BAKU Azərbaycan
16.72°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9019
  • RUB
    2.129
  • TRY
    0.0438
  • GBP
    2.2618
69258

Pul təkcə alış-veriş vasitəsi deyil - o, insanın dünyaya baxışını, ehtiyaclarını və şəxsiyyətini əks etdirən bir güzgüdür. Psixoloqlar və iqtisadçılar uzun illərdir ki, insanların pul xərcləmə vərdişlərinin onların şəxsiyyət tipləri ilə sıx bağlı olduğunu göstərən araşdırmalar aparır. Əgər biri qənaətcildirsə, digəri xərcləməyə meyllidir. Bu fərqliliklərin kökündə isə yalnız maddi vəziyyət deyil, həm də insanın şəxsiyyət xüsusiyyətləri dayanır.

Xərcçi (Spender) - “Bu gün varıq, sabah bilinməz”

Bu tip insanlar üçün pul bir vasitədir - əylənmək, yaşamaq, sosiallaşmaq və özünü ifadə etmək üçün. Onlar yeni şeylər almağı sevirlər və çox vaxt alış-veriş edərkən plan qurmazlar. Xüsusilə emosional vəziyyətlərdə (xoşbəxtlik, stress, sıxıntı) bu insanlar impulsiv şəkildə pul xərcləyə bilərlər. Onlar üçün “dəyər” maddi əşyalardan çox, o an yaşanan hisslərə bağlıdır.

Qənaətçi (Saver) - “Qəpik qəpik yığ, gün gələr doya-doya xərclə”

Bu insanlar isə pul xərcləməyi deyil, yığmağı üstün tuturlar. Onlar büdcə planlaşdırmasına önəm verir, gələcəkdə ehtiyac ola biləcək hallar üçün ehtiyat yaradırlar. Onların əsas motivasiyası təhlükəsizlik və sabitlikdir. Bəzən isə bu qənaət meyli o qədər güclü ola bilər ki, hətta zəruri ehtiyaclar belə təxirə salınar.

Təhlükəsiz xərcləyən (Security-focused spender) - “Məncə, əvvəl düşünək”

Bu tip insanlar balanslı və planlı xərcləməyi seçir. Hər şeyin əvvəlcədən planlaşdırıldığı, riskin minimuma endirildiyi bir pul idarəçiliyi modelinə sadiq qalırlar. Onlar üçün alış-veriş bir ehtiyac nəticəsində və analiz əsasında baş verir. Emosional təsirlərə çox da açıq deyillər.

Status yönümlü xərcləyən (Status spender) - “Brend mənim dəyərimdir”

Bu şəxsiyyət tipinə sahib olan insanlar üçün pul sosial statusu nümayiş etdirməyin vasitəsidir. Onlar bahalı brendlərə, texnoloji yeniliklərə və sosial mediada paylaşmağa dəyər məhsullara üstünlük verirlər. Bəzən bu xərcləmə davranışı “başqaları nə düşünər?” sualına cavab olaraq formalaşır.

Verici (Generous giver) - “Paylaşmaq rifahdır”

Bu insanlar başqalarına kömək etməyi, hədiyyə almağı və ehtiyacı olanlara yardım etməyi sevərlər. Onların puldan gözləntiləri fərqlidir - şəxsi məmnunluqdan çox, başqalarını sevindirməkdən zövq alırlar. Bu tip insanlar tez-tez sosial məsuliyyət hissi güclü olan və empatiya qabiliyyəti yüksək olanlardır.

Leyli

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Trampdan "Apple" rəhbərinə sərt sözlər: "Sənə həqiqətən yaxşı davrandıq"

Azərbaycanda silsilə qətllər törədən dəstə başçısının ağlasığmaz CİNAYƏTLƏRİ - DETALLAR

“Messenat Holdinq”in bu şirkətinin vergi borcu milyona yaxınlaşır

Hansı ölkələrdə neçə yaşında pensiyaya çıxılır?

Hansı ölkələrdə neçə yaşında pensiyaya çıxılır?

Noutbuk alıcılarının sayının artması istehsalı 71%-dən çox yüksəldib

"YouTube" videoların ən maraqlı anlarında reklam göstərəcək

Bu taksi şirkəti 40 min cərimə edildi

Bu futbol klubu fəaliyyətini dayandıra bilər

Peşə məktəbləri kolleclərdən üstündür -Təhsil eksperti

Bankomatda unutduğu pulu oğurladılar

Ən yüksək marjaya məxsus məhsullar - SİYAHI

Son 5 ildə ictimai iaşə dövriyyəsi 588,9 milyon manat artıb - CƏDVƏL

“Zahid və Zakir”in külli miqdarda vergi borcu var

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Vasif Talıbova məxsus şirkətlər ləğv edilir

“Xalq Bank” investisiya fəaliyyətinə başlayır

Azərbaycanda "Son zəng"in təmtəraqla keçirilməsi qadağan edilib - RƏSMİ

Mərkəzi Bank “Sənaye Bankı” və “Bank Avrasiya”ya icrası məcburi sərəncamlar verib

Azərbaycanda tibb bacıları nə qədər maaş alır?

Yeni sədr 31 yaşlı bankirə vəzifə verdi - FOTO

​Necə olur ki, yüksək maaş ayın ortası bitir?

Ən çox əməkhaqqı alan peşələr - CƏDVƏL

“Yapı Kredi Bank Azərbaycan”dan şikayətlər səngimir - Qırmızı zolaqda

Mobil operatorların gəlirləri açıqlandı

Aylıq 3000-4000 manat arası mənfəət vəd edən biznes satılır

Övladlar valideynlərini saxlamağa borcludurmu?

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Biznesmen qadının bağçası haqqında QƏRAR qəbul edildi

Rəşad Cəfərov "Mozalan Studiyası"na direktor təyin edildi

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin