BAKU Azərbaycan
22.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8907
  • 1 Rusiya rublu
    0.0183
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0499
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2456
7255

Cənubi Qafqaza nəqliyyat dəhlizinin açılması ilə bağlı müzakirələr davam edir. 10 noyabr qəbul edilən üçtərəfli bəyanatda da bununla bağlı razılaşma var idi. Bəs Cənubi Qafqaza nəqliyyat dəhlizinin çəkilməsi biz üçün hansı imkanları yaradır və nə vədlər verir.

Ümumiyyətlə iqtisadiyyatımıza necə təsir göstərə bilər?

Valyuta.Az xəbər verir ki, bu barədə Modern.az-a danışan politoloq İlqar Vəlizadənin sözlərinə görə bu nəqliyyat dəhlizlərinin açılması regiona yeni iqtisadi imkanların gətirilməsi deməkdir:

“Nəqliyyat hər bir regionda ümumiyyətlə hər yerdə iqtisadiyyatın inkişafında aparıcı drayver rolunu oynayır. Əgər bir ölkədə nəqliyyat kifayət qədər inkişaf etməyibsə, həmin ölkədə iqtisadi inkişaf da mümkün deyil. Bütün inkişaf etmiş ölkələrdə nəqliyyat loqistikasına baxsaq ən müasir texnologiyalar əsasında, yolların, dəmir yol xətlərinin, avtomobil yolunun bərpasını görərik”.

Ekspert illərdir regionda mövcud olan və digər ölkələrlə birləşdirən yolların hazırda dağıdıldığını, fəaliyyət göstərmədiyini bildirib:

“Bunun nəticəsi olaraq Naxçıvan Muxtar Respublikası, Ermənistanın özü də blokada da idi. Çünki sərhədlərin 80 faizi  qapalı idi. Çünki onu digər ölkələrlə, Azərbaycan və Türkiyə ilə birləşdirən yol-nəqliyyat infranstrukturası işləmirdi. Ona görə də digər ölkələrdən daxil olan mallar digər yollarla gəlib çıxırdı və bu malların qiymətində də öz əksini tapırdı. Dolayı yol ilə gələn mallar, rahat yol ilə gələnlərə nisbətən, tranzit xərcləri nəzərə alsaq görərik ki, daha baha gəlir”.

İlqar Vəlizadənin fikrincə, danışıqlar nəticəsində yol infranstrukturası açılacaq, bununla da iqtisadi imkanlar da çoxalacaqdır:

“Eyni zamanda da burada yeni iqtisadi reallıq olduğu kimi qalmalıdır. Çünki ən iri regional ölkə iqtisadiyyatı Türkiyə və AZərbaycandır. Əlbəttdəki bu yolların açılması Azərbaycanla Türkiyəni daha sıx bağlayır. Naxçıvan üzərindən Mehri dəhlizi adlanan bir yerdən gedən yol birbaşa Türkiyə ilə birləşir. İqdırdan Qarsa yeni dəmir yol xətti çəkdilər. Daha sonra İqdırdan Naxçıvanaa dəmir yol xətti çəkiləcək. Bu da Bakıdan Naxçıvan vasitəsi ilə İqdıra və Qarsa birbaşa çıxış yolu açır. Şimalda Bakı-Tblisi Qars dəhlizi var. İndi də Cənub dəhlizi açılacaq. Cənub dəhlizi daha qısa olacaq. Cənub dəhlizinin demək olar ki, 90 faizi Azərbaycan ərazisindən keçəcək. Yalnız Mehridən təxminən 45 km məsafə Ermənistan üzərindən keçəcək. Bütün dəhlizinin ümumi uzunluğu 700 km-dən çoxdur. Bu bizə böyük imkanlar yaradacaq. Bu xəttə İran da qoşula bilər. Culfadan Azərbaycanla İranı birləşdirən dəmir yol keçidi var. O fəaliyyətə başlaya bilər. Bunun nəticəsi olaraq  Azərbaycan-Türkiyə və İran bu yenilikdən bəhrələnə biləcəklər”. 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Almaniya qazın qiymətinin baha olmasının səbəbini açıqladı

Valyuta tənzimi qaydalarını pozan şirkət məhkəmə qarşısında

Azərbaycandakı tarixi abidələrin bərpası üçün Erix Pumerə 7 milyon manat ödəniləcək

Avropa Rusiyadan qaz almasa, bu qış özünü təmin edə biləcək?

Aİ Macarıstanın büdcə ödənişlərindən 200 milyon avro tutacaq - FT səbəbi açıqladı

"Şəmkir Regional Kənd Təsərrüfatı" cərimələnib

Avropa Yaxın Şərqdən dizel alışını artırır

Bakı Tərcümə Forumu süni intellekt inqilabı əsrində dil sənayesinin gələcəyini araşdıracaq

"iPhone 16 Pro Max" Azərbaycanda 7350 manata satılır - Real qiymətindən baha

Kredit ödəyəndə diqqət edin: "MilliÖn" faiz tutur?

"Zarat İmport Export" gömrük qaydalarını pozub

“Finex Kredit”in zəifləməsi fonunda rəhbəri işdən çıxarılıb

Bazar ertəsi işə getmək niyə işçilərə çətin gəlir?

Bazar ertəsi işə getmək niyə işçilərə çətin gəlir?

Prezident Şuşada Bayraq Meydanının açılışında iştirak etdi (YENİLƏNİB)

Suvarılan torpaqlarla bağlı iki fərqli statistika - Hansı qurumlar nəzarət etməlidir?

Saxta yuyucu vasitələr istehsal edən sex bağlandı

Bakı və rayonlarda pensiya niyə fərqli vaxtlarda verilir?

Azərbaycanın MDB ölkələri ilə ticarət dövriyyəsinin həcmi açıqlanıb

Daxili dövlət borcunun artması iqtisadi artıma təsir edəcək? (ŞƏRH)

Digər ölkələrdə qadağa, Azərbaycanda hədsiz istifadə - Hansı məhsullarımızda palma yağı var?

Bakı Fond Birjasından Azərbaycanda kriptovalyuta bazarının inkişafı barədə AÇIQLAMA

Təqaüdlə təhsil alan tələbələrin sayı - Ölkə üzrə STATİSTİKA

Azərbaycanda zeytun yağı bir manatdan çox bahalaşıb, günəbaxan və qarğıdalı yağı ucuzlaşıb

Bakı Fond Birjasında "yaşıl" istiqrazların yerləşdirilməsi mümkün ola bilər

Əcnəbi turistlərin Bakıdan sonra ən çox getdiyi üç bölgə

Dövlət qurumları vətəndaşdan kağız sənəd tələb edə bilərmi?

Tramp "Bitcoin"lə ödəniş edən ilk ABŞ lideri oldu

Azərbaycan meyvə-tərəvəz satışından 350 milyon dollardan çox gəlir əldə edib - Rəqəmlər

Sürücüləri çaşdıran məsələ: Hansı yola girsəniz cərimələnəcəksiniz? - İZAH

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin