BAKU Azərbaycan
17.65°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9241
  • RUB
    2.1054
  • TRY
    0.044
  • GBP
    2.2665
68158

Müasir pərakəndə satış sahəsində brendlərin əsas məqsədlərindən biri müştəriyə unudulmaz alış təcrübəsi yaşatmaqdır. Bu məqsədlə müxtəlif psixoloji və texnoloji üsullara müraciət olunur. Geyim mağazalarında müştəriləri paltardəyişmə otağında daha incə və uzun göstərən güzgülər də bu üsullardan biridir.

Valyuta.az xəbər verir ki, bu cür güzgülərin istifadəsi alıcının qərarvermə prosesinə təsir göstərmək üçün düşünülmüş marketinq strategiyasının bir hissəsidir.

Bu yanaşma yalnız fiziki güzgülərlə məhdudlaşmır. Texnologiyanın inkişafı ilə artırılmış reallıq (AR) əsaslı "ağıllı güzgülər" də satış strategiyalarına daxil edilib. Brendlər artıq alıcının təcrübəsini daha da fərdiləşdirmək üçün interaktiv vizual texnologiyalardan geniş istifadə edir.

Güzgünün o biri üzü: alış qərarlarına vizual müdaxilə

Müştərinin özünü güzgüdə daha cəlbedici görməsi onun emosional durumuna, bədən imicinə və qərarvermə sürətinə təsir göstərir. Davranışsal iqtisadiyyat bu fenomeni “lövbər effekti” ilə izah edir: alıcı ilk vizual təəssüratın təsiri ilə realdan uzaq qərarlar qəbul edə bilər. Araşdırmalar göstərir ki, özünü daha incə görən müştəri paltardəyişmə otağında 15-30% daha çox vaxt keçirir. Bu, satış heyətinə alıcı ilə daha uzun təmas qurmaq və əlavə məhsullar təklif etmək üçün imkan yaradır.

“The Skinny Mirror” effekti: 4 kilo arıq görünmək neçə faiz satış artırır?

"The Skinny Mirror" adlı Kaliforniya şirkəti, insanları orta hesabla 4-5 kiloqram daha incə göstərən güzgülər istehsal edir. İsveçdə bu güzgülərlə aparılmış araşdırmaya əsasən, müştərilərin 88%-i alış edib. Bu göstərici adi güzgülərin olduğu mağazalarda 73% təşkil edib.

"Rebecca Minkoff" brendi Nyu-York mağazalarında interaktiv güzgülər tətbiq etməklə satışları gözləniləndən üç dəfə artırıb. Həmçinin, müştərilərin 30%-i paltardəyişmə otağında əlavə məhsulların gətirilməsini istəyib.

"Neiman Marcus" isə "Memory Mirror" texnologiyasından istifadə edərək müştərilərə geyimləri fərqli bucaqlardan görmək və dostları ilə paylaşmaq imkanı yaradıb. Bu da həm satışları, həm də investisiya geri dönüşü (ROI) göstəricilərini əhəmiyyətli dərəcədə artırıb.

"Gap" və "Topshop" kimi brendlər də artırılmış reallıq texnologiyasını satış təcrübəsinə inteqrasiya edərək virtual geyim sınağı imkanları yaratmış və bu yolla məhsulun qaytarılma ehtimalını azaldıb.

Brendlərin oyunu: texnologiyanın estetikaya xidmət etdiyi məqamlar

"The Skinny Mirror" şirkətinin qurucusu və dizayneri Belinda Cazmin, bu güzgülərin müştərilərin özlərini daha yaxşı hiss etmələrinə və nəticədə daha çox alış etmələrinə səbəb olduğunu bildirir. O qeyd edir ki, güzgülərin təsiri çox incədir və müştərilərə əlavə bir saatvari fiqur görünüşü verir.

Lakin bu yanaşmaya tənqidi yanaşan biznes sahibləri də var. "Louella" butiklərinin sahibi Mariya Delani , müştəriləri aldatmağın düzgün olmadığını və bunun fırıldaqçılıq olduğunu bildirir. Onun fikrincə, bu cür taktikalar müştəri etibarına zərbə vurur.

Bu cür fikirlərdən çıxış edərək bir çox brend daha etik yanaşmalar tətbiq edir və texnologiyanı şəffaf şəkildə istifadə etməyə üstünlük verir.

Marketinq strategiyaları və taktikalar

Bəzi mağazalar, paltardəyişmə otaqlarında güzgüləri azca arxaya doğru əyərək və ya xüsusi işıqlandırma istifadə edərək müştərilərin özlərini daha incə və cəlbedici görmələrini təmin edirlər. Bu cür üsullar, daha çox vizual manipulyasiya ilə alış qərarlarına təsir etməyi hədəfləyən taktikalardır.

Eyni zamanda, artırılmış reallıq əsaslı interaktiv güzgülər sayəsində müştərilər geyimləri virtual şəkildə sınayır, ölçü və rəng variantlarını müqayisə edir və alış qərarını daha məlumatlı şəkildə verir. Bu texnologiya yalnız satışları artırmır, həm də məhsulun geri qaytarılma faizini azaldır və brendin texnoloji imicini gücləndirir.

Satışlar artsa da, brend dəyərləri risk altında ola bilər

Bu taktikanın mənfi tərəfləri də mövcuddur. Müştəri mağazada geyimi daha cəlbedici görsə də, evdə eyni effekti əldə etmədikdə məhsulu geri qaytarmaq ehtimalı artır. Bu isə mağazanın logistika xərclərinə, stok idarəçiliyinə və brend reputasiyasına mənfi təsir göstərir. Ona görə də bir çox brend bu strategiyanı balanslı şəkildə, etik çərçivədə tətbiq etməyə çalışır.

Şəffaf texnologiyalar və real görüntülər təqdim edən brendlər, uzunmüddətli etibar və loyallıq qazandığından, onların satış sonrası xərcləri də azalmağa meyllidir.

Maya Hüseynova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

5 manatlıq şirkətin 235 min manat vergi borcu var

Bakıda səs yazısı yayılan qalmaqallı direktor işdən ÇIXARILDI

Ölkəyə kartof gətirən "ESTOS"un borcu 200 mini ötdü

Çinli hakerlərin yeni hədəfi: evinizdəki modemlər

“İpək Yolu Sığorta”nın Direktorlar Şurasına təyinat olub

"Google"un süni intellekti həkimlərdən daha dəqiq diaqnoz qoymağı öyrənib

Aleksandr Kazakova “stop” qoyula bilər

Bu ölkə Azərbaycana 15,52 manatdan mixək satıb

Ədədi 503 manatdan gətirilən smartfonlar xaricə 366 manatdan satılıb

Ədədi 503 manatdan gətirilən smartfonlar xaricə 366 manatdan satılıb

AZAL Bakı-Astana reyslərinin sayını artırır

"Apple" yeni "iPhone"ların qiymətini artırmağı planlaşdırır

Azərbaycanda bəzi vətəndaş kateqoriyaları üçün mənzil əldə etmək daha əlçatan olacaq - VİDEO

Vaqif Cavadov istefaya göndərildi

3 manata satılan kabablar hansı ətdən hazırlanır? - VİDEO

Mərkəzi Bank “Azəridmanservis”ə protokol yazdı, məhkəmə icraata xitam verdi

ABB-nin rəhbərliyi bankdan nə qədər qazanır?

Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri açıqlandı

AFB Bank: Banka gəlmədən kredit götürmənin yeni dövrü – “Başdan Başa” layihəsi®

Bank kartınızdan oğurlanan pulları necə geri qaytara bilərsiniz? - Müsahibə

Prezident Rəşad Nəbiyevə yeni vəzifə verdi - SƏRƏNCAM

Azərbaycana gətirilən bu məhsullar gömrük rüsumundan azad edilir

Azərbaycana gətirilən bu məhsullar gömrük rüsumundan azad edilir

İlham Əliyev yeni rektor təyin etdi

Azərbaycanla Pakistan arasında saziş təsdiqlənəcək

“Qarabağ” gəlirlərini açıqladı - 34 milyon

“Azərenerji” 24 milyon manatlıq günəş enerjisi layihəsi elan edib

Avtomobili pulsuz necə park etmək olar? - AÇIQLAMA

AZAL: Pakistan və Hindistan reysləri bərpa edilir

Ərəb iş adamının rəhbəri olduğu şirkətin külli miqdarda vergi borcu var

"Google" üç yeni atom elektrik stansiyasının tikintisini maliyyələşdirəcək

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin