BAKU Azərbaycan
7.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7513
  • RUB
    1.6667
  • TRY
    0.0479
  • GBP
    2.0743
19223

"İran və Ermənistan çalışır ki, Zəngəzur dəhlizi, Şimal-Cənub və Şərq-Qərb dəhlizləri layihələrində daha əlverişli şərtlərlə yer alsınlar”.

Bunu Qaynarinfo-ya açıqlamasında iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli İrəvan Dövlət Universitetinin kafedra müdiri Vardan Voskanyanın İranın Fars körfəzi-Qara dəniz layihəsinin Naxçıvandan keçməsinə imkan verməyəcəyi və bu səbəbdən Tehranın Şimal-Cənub magistralı üzrə tikinti layihəsinin Ermənistan tərəfdən tamamlanmasına xüsusi önəm verdiyinə dair fikirlərinə münasibət bildirərkən deyib.

Həmsöhbətimizin fikrincə, bu təklif obyektivlikdən uzaq fikirdir:

"Zaman-zaman bu sayaq fikirlər səslənir. Amma obyektivlikdən uzaq fikirlərdir. Azərbaycan üzərindən keçmədən hansı dəmir yolu və ya avtomobil yolu xətlərilə İranla Qara dənizi birləşdirmək olar? Coğrafiyadan, xəritədən başı çıxan görər ki, bunun başqa variantı yoxdur”.

N. Cəfərli qeyd edir ki, İrəvanla Tehranın istədiyi həmin layihənin gerçəkləşməsi coğrafi məkan və maddi imkansızlıq baxımından mümkün deyil:

"Bu günə qədər İranla Ermənistanın istəyi olan bu layihəni reallaşdırmaq mümkün olsaydı, son 30 ildə həmin yolu realizə edə bilərdilər. Etməyiblərsə, deməli, onun baş tutmasına coğrafi və maddi əngəllər mövcuddur. Çünki elə bir marşrutun Azərbaycandan yan keçərək reallaşması böyük maliyyə resursları tələb edir və baha başa gəlir. Digər tərəfdən, həmin layihədə irəli sürülən coğrafi relyef də çətin keçilən yollardır. Ermənistanda dağlardan keçərək Gürcüstana gedən yol çətin relyefə malik olduğundan həddən artıq baha başa gələcək. Maliyyə mənbələrinə gəldikdə, İran təkbaşına onun öhdəsindən gəlmək gücündə deyil. Bunu bacarsaydı, bu günə qədər edə bilərdi. Ermənistanın isə maddi imkan və fürsətləri tamamilə yox dərəcəsindədir”. 
Ekspert düşünür ki, bu tip reallaşması mümkün olmayan layihələri gündəmə atmaqla Tehranla İrəvan sadəcə bölgədə mövcud olan və olması gözlənilən real layihələrdə sərfəli şərtlərlə yer almağı qarşılarına məqsəd qoyublar:

"Bu tip bəyanatlar sadəcə Zəngəzur dəhlizi, Şimal-Cənub, və Şərq-Qərb dəhlizi layihələrində Tehranla İrəvanın birgə kordinasiya olunmuş mövqe bildirməklə özləri üçün bəzi güzəştlərin qoparılmasına çalışmaq niyyətindən qaynaqlanır. Bu səbəbdən də zaman-zaman bu tipli bəyanatlar səsləndirirlər”.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

39 tenderin qalibi etibarsız təchizatçı elan edildi

ABŞ üçün "qızıl dövr" proqnozu: Trampın dəstəyi ilə iqtisadi yüksəliş gözlənilir

"Qarabağ Sərnişin Daşıma" MMC cərimələnir

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində yemək nəzarəti üçün 76 milyonluq vəsait ayrıldı

"Morgan Stanley" IV rüb hesabatını açıqladı - 2 dəfədən çox artan mənfəət

Elektromobil təkmilləşdirən şirkətə 100 milyon dollar investisiya yatırılıb

"Fed" 2025-ci ilin ilk yarısında faiz endirimlərinə işarə edir

Beynəlxalq Əmək Təşkilatının növbəti hesabatı yayımlanıb

Milli Depozit Mərkəzi fond bazarı iştirakçıları ilə növbəti görüşünü keçirib

Milli Depozit Mərkəzi fond bazarı iştirakçıları ilə növbəti görüşünü keçirib

Şirkət rəhbəri əməkdaşın maaşını gecikdirdiyinə görə 3000 manat cərimələnir

"Azgranata" inzibati məsuliyyətə cəlb edilib

Məcburi Köşkünlərin Məlumatları Sisteminin yaradılması neçəyə başa gələcək?

“Binance” bu altkoini ləğv edəcək - Qiymətlər ucuzlaşdı

"Bes Enerji RV" 1500 manat cərimələnə bilər

"Bank of America"nın IV rüb hesabatı - "Reuters

"BP"nin qənaət strategiyası - Minlərlə işçi ixtisar ediləcək

Zelenski: Bu dörd ölkə bizi "NATO"da görmək istəmir

Elektrikə artan tələbin nüvə enerjisinə təsiri - "IEA"nın hesabatı

Süni intellekt 200 min bank əməkdaşını işsiz qoya bilər - Buna qarşı nə etmək olar?

Mariana Vasileva vəzifəsindən azad olundu

Mariana Vasileva vəzifəsindən azad olundu

Sərhədlərin delimitasiyası üzrə komissiyaların 11-ci görüşü keçirilib

Naxçıvan şəhər küçələrinin işıqlandırılması 1 milyon manata başa gələcək

Nazir: Azərbaycan şirkətləri Gürcüstanın bir nömrəli investorudur

Bu tələb ləğv olundu - Elektromobil bazarı necə inkişaf edəcək?

“ACWA Power”in rəhbərlik etdiyi konsorsium Azərbaycanda ilk içməli su istehsalı zavodu tikəcək

"Deluxe Constraction" MMC valyuta tənzimi qaydalarını pozub

Şadlıq sarayında saxta içkilər aşkarlandı

Xəzərdə 1,5 milyon ton gücündə taxıl terminalı tikiləcək

Xəzərdə 1,5 milyon ton gücündə taxıl terminalı tikiləcək

XİN: Rusiya da Azərbaycan kimi AZAL-ın təyyarəsinin qəzaya uğraması ilə bağlı həqiqətləri bilmək istəyir

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin