Bakının Nərimanov rayonu ərazisində, Heydər Əliyev propekti, 20 Yanvar metrosu ətrafında və Tbilisi prospektində nəqliyyatın hərəkəti demək olar ki, hər gün iflic olur. Tıxac bəzən saatlarla davam edir.

Maraqlısı odur ki, tıxac yalnız şəhərin mərkəzində və pik saatlarda deyil, Bakının istənilən yerində, günün istənilən saatında yarana bilər. Bu barədə çox deyilsə də, problem hələ ki, öz həllini tapmır.

Valyuta.az Cebhe.info-ya istinadən xəbər verir ki, məsələ ilə bağlı açıqlama verən nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı, Bakının küçə və prospektlərində nəqliyyat axınının çox olduğunu təsdiq edib.

Əsasən də axının pik saatlarda daha çox olduğunu deyən ekspert bildirib ki, kəsişən küçə və yollar bu yükü çəkə bilmədiyinə görə tıxac yaranır: 

“Bəs bunun səbəbi nədir? Məsələn, 8 zolaqlı yolla avtomobil gəlir və onlar birdən-birə parçalanıb iki zolaqlı yol və bir zolaqlı küçələrə bölünür. Beləliklə, tıxac müşahdə edilir, sıxlıq yaranır”.

Elməddin Muradlı vurğulayıb ki, nəqliyyatın idarə edilməsi vahid sistem şəklində qurulmalıdır. Yol şəbəkəsi, yolların çəkilməsi hamısı vahid bir mərkəzdən idarə olunmalıdır:

 

“Lakin Bakı şəhərində və respublikamızda vəziyyət fərqlidir. Bu fərq nədir? Bu gün bəzi yollar Bakı şəhər icra hakimiyyətinin, bəziləri Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin, qalan yollar isə bələdiyyələrin balansındadır. Yollarımızın azı bir neçə sahibi var və bu sahiblərin də hərəsi öz bildiyi kimi yol çəkir. Öz ağıl və təfəkkürləriylə yol şəbəkəsi qurur. Biri digərini tamamlamır. Xaotik, kor-koranə işin, əlaqəsiz və müzakirəsiz çəkilən yolların acı nəticəsi bu vəziyyətə gətirib çıxarıb”. 

Ekspertin sözlərinə görə, bunun təməli sabiq mer Hacıbala Abutalıbovun zamanından qoyulub və hazırda da bu proses davam edir: 

“Heç kim vəzifəsini itirmək istəmir və hamı əlində olan səlahiyyətdən sui-istifadə etmək istəyir. Hamı deyir ki, qoy, mən də yol çəkim, mən də yeyinti edim. Beləliklə, əziyyəti sadə vətəndaşlar, insanlar çəkir”.

Ekspert bildirib ki, parklanma ilə bağlı vəziyyət də ürəkaçan deyil:

“Sürücülər harada gəldi maşın saxlayır. Bəzən yer tapa bilmədiklərini deyirlər. Hər bir halda Bakı şəhəri bu gün yol-nəqliyyat infrastrukturu cəhətdən çox bərbad vəziyyətdədir. İdarəetmə yaxşı təşkil olunmur. Aidiyyəti qurumlar əlaqəli şəkildə işləmir. Problemin kökü məhz bununla bağlıdır. Ona görə də Bakının tıxac problemi hələ uzun illər həll olunmayacaq. İnsanlar 30 il sonra belə başqa ölkələrdə uçan avtomobillərdən, sürücüsüz taksilərdən danışanda, bizdə hələ də tıxacdan, sürücü mədəniyyətindən, avtobuslardakı sıxlıqdan danışılacaq. Biz bu sahədə çox geri qalırıq”.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Dövlət Agentliyi keçmiş deputatın şirkətinə 720 min manat ödəyəcək

Yaponiya maye qazı əvəz edəcək yanacaq növü tapdı

Məşhur topdansatış mərkəzi cərimələnə bilər

Misir ödənişlərdə rus rublunun rolunun artırılması məsələsini müzakirə edir

Azərbaycan 7 saatlıq iş qrafikinə keçə bilərmi? - Ekspert

Azərbaycan 7 saatlıq iş qrafikinə keçə bilərmi? - Ekspert

"MASTER BROKER"-ə protokol tərtib edildi

Türkiyə ikinci atom elektrik stansiyasının tikintisində 50 faiz iştirak gözləyir

"Telemexanika Zavodu" cərimələndi

Qlobal iqtisadiyyat sürətlə bərpa olunur - OECD proqnozunu dəyişdi

Aleksey Mojin: ABŞ BRİKS Maliyyə Nazirlikləri və Mərkəzi Bankın görüşünü pozdu

Dövlət xidmətinin tenderi ləğv edildi

"Safari" brauzeri tezliklə daha "ağıllı" olacaq

Maksimum 23 il - ABŞ Federal Ehtiyat Sistemi kredit faizinə dair qərar verdi

"Sıracoğlu" Fermer Təsərrüfatı gömrük qaydalarını pozub?

"Apple"ın yeni flaqman saatı köhnəsi ilə eyni olacaq

Fitch DTEK Naftogaz-ın reytinqini CC səviyyəsində təsdiqlədi - Yüksək risklər

1 iyuladək icazə alan taksi sürücüləri hansı üstünlüklərə malik olacaq? - AYNA-dan açıqlama

Bakıda fantastik qiymətə mənzil satışa çıxarılıb (FOTO)

Paytaxtda yeni marşrut şəbəkəsinin tətbiqinə başlanıldı

Bakıda sıxlığı aradan qaldıracaq yeni yol salınır - Video

Bakıda sıxlığı aradan qaldıracaq yeni yol salınır - Video

Yaponiya LNG-ni sintetik metanla əvəz edəcək

Faiz dərəcələri aşağı salındı – Hansı sahədə qiymətlər ucuzlaşacaq?

Qeyri-sabit hava şəraiti mayın 5-dək davam edəcək, temperatur 4-8 dərəcə aşağı enəcək

Bakı-Ağstafa-Bakı dəmir yolu marşrutu üzrə əlavə qatar təyin edilib - CƏDVƏL

Azərbaycanda 220 min manata beton zavodu satılır (FOTO)

2024-cü il barama mövsümünə start verilib

Ramin Məmmədovun deputat mandatına xitam verildi

Nazirlik milyon yarımlıq dərslik buraxacaq

Sabiq nazir yenidən rektor təyin edildi

Sabiq nazir yenidən rektor təyin edildi

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin