BAKU Azərbaycan
32.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9122
  • RUB
    2.128
  • TRY
    0.0435
  • GBP
    2.2849
68158

Müasir pərakəndə satış sahəsində brendlərin əsas məqsədlərindən biri müştəriyə unudulmaz alış təcrübəsi yaşatmaqdır. Bu məqsədlə müxtəlif psixoloji və texnoloji üsullara müraciət olunur. Geyim mağazalarında müştəriləri paltardəyişmə otağında daha incə və uzun göstərən güzgülər də bu üsullardan biridir.

Valyuta.az xəbər verir ki, bu cür güzgülərin istifadəsi alıcının qərarvermə prosesinə təsir göstərmək üçün düşünülmüş marketinq strategiyasının bir hissəsidir.

Bu yanaşma yalnız fiziki güzgülərlə məhdudlaşmır. Texnologiyanın inkişafı ilə artırılmış reallıq (AR) əsaslı "ağıllı güzgülər" də satış strategiyalarına daxil edilib. Brendlər artıq alıcının təcrübəsini daha da fərdiləşdirmək üçün interaktiv vizual texnologiyalardan geniş istifadə edir.

Güzgünün o biri üzü: alış qərarlarına vizual müdaxilə

Müştərinin özünü güzgüdə daha cəlbedici görməsi onun emosional durumuna, bədən imicinə və qərarvermə sürətinə təsir göstərir. Davranışsal iqtisadiyyat bu fenomeni “lövbər effekti” ilə izah edir: alıcı ilk vizual təəssüratın təsiri ilə realdan uzaq qərarlar qəbul edə bilər. Araşdırmalar göstərir ki, özünü daha incə görən müştəri paltardəyişmə otağında 15-30% daha çox vaxt keçirir. Bu, satış heyətinə alıcı ilə daha uzun təmas qurmaq və əlavə məhsullar təklif etmək üçün imkan yaradır.

“The Skinny Mirror” effekti: 4 kilo arıq görünmək neçə faiz satış artırır?

"The Skinny Mirror" adlı Kaliforniya şirkəti, insanları orta hesabla 4-5 kiloqram daha incə göstərən güzgülər istehsal edir. İsveçdə bu güzgülərlə aparılmış araşdırmaya əsasən, müştərilərin 88%-i alış edib. Bu göstərici adi güzgülərin olduğu mağazalarda 73% təşkil edib.

"Rebecca Minkoff" brendi Nyu-York mağazalarında interaktiv güzgülər tətbiq etməklə satışları gözləniləndən üç dəfə artırıb. Həmçinin, müştərilərin 30%-i paltardəyişmə otağında əlavə məhsulların gətirilməsini istəyib.

"Neiman Marcus" isə "Memory Mirror" texnologiyasından istifadə edərək müştərilərə geyimləri fərqli bucaqlardan görmək və dostları ilə paylaşmaq imkanı yaradıb. Bu da həm satışları, həm də investisiya geri dönüşü (ROI) göstəricilərini əhəmiyyətli dərəcədə artırıb.

"Gap" və "Topshop" kimi brendlər də artırılmış reallıq texnologiyasını satış təcrübəsinə inteqrasiya edərək virtual geyim sınağı imkanları yaratmış və bu yolla məhsulun qaytarılma ehtimalını azaldıb.

Brendlərin oyunu: texnologiyanın estetikaya xidmət etdiyi məqamlar

"The Skinny Mirror" şirkətinin qurucusu və dizayneri Belinda Cazmin, bu güzgülərin müştərilərin özlərini daha yaxşı hiss etmələrinə və nəticədə daha çox alış etmələrinə səbəb olduğunu bildirir. O qeyd edir ki, güzgülərin təsiri çox incədir və müştərilərə əlavə bir saatvari fiqur görünüşü verir.

Lakin bu yanaşmaya tənqidi yanaşan biznes sahibləri də var. "Louella" butiklərinin sahibi Mariya Delani , müştəriləri aldatmağın düzgün olmadığını və bunun fırıldaqçılıq olduğunu bildirir. Onun fikrincə, bu cür taktikalar müştəri etibarına zərbə vurur.

Bu cür fikirlərdən çıxış edərək bir çox brend daha etik yanaşmalar tətbiq edir və texnologiyanı şəffaf şəkildə istifadə etməyə üstünlük verir.

Marketinq strategiyaları və taktikalar

Bəzi mağazalar, paltardəyişmə otaqlarında güzgüləri azca arxaya doğru əyərək və ya xüsusi işıqlandırma istifadə edərək müştərilərin özlərini daha incə və cəlbedici görmələrini təmin edirlər. Bu cür üsullar, daha çox vizual manipulyasiya ilə alış qərarlarına təsir etməyi hədəfləyən taktikalardır.

Eyni zamanda, artırılmış reallıq əsaslı interaktiv güzgülər sayəsində müştərilər geyimləri virtual şəkildə sınayır, ölçü və rəng variantlarını müqayisə edir və alış qərarını daha məlumatlı şəkildə verir. Bu texnologiya yalnız satışları artırmır, həm də məhsulun geri qaytarılma faizini azaldır və brendin texnoloji imicini gücləndirir.

Satışlar artsa da, brend dəyərləri risk altında ola bilər

Bu taktikanın mənfi tərəfləri də mövcuddur. Müştəri mağazada geyimi daha cəlbedici görsə də, evdə eyni effekti əldə etmədikdə məhsulu geri qaytarmaq ehtimalı artır. Bu isə mağazanın logistika xərclərinə, stok idarəçiliyinə və brend reputasiyasına mənfi təsir göstərir. Ona görə də bir çox brend bu strategiyanı balanslı şəkildə, etik çərçivədə tətbiq etməyə çalışır.

Şəffaf texnologiyalar və real görüntülər təqdim edən brendlər, uzunmüddətli etibar və loyallıq qazandığından, onların satış sonrası xərcləri də azalmağa meyllidir.

Maya Hüseynova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Yeni işə başlayanlar və iş yerini dəyişdirənlər bunları mütləq bilməlidir

“WhatsApp” sabahdan bu telefonlarda İŞLƏMƏYƏCƏK

Birinin qanlı əlcəyi, digərinin dişi satıldı – Məşhurların qeyri-adi hərrac əşyaları

Varlıların həyat dəyişdirən sirrləri

"Base Construction"nın 100 mindən çox borcu var

"Base Construction"nın 100 mindən çox borcu var

Bakıda özəl obyekt sahibindən xəbərsiz sökülüb? - Açıqlama - Video

“Hesabınız dondurulub, müdaxilə var”- DİN-dən vətəndaşlara xəbərdarlıq

Qramı 512 manat olan balın süfrəyə gəlişi -"Mad honey"

MİDA-nın yarım milyonluq tenderi baş tutmadı

Neftimizin qiyməti ucuzlaşıb

Bazarda qiymətlər tavanda: Alça 15, şaftalı 17, tut isə 10 manata... - Video

Bazarda qiymətlər tavanda: Alça 15, şaftalı 17, tut isə 10 manata... - Video

ABŞ-ın maliyyə naziri: "Çinlə danışıqlar dalana dirənib"

4 yaşında limonad satışı ilə başlayan uğur hekayəsi - SƏHƏR OXUSU

Dividendin hüquqi və maliyyə əsasları – Kimlərə verilir?

"Sebasten İnşaat"ın rəhbərinə “stop” qoyula bilər

Dünyanın ən kiçik, lakin bahalı restoranı: "Solo Per Due"

Bu məktəblərin şagirdləri 300 bal topladı - SİYAHI

Bu məktəblərin şagirdləri 300 bal topladı - SİYAHI

"Samsung Galaxy Z Flip 7"nin sızan test nəticələri məyus etdi

Türk iş adamına məxsus şirkətin xeyli miqdarda vergi borcu üzə çıxdı

Magistraturaya qəbul imtahanında ən yüksək bal toplayanlar kimlərdir?

Kamran Əliyevdən yüksək vəzifəyə TƏYİNAT

“Azeri Med” MOM-un daha bir iri məbləğli tenderinin qalibi oldu

ABŞ tarifləri şirkətlərin 34 milyard dollar itirməsinə səbəb olub

Bir damla qanla milyardlarla dollar - "The Inventor" fırıldağının hekayəsi

Bu universitet müəllim axtarır - Maaş 6 mindən YUXARIDIR

Bu universitet müəllim axtarır - Maaş 6 mindən YUXARIDIR

Bu məhsul Azərbaycana ucuz gəlir, baha satılır

Bakının bu küçəsi yenilənir

İlin əvvəlində 1.4 milyonluq tenderin qalibi olan sahibakara eyni qurumdan daha bir sifariş

Qatarda ödəniş etmədən gedən sərnişinlər cərimələnəcək

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin