BAKU Azərbaycan
14.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7711
  • RUB
    1.629
  • TRY
    0.0492
  • GBP
    2.1302
48985

“Kontakt Home”, “İrşad”, “Baku Electronics” və bir sıra digər böyük elekronika məhsulları satan mağazalarda telefon qiymətləri demək olar ki, eyni olur. Məsələn, “İPhone 15 Pro”, “Samsung” markasının bəzi məhsulları eyni qiymətə satılır. Müştəriləri də maraqlandıran məsələlərdən biri də qiymətdir. Alıcı tərəfdən yanaşan zaman bu, ciddi fərq yaratmır, çünki istədiyi mağazadan ala bilər. Amma biznes tərəfdən yanaşan zaman bu nə qədər doğrudur? Eyni qiymətlə rəqabət aparmaq mümkdünürmü? 

Valyuta.az-a danışan Marketinq və İctimaiyyətlə Əlaqlər üzrə məsləhətçi Səfər Aslanov deyir ki, hazırda bu sektor rəqabətin kifayət qədər gərgin olduğu sahədir. Onun sözlərinə görə, bu sektorda rəqabət qiymətlərlə aparılmır: “Bu sektorda qiymət siyasətini pərakəndəçilər deyil, məhz istehsalçılar və ya onların yerli nümayəndələri tərəfindən bazar konyukturası nəzərə alınaraq ifadə edilir. Rəqabəti gərginləşdirən əsas məqam məhz pərakəndəçilərlə istehlakçılar arasında qurulan münasibətlər kontekstidir. Pərakəndəçi mağaza brendinin yaratdığı loyallıq siyasəti, müştəri bazasını idarəetmə qabiliyyəti və xidmət keyfiyyəti amili pərakəndəçi brendinin imicinin məcmusunu təşil edərək satışların həcminə müsbət təsir edir. Pərakəndəçilər sırasında nəhəng müştəri bazasında sahib olanlar da var. Lakin burda bazanın həcmi yox, onun funksionallığı daha əhəmiyyətlidir. Data əsaslı fəaliyyətin aparılması bazarda status kvonu dəyişə bilir. Yəni nəhəng müştəri bazası olmayan mağaza da uğurlu satış edə bilir”.

S.Aslanov qeyd edir ki, bu sektorda rəqabətə təsir edən digər amil isə əlçatanlıq (convenience) faktorudur: “Pandemiyaya qədər bu məqama xüsusi zərurət görülmürdü. Lakin yaranmış yeni reallıq pərakəndəçiləri bütün mümkün vasitələri aktivləşdirməyə həvəsləndirdi. İstehsalçılar tərəfindən həyata keçirilən “Pull” tipli kampaniyalar zaman-zaman bazarda dinamikaları intensivləşdirsə də, son nəticədə metirkalarda həcm göstəricisi özünü “ən yaxşı satıcı” kimi təqdim edən pərakəndəçinin xeyrinə dəyişir. Ən yaxşı satıcı isə hədəf seqmenti ən yaxşı anlayan və müvafiq davranış sərgiləyəndir. Bu isə bir daha onu sübüut edir ki, doğru brend arxetipi və doğru mövqeləndirmə ilə daimi davranışı qoruyub saxlamaq biznes üçün vacib addımdır”.

İqtisadçı ekspert Xalid Kərimli deyir ki, məhsulların arasında heç bir fərq yoxdur, alış yerləri və aldıqları ölkə də eynidir. Alış qiymətləri, yol xərcləri, vergilər və müştəri seqmenti eyni olduğu üçün bir mağaza qiyməti endirdikdə digəri də endirəcək və nəticə etibarı ilə yenə eyni qiymət olacaq: “Məhsul eyni olduğu üçün eyni qiymətə satılması normal haldır. Çünki bir şirkət 20 manat endirim etsə, digəri də endirim edəcək və nəticə etibarı ilə yenə eyni qiymət formalaşacaq. Bütün şərtlər eyni oduğuna görə, şirkətlər də satış qiymətini eyni qoyub digər məqamlarla rəqabət aparmağa çalışırlar. Loyallıq, yerləşmə yeri, müəyyən kampaniya və güzəştlərlə rəqabət aparmağa çalışırlar. Bu qiymət siyasətini razılaşdırılmış və uyğunlaşdırılmış kimi görmürəm. Çünki məhsul eynidir və heç bir müştəri eyni məhsulu baha almaq istəməz. Buna görə də şirkətlər məcburən qiymətləri eyni təyin edirlər. İnsanlar da qiymət eyni olduğu üçün alacaqları mağazaların digər xüsusiyyətlərinə daha çox fikir verirlər. Məsələn, satışdan sonrakı xidmətə, şirkətin reputasiyasına, digər kampaniyalara və güzəştlərə diqqət yetirirlər”.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bankdan xarici valyuta alan vergi ödəyicisi üçün məzənnə fərqi xərc kimi nəzərə alınırmı?

Elon Mask üçüncü dünya müharibəsi barədə fikirlərini bölüşüb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

"The Sunday Times": Ukrayna "ölümcül soyuqlar"la üzləşəcək

Gündə 279 nəfər doğulub, 162 nəfər ölüb

İlham Əliyev: Bakı COP tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşəcək

154 illik "qızıl sikkə" dəyərinin 550 qatına satıldı

ABŞ-ın dövlət borcu tarixində rekord həddə çatıb

Kimlərə sosial yardım veriləcək? - İqtisadçı açıqladı

ÜST müşaviri xəbərdarlıq etdi: Yeni pandemiya riski artır

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

COP29: Bakı 1,3 trilyon dollarlıq yeni iqlim maliyyəsini hədəf seçib

Çexiya Rusiya neftindən imtina üçün son tarixi açıqladı

Həyəcan təbili: Şirin su ehtiyatı təhlükəli səviyyəyə düşüb

"Qazprombank"a növbəti qadağalar Cənubi Koreya və Argentinadan gəldi

Bəzi küçələrdə COP29 zolaqları qüvvədən düşüb (Video)

"Rolls-Royce" və "Maybach" üçün yeni rəqib - FOTO

Şuşa xəstəxanası üçün 2,3 milyonluq mebel və invertar alınacaq

"Bloomberg": Avropa yeni qaz böhranı ilə üzləşib, qiymətlər 45% artıb

Rusiyadan Ermənistana milyardlarla dollarlıq qızıl axır - Şəbəkənin arxasında kimlər dayanır?

DGK bu şirkətdən 1,1 milyonluq geyim alacaq

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

Maşını olanlar vergi versin - Deputatdan TƏKLİF

Neftin qiyməti 70 dollardan aşağı düşəcək - Ekspert

Alqı-satqı müqaviləsi iki şirkəti üz-üzə qoydu

“Shakh Telecom” 8000 manat cərimələnə bilər

Süni intellekt əxlaqi qərarlar qəbul edəcəkmi? “OpenAI” araşdırır

“Monolink” şirkəti ilə vergi orqanı arasında 130 minlik vergi borcu mübahisəsi

Rusiyanın Ukrayna ərazisindən Avropaya nəql etdiyi qazın həcmi açıqlanıb

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin