Süni intellektin yaratdığı yeni “Coca-Cola”nın dadsız olduğu ortaya çıxdı
Sentyabrın ortalarında “Coca-Cola” yeni məhdud buraxılışlı soda Y3000 təqdim edib. Onun dadı şirkətin süni intellektindən istifadə etməklə yaradılıb. Jurnalistlər içkini yoxlayıb və məyusedici nəticələrə gəliblər.
Valyuta.az xəbər verir ki, təcrübə "Gizmodo" tərəfindən aparılıb. İki rəyçi qazlı içkini alaraq təəssüratlarını bölüşüb. “Coca-Cola”nın reklam iddialarına baxmayaraq, Y3000-də cəsarətli futuristik dad yoxdur. Çox banal hiss verir, özündən sonra giləmeyvə və şəkərin güclə hiss olunan dadını verir.
“Mən elə də qazlı içki içən deyiləm və son altı ilimin böyük hissəsini su və ara-sıra sərinləşdirici içkilər üzərində dad reseptorlarımı məşq etdirməyə sərf etmişəm. Beləliklə, Y3000-dən ilk qurtum dilimə dəydikdə, düşündüm ki, bəlkə dad reseptorlarım kifayət qədər inkişaf etməyib. Yalnız həmmüəllifim Kayl Barr mənim narahatlığımı təkrarladıqda, bu qəribə içkinin heç bir təsir göstərmədən sadəcə olaraq sovrulması barədə konsensusa gəldik. Sadə dillə desək, bu, sadəcə olaraq dadsız idi”,- deyə köşə yazarı Kevin Hurler bildirib.
Kayl Barr da oxşar hissləri bölüşüb: “OpenAI-nin ChatGPT və Google-un Bard kimi çatbotlar reseptlərinin nəticəsinin nə olduğunu bilmirlər. Onlar sadəcə olaraq keçmişdə hansı inqrediyentlərin birlikdə istifadə olunduğunu bilirlər və buna görə də birlikdə yaxşı gedə biləcəklərini hesab edirlər. Əgər Y3000 həqiqətən də süni intellektdən istifadə edilməklə inkişaf etdirilsəydi, “Coca-Cola” şirkətinin onu içməli hala gətirmək üçün reseptdə çox mühüm dəyişikliklər etməli olduğunu təsəvvür etmək olardı. Bütün bu səylərdən, bütün bu axmaq brendinqdən və rəqəmsallaşdırılmış loqo dizaynından sonra dad çox pis alınıb”.
Barr o qənaətə gəlib ki, Y3000 almağa dəyməz. Bu, heç kəsin xoşuna gəlməyən dadsız bir içkidir.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay