BAKU Azərbaycan
9.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7609
  • RUB
    1.6425
  • TRY
    0.0483
  • GBP
    2.1219
29026

Bu yazıda SMB Martech 2023 nə olduğunu müzakirə edəcəyik.

Siz Martech haqqında eşitmisiniz? Yox deyirsinizsə, narahat olmayın. Bu, son bir neçə ildə iş dünyasında təcil qazanan nisbətən yeni bir termindir.

Bu məqalədə biz SMB Martech-in nə olduğunu, onun kiçik biznes üçün nə üçün vacib olduğunu və biznesinizi inkişaf etdirmək üçün ondan necə istifadə edə biləcəyinizi nəzərdən keçirəcəyik.

Valyuta.az bu mövzuda materialı təqdim edir:

SMB Martech nədir?

SMB Martech Kiçik və Orta Biznes (KOB) üçün Marketinq Texnologiyası deməkdir. Buraya biznesinizin marketinq səylərini idarə etmək üçün lazım olan bütün alətlər və texnologiyalar daxildir.

Buraya müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi (CRM) proqramı, e-poçt avtomatlaşdırma vasitələri, analitik platformalar və marketinq avtomatlaşdırma platformaları kimi şeylər daxildir. Onlardan bəziləri tərifin bir hissəsi kimi kontent idarəetmə sistemlərini (CMS) də əhatə edir.

Martech niyə KOB üçün vacibdir?

Martech KOB üçün vacibdir, çünki o, kiçik bizneslərə mesajlarını hədəf auditoriyasına daha effektiv çatdırmağa kömək edə bilər. Mövcud olan bütün texnologiya ilə şirkətlər öz hədəf bazarlarına uyğun kampaniyalar yarada və mesajlarının doğru insanlara çatdığından əmin ola bilərlər.

Bundan əlavə, məlumatlara çıxış onlara müştərilərini və perspektivlərini ən yaxşı şəkildə necə cəlb etmək barədə əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

Bu alətlər vasitəsilə yaradılan məlumatlardan istifadə edərək, şirkətlər investisiyaların reantabelliyini artırmaq və böyüməyə təkan vermək üçün marketinq səyləri ilə bağlı daha yaxşı qərarlar qəbul edə bilərlər.

Mən KOB üçün Martech-dən necə istifadə edə bilərəm?

Kiçik biznesiniz üçün SMB Martech-dən istifadə etməyin ilk addımı hansı növ alətlərin mövcud olduğunu və hansının xüsusi ehtiyaclarınız üçün ən faydalı olacağını anlamaqdır.

Hansı alətlərə ehtiyacınız olduğunu müəyyən etdikdən sonra, əsas performans göstəricilərini (KPI) izləyə bilmək üçün bu sistemlərin qurulmasına üstünlük verməlisiniz. Bu, kampaniyalarınızın necə həyata keçirildiyi barədə fikir əldə etməyə kömək edəcək ki, lazım olduqda düzəlişlər edə biləsiniz. Bundan əlavə, bu alətlərdən məlumatlara giriş ümumi auditoriyaya yönəlmiş ümumi kampaniyalardan daha yaxşı nəticələrə səbəb olacaq daha çox hədəflənmiş kampaniyalar yaratmağa imkan verir.

Nəhayət, bu, Martech-ə investisiya qoymaq sizə müəyyən tapşırıqları avtomatlaşdırmağa imkan verir ki, işinizi idarə etməyin və ya müştəri bazanızı genişləndirməyin digər aspektlərinə diqqət yetirmək üçün daha çox vaxtınız olsun. 

2023-cü ilin 9 ən yaxşı SMB marketinq aləti

1. Marketinqin avtomatlaşdırılması: 

Gündəlik işinizin bir hissəsi olan fəaliyyətləri idarə etmək üçün iş axınları və prosedurlar işlənib hazırlandığından, marketinq avtomatlaşdırılması oyun dəyişdirici ola bilər. Sizə lazım olan tək şey veb analitikanı daxil olan kimi oxumaq və lazımi düzəlişləri etməkdir. Sonra müştərinin reaksiyasından asılı olaraq, onları idarə olunan avtomatlaşdırma ardıcıllığı ilə istiqamətləndirə bilərsiniz. Bəzi prosesləriniz avtomatlaşdırıldığı üçün səylərinizi digər marketinq təşəbbüslərinə yönəldə bilərsiniz.

2. Canlı çat və müştəri dəstəyi: 

Müştəri sizinlə sualları ilə əlaqə saxlayanda təəssürat yaratmaq üçün yalnız bir neçə dəqiqəniz var. Çat vasitəsilə tez cavab verə və real vaxt müzakirələrində iştirak edə bilərsiniz. Onu demirik ki, bu, işçilərinizə üstün müştəri xidməti göstərməyə imkan verir.

3. Web-təhlil: 

Siz analitikanın qızıl mədəni olan veb-saytınızdan istifadə etməlisiniz. Firmanız haqqında ən faydalı məlumat bəzən pulsuz ola bilən analitikadan gəlir. Marketinq planınıza faydalı töhfə vermək üçün bu məlumatdan istifadə etməlisiniz.

4. E-poçt marketinqi: 

E-poçt marketinqi, biznesinizin nə ilə bağlı olduğu barədə istehlakçılarla unikal şəkildə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün sürətli və effektiv yanaşmadır. Faydalı məlumatlar, təkliflər və yeniləmələr daxil olmaqla istədiyiniz hər şeyi yaya bilərsiniz. E-poçt mesajlarınızın nə qədər təfərrüatlı olmasını istədiyinizdən asılı olaraq, müxtəlif üsullardan istifadə edə bilərsiniz.

5. Vebinarlar: 

Son bir neçə il ərzində vebinarlar potensial müştəriləri cəlb etmək və onlarla məşğul olmaq üçün məşhur əyləncə alətinə çevrilib. Vebinarlar canlı ünsiyyət qurmağa, nüfuzunuzu artırmağa və iştirakçılara dəyər verməyə kömək edir.

6. Əməkdaşlıq: 

Əməkdaşlıq proqramı komanda üzvlərinə bir-biri ilə effektiv əməkdaşlıq etməyə imkan verməklə komandanın məhsuldarlığını artırır. Üzvlər bir-biri ilə ünsiyyət qura, tapşırıqları planlaşdıra və vəzifələr təyin edə bilər. Getdikcə daha çox insan uzaqdan işlədiyi üçün komanda üzvləri arasında əməkdaşlıq effektiv olmalıdır.

7. SEO: 

Fantastik məhsulunuz və mürəkkəb veb saytınız olsa belə, heç kim axtarış etdikdə onu tapa bilməyəcək. Tanış gəlirmi bu sizə? Bax, SEO-nun faydalı olduğu yer elə budur. Daim inkişaf edən axtarış motoru alqoritmlərindən xəbərdar olmalısınız. Xoşbəxtlikdən, müştərilərinizə (və axtarış sistemlərinə) sizi tapmağa kömək edəcək bir neçə olduqca ağıllı SEO həlləri var.

8. Satışa Dəstək Platforması:

Siz bir dünya fantastik məhsul istehsal etmisiniz, lakin onun satış nümayəndələrinizə çatmasını necə təmin edirsiniz ki, onlar ondan istifadə etsinlər? Satışa Dəstək Platforması məzmunu satıcılarınıza paylamağa kömək edir və sizə ətraflı istifadə məlumatları təqdim edir.

9. Sosial Media: 

Sosial media istənilən marketinq planının mühüm komponentidir. Hədəf bazarınızın əksəriyyətinin bir çox platformada (LinkedIn və ya Facebook kimi) təmsil olunduğunu nəzərə alsaq, bu, biznesinizin görünürlüğünü artırmaq üçün fantastik bir yanaşmadır. Bu alətlərdən istifadə edərək, məzmunun planlaşdırılması və yerləşdirilməsi kimi yorucu sosial media tapşırıqlarını avtomatlaşdıra bilərsiniz. Müəssisə səviyyəsində uğur qazanmaq üçün Martech-dən istifadə Mürəkkəb satış məlumatlarını anlamaq dünya üzrə milyonlarla marketoloq üçün gündəlik mübarizədir. Bu ekspertlər sənaye araşdırmaları, analitik hesabatlar və aktiv marketinq təşəbbüslərindən əldə edilən anlayışlar vasitəsilə fərdi əməliyyat məlumatlarına misilsiz çıxış əldə edirlər.

Məlumata daxil olmaq asan ola bilər, lakin onu başa düşmək müəyyən səy tələb edə bilər. Əslində, Gartner-in son sorğusuna görə, marketinq şöbələrinin rəhbərlərinin yarıdan çoxu məlumatların hazırlanması, formatlanması və inteqrasiyasının onların analitik səylərinin böyük bir hissəsi olduğunu söyləyir. Faktorlar şirkətin mənfəəti ilə bağlıdır, əksər marketoloqlar Martech-in köməyinə müraciət edirlər. 

ChiefMartec.com-a görə, 8000-dən çox marketinq texnologiyası həlli artıq mövcuddur.

Bununla belə, marketoloqlar strategiya, icra və analitika ilə məşğul olan texnologiya ilə zəngin proqram həllərindən istifadə etməyi seçirlər, çünki əlavə məlumat seqmentasiyası onlara lazım olan son şeydir. 

Marketinq buludu

Marketinq buludlarının yerləşdirilməsi ənənəvi olaraq Amazon kimi agentliklər və böyük şirkətlərlə məhdudlaşır. Bu, əsasən yüksək qiymətlə, həm də proqram təminatını idarə etmək üçün tələb olunan resurslar və idarəetmə təcrübəsi ilə bağlıdır.

Sadə dillə desək, onların əksəriyyəti texnologiyadan istifadə etmək, başa düşmək və ya çatdırmaq üçün heyəti olmayan tipik kiçik və orta biznes firması üçün çox bahalı, mürəkkəb və ağırdır.

Bu, kiçik və orta biznes üçün nə deməkdir? Onlar istifadəçi üçün əlverişli olan və müəssisə səviyyəsində marketinq nəticələrini təqdim edən texnologiya tapmalıdırlar. Budur: KOB-ları dəstəkləyən marketinq buludunu tapın: Marketinq buludu çox vaxt daha böyük şirkətlə əlaqələndirilsə də, bəzi müəssisələr KOB-lara da xidmət göstərir.

KOB-lara üstünlük verən texnoloji firmalar SMB marketoloqunun məqsədlərinə çatmaq üçün lazım olan biliyə malikdirlər və kiçik bizneslər üçün uyğun həllər hazırlayıblar.

Bu, kiçik marketinq komandasını gücləndirən xidmətlər təqdim etmək və ya ən vacib marketinq məlumatlarını vurğulayan marketinq analitikası tablosunu təqdim etmək ola bilər. Həmçinin, bu şirkətlər kiçik və orta biznesə kömək etmək üçün nəzərdə tutulduğu üçün marketinq buludunu demokratikləşdirir və daha rahat və sərfəli alternativ təklif edirlər. Alətlər seçərkən təşkilatınızın cari infrastrukturu ilə inteqrasiyaya üstünlük verin:

Gartner araşdırmasına görə, şirkətlərin 27%-i ən böyük maneə kimi sistem inteqrasiyasını və ya ən yaxşı Martech işçilərini tapıb işə götürməyi göstərir. Siz potensial müştərilər yaratmaq üçün Microsoft Dynamics 365 və ya Salesforce istifadə edirsiniz? Hansı sosial media platformalarına üstünlük verilməlidir? Bunlar biznesinizin mövcud texnologiya infrastrukturu ilə hansı texnologiyaların işlədiyinə qərar verməyə kömək edə biləcək suallardan yalnız bir neçəsidir.

Məlumatlar özlüyündə mürəkkəbdir, ona görə də inteqrasiya edən Martech-in seçilməsi daha az stress və daha az əl prosedurları ilə nəticələnəcək və son istifadəçiyə müxtəlif texnologiyaların xüsusi komponentlərindən daha çox bütün Martech yığınından istifadə etməyə imkan verəcək. 

Müştəri xidmətinə əsaslanaraq qərar verin: 

Heç nə ən qabaqcıl texnologiya kimi istehlakçılarınızı həqiqətən anlaya bilməz. Siz məhsul və xidmətiniz üzrə ekspertsiniz; lakin, ən səmərəli kanalları seçmək və ya məlumatları anlamaq üçün sizə kömək lazım ola bilər. İdarə olunan icra xidmətləri və texniki dəstək daxil olmaqla, müştəri xidməti üçün möhkəm reputasiyaya malik Martech məhsulundan istifadə edin.

Martech-in KOB-lar üçün vacib olmasının səbəbləri

Martech şirkətinizə prosedurların sadələşdirilməsindən tutmuş hədəflənmiş marketinq mesajlarının göndərilməsinə qədər bir çox cəhətdən kömək edə bilər. Martech-in KOB-lar üçün kritik olmasının daha üç səbəbi var: 

Rəqiblərinizdən öndə olun: 

Əgər izdihamlı bazarda fərqlənmək istəyirsinizsə, rəqiblərinizdən bir addım öndə olun. KOBİ-lər üçün Martech sizə rəqabət üzərində üstünlük verə bilər.

Siz marketinq strategiyanızda marketinq texnologiyalarından istifadə etməklə ən son marketinq tendensiyalarından xəbərdar olduğunuza və markanızın üstünlüklərini hədəf auditoriyanıza uğurla çatdıracağınıza əmin ola bilərsiniz. Bundan əlavə, bir sıra platformalar və texnologiyalar öz rəqiblərinizi axtarış nəticələrində üstələməyə kömək edə bilər. Nəticədə, siz SMB-nizi öz sahənizdə qabaqcıl kimi yerləşdirirsiniz və müştərilərin sizin rəqiblərinizi deyil, onlayn olaraq sizi tapmasını asanlaşdırırsınız. 

Auditoriya haqda qiymətli fikirlər əldə edin:

Marketinq strategiyası hazırlayarkən hədəf demoqrafik göstəricilərinizi bilmək və başa düşmək vacibdir. Xoşbəxtlikdən, SMB marketinq texnologiyası hədəfinizi başa düşməyi asanlaşdırır. Bu məlumatdan istifadə edərək, siz auditoriyanızın satın alma seçimlərinə təsir edən amilləri təhlil edə və onların həm vebsaytınızda, həm də xaricində necə davrandığını müəyyən edə bilərsiniz. Bu data ilə hazırladığınız ideyalar və kampaniyalar biznesiniz üçün potensial müştəriləri və dönüşümləri artırmaq üçün istifadə edilə bilər.

İnvestisiyanın rentabelliyini əldə edin: 

Martech, kiçik və orta biznes üçün əhəmiyyətli faydalar təmin edən uğurlu rəqəmsal marketinq proqramlarını inkişaf etdirmək və izləmək üçün ən yaxşı yollardan biridir. Siz şirkətinizə ən çox pul gətirən taktikalara fokuslana, effektivliyi ilə bağlı mühüm fikirlər əldə edə bilərsiniz. Nəticədə, nəticə verməyən səylərə pul xərcləməkdən narahat olmayacaqsınız və bu, investisiya rentabelliyinizi artırır.

Nəticə: SMB Martech 2023 nədir? 

Sonda, kiçik biznesinizə SMB Martech-i təqdim edirik

Marketinq səylərinizin investisiya rentabelliyini maksimuma çatdırmaq və şirkətinizin böyüməsini sürətləndirmək istəyirsinizsə, strategiya vacibdir. Hansı vasitələrin mövcud olduğunu və hansının ehtiyaclarınıza ən uyğun olduğunu başa düşmək, irəliyə doğru yol açan dataya əsaslanan fikirlərlə uğur qazanmaq üçün təməl yaratmağa kömək edəcək.

Təşkilatınızın marketinq strategiyasının bir hissəsi kimi texnologiyadan istifadə etmək üçün düzgün yanaşma və düzgün düşüncə ilə kiçik biznesinizin nə qədər irəli gedə biləcəyini söyləmək mümkün deyil! 

Nicat

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bu sahədə işləyənlər daha çox əmək haqqı alır - SİYAHI

Ötən ay xaricdən 5 milyon dollarlıq düyü alınıb

Tarixdə iz buraxmış maliyyə “oyunları” - Fırıldaqların fəsadları

Əhalinin bir nəfəri ayda 480 manat pul xərcləyir

Sürücülük vəsiqəsinin müddəti hərbi xidmətə getməyə təsir edirmi? - RƏSMİ AÇIQLAMA

Bu hallarda əməkhaqqından tutulmalar ola bilər

2024-cü ilin ən pis aviaşirkətləri açıqlandı

Ölkəyə gətirilən maşınlar aksizdən azad oluna bilər? - Alıcıları çətinliyə salan məsələ

İşçilərə bu hallarda fasilələr verilir

Metallurgiya sənayesində 1,2 milyard manatlıq məhsul istehsal edilib

Rusiyada ən çox maaş alan miqrantlar

Sosial yardımı hansı müddətə ala bilərsiniz? - CAVAB

"Palantir" 2025-ci ilin ən yaxşı süni intellekt (AI) səhmi ola bilərmi?

Türkiyədən geyim alışında 15 milyon dollardan çox azalma

Ticarətin qaydaları - Qanun nə deyir?

Sələmi xatırladan kreditlərə son - "Kredit sisteminə nizam-intizam gələcək"

Bu il 284 min ton şəkər istehsal edilib - Rəqəmlərdə azalma

Bu il 284 min ton şəkər istehsal edilib - Rəqəmlərdə azalma

Dünyanın ən populyar 5 kitabı

11 ayda dərmana 1,1 milyard manat xərclənib

Farş adı ilə hansı növ ətləri yeyirik? - Adı ət olsa da...

İran pulunu dəyişir

Azərbaycanla İran arasında ticarət dövriyyəsi artıb

"Allah canınızı sağ eləsin. Mənə suallar verməyin" - Zaur Hüseynov

Azərbaycanda cəzaçəkmə müəssisələrində ali təhsil veriləcək

ABŞ-da birjalar Milad və Yeni il günlərində açıq olacaqmı?

ABŞ-da birjalar Milad və Yeni il günlərində açıq olacaqmı?

Baffetdən fürsət alımları: 3 gündə 3 şirkətin 560 milyonluq səhmini aldı

Bu gün meşə fondu torpaqlarında 35 mindən çox ağac əkilib

XRP 2025-ci ildə tarix yazacaq - Bitstamp

Bu rayona yeni polis rəisi təyin olundu

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin