"Mastercard"ın III rüb üzrə hesabatı haqqında hər şey
Mastercard Inc., üçüncü rüb üçün maliyyə nəticələrini açıqlayarkən şirkətin güclü gəlir artımı və strateji genişlənmələr sahəsində əhəmiyyətli irəliləyiş əldə etdiyini vurğulayıb.
Valyuta.Az-ın verdiyi xəbərə görə, bu rübdə şirkət bir sıra mühüm maliyyə göstəriciləri üzrə artım nümayiş etdirib və strateji təşəbbüslərini gücləndirib:
Gəlir Artımı: Valyuta dəyişikliklərindən təmizlənmiş hesabatda xalis gəlirlər 14% artıb. Şirkət, xüsusilə sərhədlərarası həcmlərin və dəyər qatılmış xidmətlər üzrə gəlirlərin artması nəticəsində yüksək gəlir artımı əldə edib.
Düzəliş Olunmuş Xalis Gəlir: GAAP olmayan hesabatda xalis gəlirdə illik müqayisədə 13% artım baş verib. Bu göstərici istehlakçı xərclərinin davamlı gücünü və sərhədlərarası əməliyyatlarda artımı əks etdirir.
Dəyər Qatılmış Xidmətlər: Şirkət konsaltinq, marketinq və təhlükəsizlik xidmətlərinə olan yüksək tələbat səbəbindən dəyər qatılmış xidmətlər üzrə gəlirdə 19% artım qeydə alıb.
Strateji Satınalmalar: Mastercard kibertəhlükəsizlik və abunə idarəetmə imkanlarını genişləndirmək məqsədilə Recorded Future və Minna Technologies şirkətlərini satın almağı planlaşdırır. Bu satınalmalar şirkətin rəqəmsal təhlükəsizlik sahəsindəki mövqeyini daha da möhkəmləndirəcək.
Rəqəmsal Ödəniş Qəbulunun Genişlənməsi: Tap-on-Phone funksiyası artıq 110-dan çox bazarda tətbiq edilir və ilin əvvəlindən etibarən ikiqat artım göstərib. Bu, Mastercard-ın rəqəmsal ödəniş həllərinin geniş yayıldığını göstərir.
Kommersiya Ödənişləri: Mastercard kommersiya ödənişlərini genişləndirərək əlavə B2B axınlarını cəlb etmək üçün Latın Amerikasında Yellow və səhiyyə sektorunda Thunbot ilə əməkdaşlıq edir.
Əməliyyat Xərcləri: Valyuta dəyişikliklərindən təmizlənmiş hesabatda 12% artıb.
Əməliyyat Gəliri: İllik müqayisədə 15% artıb.
Hər Səhmə Düşən Gəlir (EPS): Səhmlərin geri alınmasından əldə olunan $0,08 daxil olmaqla, $3,89 təşkil edir.
Səhm Geri Alımları: Rüb ərzində $2,9 milyard dəyərində səhm geri alınıb.
Ümumi Dollar Həcmi (GDV): Yerli valyutada illik müqayisədə 10% artıb.
Əməliyyatlar üzrə Artım: İllik müqayisədə 11% artıb.
Buraxılmış Kartlar: Dünyada Mastercard və Maestro brendli 3,4 milyard kart buraxılıb.
2024-cü ilin 4-cü Rübü üzrə Gəlir Artımı Proqnozu: Valyuta dəyişikliklərindən təmizlənmiş hesabatda aşağı iki rəqəmli faiz aralığında gözlənilir.
2024-cü ilin 4-cü Rübü üzrə Əməliyyat Xərclərinin Artımı Proqnozu: Aşağı iki rəqəmli aralığın yüksək ucunda olması gözlənilir.
Mastercard Inc., əməliyyat xərclərinin 12% artması və vergi dərəcəsində artım ehtimalları ilə yanaşı, rəqabətli bazar mühitində daha yüksək təşviqlər tələb olunmasını nəzərə alaraq gəlirliliyini qorumaq üçün maliyyə intizamını davam etdirməyi hədəfləyir.
Ümumilikdə, Mastercard, rəqəmsal ödənişlərə keçidin sürətlənməsi və sərhədlərarası əməliyyatlarda artımla gələcək üçün güclü mövqedədir. Şirkət rəhbərliyi, dəyər qatılmış xidmətlər və strateji təşəbbüslərin gəlir artımına əlavə dəstək verəcəyini gözləyir.
MÜSBƏT MƏQAMLAR
Mastercard Inc (NYSE:MA) güclü istehlakçı xərcləri və sərhədlərarası həcmin artması sayəsində üçüncü rüb üçün xalis gəlirlərdə 14%, düzəliş olunmuş xalis gəlirdə isə 13% artım əldə edib.
Şirkət kibertəhlükəsizlik və abunə idarəetməsi qabiliyyətlərini gücləndirmək məqsədilə iki yeni satınalma – Recorded Future və Minna Technologies – həyata keçirməyi planlaşdırdığını açıqlayıb.
Dəyər qatılmış xidmətlər və həllər üzrə xalis gəlir illik müqayisədə 19% artaraq Mastercard-ın konsaltinq, marketinq və təhlükəsizlik xidmətlərinə yüksək tələbat olduğunu göstərir.
Mastercard Inc (NYSE:MA) rəqəmsal ödəniş qəbulunu genişləndirir; Tap-on-Phone artıq 110-dan çox bazarda mövcuddur və ilin əvvəli ilə müqayisədə yerləşdirmə yerlərinin sayı iki dəfə artıb.
Şirkət Latın Amerikasında Yellow və səhiyyə sektorunda Thunbot ilə əməkdaşlıqlar quraraq kommersiya ödənişlərində mühüm irəliləyişlər əldə edir və əlavə B2B axınları cəlb edir.
MƏNFİ MƏQAMLAR
Əməliyyat xərcləri strateji təşəbbüslərə və reklamlara daha çox xərclənməsi səbəbindən 12% artıb ki, bu da diqqətlə idarə olunmadığı təqdirdə mənfəətliliyə mənfi təsir göstərə bilər.
Makroiqtisadi mühit qeyri-müəyyən olaraq qalır, inflyasiya səviyyələri kateqoriyalar və ölkələr arasında fərqlənir və bu, istehlakçı xərcləmə meyllərinə təsir edə bilər.
Mastercard Inc (NYSE:MA) müştəri portfellərini qazanmaq və saxlamaq üçün əhəmiyyətli təşviqlər tələb edən bazarda rəqabət təzyiqləri ilə üzləşir ki, bu da marjları azalda bilər.
Şirkətin vergi dərəcəsinin, qlobal minimum vergi qaydaları olan Pillar 2-nin tətbiqi səbəbindən artacağı gözlənilir və bu, xalis gəlirə təsir edə bilər.
Kommersiya ödənişlərində güclü artıma baxmayaraq, sektorun gözlənilən sürətlə irəliləmədiyi düşüncəsi mövcuddur ki, bu da bazar nüfuzunda potensial problemləri göstərir.
SUAL-CAVABLAR
Sual: ABŞ-da həcmin son dövrdə artması və cari faiz dərəcəsi mühitində istehlakçı davranışının necə dəyişməsi ilə bağlı məlumat verə bilərsinizmi?
Cavab: İstehlakçı sağlam olaraq qalır və xərcləmə tendensiyaları müsbətdir. Oktyabrın ilk dörd həftəsində təqvim təsirləri və sosial təminat ödənişlərinin vaxtları səbəbindən artım olsa da, ümumi istehlakçı inamı güclüdür. İşsizlik aşağı səviyyədədir və faiz dərəcələrində dalğalanmalara baxmayaraq, istehlakçı xərcləri sabitdir. – Sachin Mehra, Maliyyə Direktoru
Sual: Mastercard üçün tokenizasiyanın irəliləməsi və faydaları barədə məlumat verə bilərsinizmi?
Cavab: Tokenizasiya, məlumatın yalnız bir dəfə istifadə edilməsinə imkan verərək əməliyyatların təhlükəsizliyini artıran müasir texnologiyadır. Bu, təhlükəsizlik səviyyəsinin artması nəticəsində ekosistem üzrə daha geniş qəbul səviyyəsinə gətirib çıxarıb. Tokenizasiya həmçinin onlayn ticarətdə satıcılar üçün daha yüksək konversiya səviyyələri yaradır. Biz bu texnologiyaya investisiya qoymağa davam edirik və onun gəlir artımına dəstək olacağı gözlənilir. – Michael Miebach, Baş İcraçı Direktor
Sual: Mastercard-ın Dəyər Qatılmış Xidmətləri, xüsusən kibertəhlükəsizlik sahəsində necə inkişaf edir və müştərilərə necə təqdim olunur?
Cavab: Bizim kibertəhlükəsizlik həllərimiz rəqəmsal əməliyyatların təhlükəsizliyini təmin etmək ehtiyacı ilə idarə olunan əsas dəyər qatılmış xidmətlərimizdən biridir. Biz əməliyyatdan əvvəl, zamanı və sonrasında tətbiq olunan həllər təklif edirik. Məsələn, süni intellektlə fırıldaqçılığı aşkar etmə qabiliyyətini artıran Decision Intelligence adlı həllimiz var. Yaxınlarda Recorded Future şirkətinin alınması təhdid kəşfiyyatı qabiliyyətlərimizi artırır, bu isə bazar payımızı genişləndirir və əməliyyat xaricində abunə əsaslı xidmətlər təklif edir. – Michael Miebach, Baş İcraçı Direktor
Sual: Avropada makroiqtisadi tendensiyalar nələrdir və Mastercard regionda daha çox bazar payı qazanmaq üçün necə mövqe tutur?
Cavab: Avropada, xüsusilə Fransa, İspaniya və Almaniya kimi ölkələrdə müsbət iqtisadi tendensiyalar müşahidə olunur. İstehlakçı inamı artır və işsizlik səviyyəsi aşağı qalır. Mastercard rəqəmsal ödənişlərə keçidi və bazar payını artırmağı hədəfləyir və bu, Maestro-dan Debit Mastercard-a keçidlər və son portfel çevrilmələri ilə təsdiq olunur. – Sachin Mehra, Maliyyə Direktoru
Sual: Rəqabət mühiti və təşviqlərin Mastercard-ın biznesinə təsiri barədə ətraflı məlumat verə bilərsinizmi?
Cavab: Rəqabət mühiti stabil olaraq qalır və biz effektiv rəqabət aparmağa davam edirik. Təşviqlər həcmi qazanmaq üçün zəruridir və bu, bizə gəlir yaratmağa və portfelləri optimallaşdırmağa imkan verir. Biz ən yaxşı gəlir gətirən portfelləri qazanmağa, maliyyə intizamını qorumağa və xalis gəlir gəlirliliyinin əsas prioritet olmasına diqqət yetiririk. – Sachin Mehra, Maliyyə Direktoru və Michael Miebach, Baş İcraçı Direktor
Hazırladı: Aydın
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay