"Zara"nın rus varisi “ilin əsas məyusluğu” kimi tanındı
Rusiya ticarət mərkəzlərinin menecerləri "Zara"nın davamçısı olan Maag brendini “ilin əsas məyusluğu” hesab ediblər.
Valyuta.az xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Ticarət Mərkəzləri İttifaqının vitse-prezidenti Pavel Lyulin "RIA Real Estate"a bildirib.
"Ev sahibləri üçün ən böyük məyusluq bu silsilə ərəb sahiblərinə satıldıqdan və rebrendinqdən sonra yeni "Zara" və digər Inditex brendlərinin açılması oldu", - Lyulin deyib.
Bunun əsas səbəbləri pərakəndə satış məntəqələrinin dizaynının zəif olması, məhsul çeşidinin azlığı və reklam dəstəyinin zəif olmasıdır.
Brendin antireytinqinin ikinci sətirində "Obuv" (CCC), üçüncü yerdə isə "Reserved", "Cropp", "House", "Mohito "və "Sinsay"ı əvəz edən RE, SIN, CR, XC, MO yer alıb. Dördüncü yeri "Motherbear" (Mothercare) brendi, beşinci yeri isə McDonald's varisi olan "Vkusno i toçka" tutub.
Eyni zamanda, eyni "Vkusno i toçka" ilk beş rebrendinqdə birinci olub. KFC-ni əvəz edən "Rostics" ikinci, "Locitan" üçüncü, LPP brendləri dördüncü, "Sneaker Box" isə beşinci yerdədir.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay