Yaxşı menecerlərin sahib olmalı olduğu 9 xüsusiyyət
İstər bir nəfərin, istərsə də min nəfərlik komandanın idarəçisi olsanız belə hər bir menecerin sahib olmalı olduğu bəzi ümumi xüsusiyyətlər var. Və həqiqətən yaxşı bir menecer olmaq üçün bu xüsusiyyətləri təcəssüm etdirməli və onlara ciddi şəkildə çalışmalısınız. Çünki, işçilərinizin rifahı və iş mühiti üçün hamıdan çox siz cavabdehsiniz.
Valyuta.az menecerlərin sahib olmalı olduğu 9 ümumi xüsusiyyəti təqdim edirik.
1. İşçilərinizi dinləmək
Menecer hər zaman işçilərinin yanında olmalı və onların layihələrini və işlə bağlı fikirlərini təkbətək dinləməlidir. Burada vacib məqam həqiqətən dinləməkdir. Çünki, işçilərini həqiqətən dinləyən menecer bütün problemləri ortaya çıxmazdan əvvəl qabaqcadan görüb həll edə bilir. O, həm də işçilərinə fikir verməklə onları müsbət yöndə istiqamətləndirə bilər. Bu, hər iki tərəfin maraqlarına xidmət edir.
2. Tənqidə açıq olmaq və tənqidi baxışa malik olmaq
Tənqidi perspektivə sahib olmaq onsuz da tənqidə açıq olmaq deməkdir. Bu cür düşünə bilən idarəçi qərar verməzdən əvvəl biliyini tərəziyə qoyur, təhlil edir və məntiqlə hərəkət edir. Bu, bütün məsələlərin düzgün qiymətləndirilməsi deməkdir. Ona görə də yaxşı menecer sual verməli, bütün fikirləri dəyərləndirməli, qərarlar qəbul edib ona uyğun hərəkət etməlidir.
3 "Mən" deyil, "biz" demək
Yaxşı menecer komanda ruhunun nə qədər vacib olduğunu bilir və bu ruha çatmaq üçün əlindən gələni edir. Bunun üçün etməli olduğu ilk şey iş mühitindən “mən” sözünü çıxarmaqdır.
4. Adekvat və dürüst rəy vermək
İşçilər özlərini təkmilləşdirmək üçün həmişə öz işlərində nə dərəcədə müvəffəq olduqlarını və ya yaxşı olmadıqlarını bilmək istəyirlər. Buna görə də yaxşı bir menecerdə olması lazım olan ən vacib xüsusiyyətlərdən biri işçilərinə rəy bildirməkdir. Menecerlər yalnız adekvat və dürüst rəy verməklə komandalarını motivasiya edə bilərlər.
5. İşçilərin motivasiyasına diqqət yetirmək
Yaxşı bir menecerdə olması lazım olan xüsusiyyətlərdən biri də motivasiya qabiliyyətidir. Menecer insanları necə həvəsləndirməyi bilməlidir. Yaxşı bələdçi olmaq üçün özünə nə əlavə etməli olduğunu öyrənməlidir. Bu, ancaq motivasiyaya verilən önəmlə mümkün ola bilər.
6. Davamlı və nümunəvi davranış nümayiş etdirin
Yaxşı menecer öz davranışı ilə ardıcıl və nümunəvi mövqe nümayiş etdirməlidir. Bir sözlə, təmsil etmə qabiliyyəti olmalıdır. Bundan əlavə, planlaşdırma, təşkilatlanma, istiqamətləndirmə və rəhbərlik kimi məsələlərə kifayət qədər diqqət yetirməlidir. Heç bir işçi dediklərini öz həyatında tətbiq etməyən müdiri ciddi qəbul etməz. Buna görə də yaxşı menecer öz işçilərinin belə olmasını istəyir; O, ilk növbədə özünü belə bir insana çevirməyə çalışmalıdır.
7. Hamıdan daha çox çalışmaq
Bizdə ümumiyyətlə menecerlər işçilərdən daha çox maaş alırlar. Lakin bu, onların az işləməsi üçün səbəb deyil. Çünki bu, ədalətsizlik deməkdir və belə düşünən işçilərin gözündə mənfi imic yaradır. Ona görə də yaxşı menecer ən azı işçi qədər işləməlidir. İşçilərə öz yerlərinə layiq olduqlarını sübut etməlidir.
8. Ədalətli və qədirbilən olmaq
Yaxşı menecer həmişə iş yükünü işçilərinə bərabər şəkildə bölüşdürməlidir. Biz onların hamısına eyni ədalətlə yanaşmalıyıq. O, qərəzsiz olaraq doğru ilə yanlış arasında fərq qoymalıdır. Buna görə də işçilərini layiq olduğu yerdə təbrik edərək onlara hörmətini göstərməli və işçilərin işlərindən həzz almasını təmin etməlidir. Çünki təbrik etmək heç kimin nəyisə itirməsinə səbəb olmur; Əksinə, çoxlu fayda gətirir.
9. Empatiya qurun
Empatiya qabiliyyəti hər bir insanda olmalıdır, lakin xüsusilə menecerlərdə bu keyfiyyət olmalıdır. Çünki yalnız empatiya qura bilən menecer işçilərinə qarşı anlayışlı ola və hər şeyə onların prizmasından baxa bilər. Bu, həm komandanın, həm də şirkətin uğuruna müsbət təsir göstərir.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay