İşə gecikmə rəhbərlə işçi arasındakı münasibətlərə mənfi təsir edir
İşə vaxtında gəlmək vacibdir. İşə gecikmək yalnız şəxsi məsuliyyəti deyil, həm də komanda ruhunu, məhsuldarlığı və ümumi iş mühitini təsir edə bilər. Bu məqalədə işə gecikmənin rəhbərlik tərəfindən necə qiymətləndirildiyini araşdıracağıq.
Gecikmənin səbəbləri
Fiziki amillər: Yol trafikindəki problemlər, hava şəraiti.
Şəxsi problemlər: Ailə məsələləri, səhiyyə problemləri.
İş mədəniyyəti: Bəzi təşkilatlarda iş saatlarına yanaşma daha elastikdir.
Rəhbərlik və Gecikmə
Məhsuldarlığa təsiri: Gecikən işçilər işin axarını poza bilər, bu da məhsuldarlığı azaldır.
Komanda dinamikası: Gecikmə, komanda daxilində gərginlik yarada bilər. Digər işçilər bu durumu haqsızlıq kimi qavraya bilərlər.
İşçi motivasiyası: Davamlı gecikmə, işçinin məsuliyyət hissini azalda və rəhbərlikdə narazılığa səbəb ola bilər.
İşə gecikmənin problem yaratmaması üçün
Aydın qaydalar müəyyənləşdirilməlidir. İş saatları və gecikmə hallarına dair dəqiq qaydalar olarsa, bu, gecikmə hallarının azalmasına köməklik edər.
Eyni zamanda anlayışlı olmaq da lazımdır. Bu, hər gün işə gecikən işçilərə aid deyil. Təbii səbəblərlə gecikən işçilərə anlayışla yanaşmaq önəmlidir.
Əks halda yaxşı işçiləri itirə bilərsiniz.
Eyni zamanda, vaxtında gələn işçiləri mükafatlandıraraq, müsbət bir mühit yaratmaq mümkündür.
Nəticə
İşə gecikmə, rəhbərlik və işçilər arasında münasibətlərə mənfi təsir edə bilər. Rəhbərlik, bu məsələni diqqətlə izləməli və anlayışlı bir yanaşma ilə müvafiq həll yolları tapmalıdır. İşçilərin məsuliyyət hissini artırmaq və komanda ruhunu qorumaq üçün müvafiq tədbirlər görmək vacibdir.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay