BAKU Azərbaycan
6.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7513
  • RUB
    1.6667
  • TRY
    0.0479
  • GBP
    2.0743
21128

Bakıda şəhərdaxili sərnişin daşımaları ilə məşğul olan bir qrup sahibkar hökumətə müraciət edərək gediş haqlarının artırılmasını istəyiblər. Səbəb kimi avtobusları ölkəyə yüksək qiymətə (orta 120-150 min avro) gətirdiklərini, digər xidmətlər üzrə qiymət artımının olmasını və bunun da şirkətlərə əlavə xərclər yaratdığını göstəriblər:

“Hazırda Bakı şəhərində ictimai nəqliyyatın 80%-ə qədərini (avtobuslarla müntəzəm sərnişindaşıma) özəl daşıyıcı şirkətlər icra edir. Maliyyə hesabatlarına əsaslanaraq, hal-hazırda sərnişindaşımada mövcud olan gedişhaqqı (30 qəpik) nəinki investisiya layihələri, hətta əməliyyat xərclərinin qarşılanması üçün yetərli deyil. Mövcud tarif daşıyıcı şirkətləri ciddi maliyyə itkiləri ilə üz-üzə qoyub, borclanmanı daha da artırıb, fəaliyyət imkanlarını risk altına salıb".

Daşıyıcı şirkətlər çətin duruma düşdüklərini iddia edirlər. Bəs indiki şəraitdə avtobuslarda gediş haqlarının artırılması mümkündürmü?

İndex.az-ın sualını cavablandıran nəqliyyat ekspert Fərhad Eyyubov bildirib ki, müntəzəm sərnişin daşımalarında xidmət keyfiyyəti artdıqca oraya sərf olunan müxtəlif resurslar da artır. Ona görə də bu sektorda tariflər rentabelli olmalıdır:

“Bəzi xarici ölkələrdə sərnişin daşımalarının rentabelliliyi 7-8 dərəcədən yuxarı nəzərdə tutulmur. Çünki bu strateji xətdir. Eyni zamanda əhaliyə sosial yönümlü xidmət də göstərilir. Rentabelliyi artanda onun tarif qiymətini müəyyən qədər azaldırlar. Hazırda Bakı şəhərində xidmət keyfiyyətinin artırılması ilə əlaqədar olaraq sərnişin avtobuslarının standartları müsirləşməlidir, yüksəlməlidir. Ona görə də onların xərcləri çox bahadır”.

Əvvəllər avtobusla sərnişin daşımalarının dotasiya ilə fəaliyyət göstərdiyini deyən F.Eyyubov indiki halda hökumətin müəyyən dəstəyi, ayırmaları hesabına mövcud tarifləri saxlamağın mümkün olduğunu deyib. Ancaq dotasiya olmadan 30 qəpiklik gediş haqqı ilə işləməyin nəqliyyat sistemində inkişafa mane olduğunu vurğulayıb:

“Bu baxımdan qiymətlərin artırılmasını obyektiv formada nəzərdə tutmaq lazımdır. Ancaq bu, insanların sosial rifahına mənfi təsir göstərəcək. Ona görə də sosial müdafiəsi zəif olan vətəndaşlara, tələbələrə, təqaüdçülərə, müəyyən kateqoriyadan olan digər şəxslərə əlavə güzəştlərin verilməsi ilə bu ödəmələri dövlət öz üzərinə götürə bilər. Biz istəyirik gediş haqqı az olsun. Amma az olanda daşıyıcı şirkətlərin rentabelli işləməsi çox çətin olur. Əgər biz yüksək standartlara cavab verən avtobuslardan istifadə etmək istəyiriksə, onun qiyməti artıq olmalıdır. Ancaq bunu balanslı şəkildə həyata keçirmək lazımdıır ki, aztəminatlı insanlara mənfi təsir etməsin. Bu baxımdan, tariflərin artırılması obyektivdir”.

Ekspert sərnişin daşımada xidmətin keyfiyyətini artıqmaq üçün müəyyən vaxtlarda günün tələbinə uyğun olaraq artırılmasını məqsədəuyğun sayıb.

Xatırladaq ki, bu gün Tarif Şurası da məsələyə münasibət bildirib. Qeyd olunub ki, hazırda ictimai nəqliyyatda gediş haqqının dəyişdirilməsi məsələsi gündəmdə deyil. Ona görə də bu barədə müzakirə aparılmır.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"Xalq Sığorta" və "PAŞA Sığorta" yenə şikayətlər üzrə liderdir

"Xalq Sığorta" və "PAŞA Sığorta" yenə şikayətlər üzrə liderdir

“Aqroservis” ASC-ninnizamnamə kapitalı dəyişdirilir

Ölkədən çıxan hər maşın üçün 150 manat vəsait ödənilib - 326 milyonluq əməliyyat

Bu gün hərbi cinayətlərdə ittiham olunan Ruben Vardanyan, Araik Arutyunyan və digərlərinin məhkəməsi başlayır

Rubl, lirə ucuzlaşdı - Günün Məzənnəsi

Yeni "Aston Martin" avtomobillərində problem aşkarlandı

2025-ci ildə kriptovalyuta sahəsində nələr baş verəcək? - "Phemex"in proqnozları - SƏHƏR OXUSU

"Google"un axtarış bazarındakı payı 9 ildən sonra ilk dəfə azaldı

Sem Altman uğur üçün zəruri olan bacarıqları açıqladı

Dövlət investisiyaları ilə bağlı 3 milyonluq layihə

"Apple" Çin smartfon bazarında mövqelərini itirir - Satışlar kəskin azalır

Estetik əməliyyatlardan sonra çoxalan ölümlər - Xəstələrə nəzarət necə olmalıdır?

39 tenderin qalibi etibarsız təchizatçı elan edildi

ABŞ üçün "qızıl dövr" proqnozu: Trampın dəstəyi ilə iqtisadi yüksəliş gözlənilir

"Qarabağ Sərnişin Daşıma" MMC cərimələnir

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində yemək nəzarəti üçün 76 milyonluq vəsait ayrıldı

"Morgan Stanley" IV rüb hesabatını açıqladı - 2 dəfədən çox artan mənfəət

Elektromobil təkmilləşdirən şirkətə 100 milyon dollar investisiya yatırılıb

"Fed" 2025-ci ilin ilk yarısında faiz endirimlərinə işarə edir

Beynəlxalq Əmək Təşkilatının növbəti hesabatı yayımlanıb

Milli Depozit Mərkəzi fond bazarı iştirakçıları ilə növbəti görüşünü keçirib

Milli Depozit Mərkəzi fond bazarı iştirakçıları ilə növbəti görüşünü keçirib

Şirkət rəhbəri əməkdaşın maaşını gecikdirdiyinə görə 3000 manat cərimələnir

"Azgranata" inzibati məsuliyyətə cəlb edilib

Məcburi Köşkünlərin Məlumatları Sisteminin yaradılması neçəyə başa gələcək?

“Binance” bu altkoini ləğv edəcək - Qiymətlər ucuzlaşdı

"Bes Enerji RV" 1500 manat cərimələnə bilər

"Bank of America"nın IV rüb hesabatı - "Reuters

"BP"nin qənaət strategiyası - Minlərlə işçi ixtisar ediləcək

Zelenski: Bu dörd ölkə bizi "NATO"da görmək istəmir

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin