2023-cü ildə Telegram-da reklam verənlərin sayı 80% artıb
Telegram messencerinin Rusiya seqmentində reklam verənlərin sayı 2022-ci illə müqayisədə 2023-cü ildə demək olar ki, 80% artıb.
Valyuta.az xəbər verir ki, bunu Tochka Advertising xidmətinin analitiklərinin məlumatları sübut edir.
Araşdırmada deyilir: “2023-cü ildə bu saytda reklam verənlərin sayı 2022-ci illə müqayisədə 79,2% artıb”.
Eyni zamanda, verilən məlumatlara görə, saytda reklam büdcələri də artır. Beləliklə, 2023-cü ildə istifadəçilər 2022-ci illə müqayisədə Telegram-da tanıtım xərclərini 46,4% artırıblar.
Həmçinin il ərzində bir istifadəçinin Telegram-da reklam üçün xərclədiyi orta məbləğ də artıb. "Əgər 2022-ci ilin martından 2023-cü ilin martına qədər bu, 492,8 min rubl idisə, 2023-cü ilin mart - 2024-cü ilin mart ayları üçün - 547,4 min rubl olub", - araşdırma qeyd edir.
Həmçinin bildirilir ki, Telegram-da reklamların əksəriyyəti orta illik dövriyyəsi 20 milyon rubldan çox olmayan müəssisələr tərəfindən alınır - biznes reklamının ümumi həcminin təxminən 45%-i. Reklamın daha 28,5% -i dövriyyəsi ildə 60 milyon rubldan çox olan şirkətlər tərəfindən alınır və biznes reklamının 24%-i illik dövriyyəsi 20 milyondan 60 milyon rubla qədər olan müəssisələr tərəfindən alınır.
Eyni zamanda, Telegram-da reklam vasitəsilə özünü tanıtdıran ilk 5 biznes sahəsinə aşağıdakılar daxildir: reklam agentliklərinin fəaliyyəti, kompüter proqramlarının hazırlanması, poçt və ya internet informasiya-kommunikasiya şəbəkəsi vasitəsilə pərakəndə ticarət, uşaqlar və böyüklər üçün əlavə təhsil, - araşdırmada deyilir.
Ümumilikdə analitiklər 3 minə yaxın müştərini təhlil ediblər.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay