BAKU Azərbaycan
11.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9272
  • RUB
    2.0463
  • TRY
    0.0442
  • GBP
    2.2589
32062

12 ildir ki, Azərbaycanda avtomobil istehsalına başlanılıb. Naxçıvanda «Lifan», «FAW», «Changan», Neftçala zavodunda isə «Khazar», «AzSamand» və «Peugeot» markalı avtomobillər istehsal olunur.

Amma bu müddət ərzində yerli avtomobillərin satış tempi qalxmayıb. Əksinə illər keçdikcə aşağı düşür. Son illər isə yerli istehsal olan avtomobillərdən imtina edilir.

İstehsal bir qədər artsa da istifadədə kəskin azalma müşahidə edilir. Hətta bir vaxtlar dövlət müəssisələri yerli istehsala üstünlük verirdilərsə, hazırda bu prosesin əksi baş verir. 

Məlumat üçün bildirək ki, Azərbaycanda bu ilin yanvar-iyul aylarında 1866 ədəd, 2022-ci ildə 2049, 2021-ci ildə isə 940 ədəd minik avtomobili istehsal edilib.  

Əmlak məsələləri üzrə ekspert Vüqar Oruc Bizim.Media-ya açıqlamasında yerli istehsala marağın artırılması üçün təşviqə ehtiyac olduğunu vurğulayıb. 

Ekspertin fikrincə, dövlət müəssisələrindən inzibati qaydada tələb olunmalıdır ki, xidməti maşınlar yerli istehsalın təqdim etdiyi avtomobillər olsun:

“Birdən-birə ölkə vətəndaşlarının və yaxud hansısa dövlət müəssisəsinin, xidməti maşın əldə etmək istəyən qurumların xarici maşınlardan imtina edib, yerli avtomobillərə üstünlük verəcəyini gözləmək olmaz. Bu məsələdə psixoloji uyğunluq var. İnsanlar hər zaman düşünür ki, bu günə qədərki komfort artan sıra ilə davam etməlidir. Çünki xarici maşın firmaları getdikcə öz məhsullarını daha da təkmilləşdirirlər. 

Bizim vətəndaşlar, o cümlədən dövlət müəssisələri daha çox təkmilləşmiş və inkişaf etmiş avtomobillər əldə etmək istəyirlər. Bunun üçün güzəştlər müəyyən olunmalıdır. Əvvəllər ölkədə nağdsız ödənişlərə o qədər də meyl yox idi. Müəyyən bonuslar verməklə və təşviq siyasəti həyata keçirməklə nağdsız ödənişlərə üstünlük verilməyə başlandı. 

Oxşar siyasəti məhz yerli avtomobillər üçün də nəzərdə tutmaq lazımdır. Onları alan, istifadə edən vətəndaşlar bu və ya digər hüquqlara, yaxud güzəştlərə malik olmalıdır. Bir sözlə vətəndaşlar bu avtomobilləri əldə etməyə maraqlı olmalıdırlar”. 

Ekspert hesab edir ki, yerli avtomobillərin ehtiyat hissələri də xaricdən alınmamalı, yerli istehsal olmalıdır:

“Avtomobil zavodlarımız istehsaldan daha çox yığma qurumudur. Belə olmasın deyə biz ehtiyat hissələrinin istehsalına önəm verməliyik və bunun üçün Azəbaycanda çox ciddi potensial var. Ehtiyat hissələri bacardıqca ucuz olmalıdır. Xaricdən gətirilən hissələrin ölkədə yığılması baha olduğu üçün vətəndaşlarımız eyni qiymətə olan yerli istehsaldan daha çox xarici istehsala üstünlük verirlər. Düşünürlər ki, yerli istehsal brend deyil və müəyyən texniki problemlərlə üzləşə bilərlər. 

Bu fikrin aradan qaldırlması üçün Azərbaycan brendləri özünü yerli bazarda sübut etməlidir. Dövlət müəssisələri və vətəndaşlar bu avtomobillərin alıcılarına çevrilməlidirlər. Əks təqdirdə bu problem illərlə davam edəcək və yerli istehsal heç vaxt xarici brend avtomobillərini üstələyə bilməyəcək”. 

Vüqar Orucun sözlərinə görə illər əvvəl “Lifan” avtomobillərindən istifadəni cənab Prezident başda olmaqla bir sıra dövlət qurumları təbliğ və təşviq etdi:

“İndi də bu prosesin stimullaşdırılmasına ehtiyac var. Birmənalı olaraq dövlət müəssisələri xarici avtomobillərdən imtina etməlidir. Bunun üçün müvafiq dövlət siyasəti həyata keçirilməli və yerli brendlərin məşhurlaşdırılması və əsas olması istiqamətində addımlar atılmalıdır. 

Vətəndaşlarımız yerli brendlərdən ona görə imtina edirlər ki, bir çox hallarda istədikləri dizayn və keyfiyyət tam olaraq bu avtomobillərdə olacaq. Ona görə də yerli zavodlar istehsalçıdan daha çox yığma qurum kimi fəaliyyət göstərirlər. Azərbaycanda avtomobil istehsalı üçün detallatın ən azı 25 faizi ölkədə istehsal olunmalıdır. Məhz onda avtomobil istehsalı sənayesinin yaradılması haqqında danışmaq mümkündür”.
 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

İran şirkətləri Azərbaycanda infrastruktur layihələrində iştiraka dəvət edilib

Azərbaycanda dörd mühüm sərgidə 30-dan çox Çin şirkəti iştirak edəcək

Dələduzlardan yeni üsul: Saxta "Google" e-poçtları necə işləyir?

Azərbaycan əhalisinin 25 %-i minimal rəqəmsal biliklərə malikdir

"Huawei" "Nvidia"ya rəqib olacaq yeni AI çip hazırlayır

"Super Star" şirkətinin 56 min manat vergi borcu var

Səməni pivəsinin bir dekalitrini 20 manata hardan almışıq?

"Azercell"in mobil nömrələri hərraca çıxarılır - 36 min manata...

"Nvidia" ən ucuz kartını təqdim etməyə hazırlaşır

Yayda səyahət ediləcək sərfəli ölkələr və qiymətlər

Kriptovalyuta: uzunmüddətli uğurun sirri

General-leytenantın yerinə o gəldi - Heydərovdan daha bir yüksək TƏYİNAT

Bakıda yeni binalarda mənzilin bir kvadratının tikintisi neçəyə başa gəlir?

Azərbaycanda yeni medal təsis ediləcək

Birbank Biznes regionda yaşayan sahibkarları bir araya gətirdi®

Azərbaycanda mehmanxanalardakı yerlərin 81%-i boş qalıb

1 manat 18 qəpiyə gələn meyvə bizə 5 manata satılır

1 manat 18 qəpiyə gələn meyvə bizə 5 manata satılır

Bu tarixdən uşaqların I sinfə qəbulu başlayır

Avtomobil nömrəsini itirən sürücüləri nə gözləyir? - AÇIQLAMA

"Qala Həyat" Sığortanın mənfəəti artarkən, xərcləri azaldı

Daha iki rayonda bu ailələrə ev veriləcək

Azərbaycanda əməkhaqqı və təqaüdləri istənilən bankdan almaq mümkün olacaq

Tikinti şirkəti cəzalandırıldı

Mərkəzi Bank "Bakı Kart"a qarşı tədbir gördü

Azərbaycanla İran arasında sənədlər imzalandı

“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz®

Netanyahu Azərbaycana gəlir - Tarix açıqlandı

Azərbaycan və İran prezidentləri mətbuata birgə bəyanatlarla çıxış edirlər

Azərbaycanda saatlıq əməkhaqqı sistemi tətbiq olunacaq

Azərbaycanda saatlıq əməkhaqqı sistemi tətbiq olunacaq

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin