İş müsahibəsində stress və utancaqlığı aradan qaldırmağın yolları
İstər ilk iş müsahibəsi, istərsə də onuncu müsahibəsi olsun, hər kəs müsahibə zamanı həyəcanlanır. Əhəmiyyətli olan həyəcanlanmamaq deyil, bu həyəcanla necə davranacağını bilməkdir.
Bir çox insan resursları ekspertləri qiymətləndirmə meyarı kimi namizədlərdəki incə gərginlikdən istifadə etmirlər. Onların qiymətləndirməsi sizin gərginliyi idarə edə bilib-bilməmənizdir. Bu, müsahibə verənə böhran zamanı stress altında işləyərkən işinizdə nə qədər uğurlu ola biləcəyinizi izah edir.
Valyuta.az-ın məlumatına görə, gərginliyin öhdəsindən gəlməyin yollarından biri müsbət düşüncədir. Əgər tezliklə gedəcəyiniz müsahibəyə görə əsəbi anlar yaşayırsınızsa, deyəcəklərinizi təkrarlayın. Dostunuzla işləyərək suallara necə cavab verməli olduğunuzu və onlara cavab verərkən hansı münasibəti göstərməli olduğunuzu təkmilləşdirməyə çalışın. Məşqlər zamanı sakit, təsirli və nəzarətli bir münasibət saxlamaq üçün diqqətli olun. Bu cür iş həmişə uğurun qarantiyası olmasa da, müsahibə ilə bağlı sizi daha optimist və inamlı edəcək.
Hər müsahibədən sonra sizə verilən sualları və bu suallara cavablarınızı yazın. Növbəti müsahibəniz üçün bu cavabları təkmilləşdirməyə çalışın. Çünki eyni tip suallarla qarşılaşacaqsınız. Bütün səylərinizə baxmayaraq müsahibəniz pis keçsə belə, ruhdan düşməməyə çalışın. Etdiyiniz səhvləri düşünün və onları təkrarlamamağa çalışın.
Müsahibədən əvvəl stresdən qurtulmağınıza kömək edəcək üsullar:
Hazır olun, zəif cəhətlərinizi müəyyənləşdirin və onları qarşı tərəfə açıqlamamaq üçün əlinizdən gələni edin. Həmişə müdafiə mövqeyindən çəkinin.
Sakit olmağa çalışın: Qısqanclıq və ya uzağa baxmaq kimi davranışlar müsahibə verəndə nəyisə gizlətdiyiniz təəssüratı yarada bilər.
Nəzarətli və başa düşülən şəkildə suallara cavab verin. Sürətli danışmaqdan mütləq çəkinin.
Əgər suala cavabınıza şübhə edirsinizsə, qarşı tərəfin bunu hiss etməməsi və mümkün qədər əminliklə cavab verməsi üçün dərindən nəfəs alın.
Müsahibələrdə qarşılaşacağınız başqa bir xüsusiyyət həddən artıq utancaqlıqdır. Menecerlər işinizi görməyə mane olmadığı müddətcə bu xüsusiyyəti böyük bir şey kimi görmürlər. Bununla belə, utancaq münasibət əlinizdə olan imkanlardan düzgün istifadə etməməyinizə səbəb ola bilər. Əgər belə bir xüsusiyyətiniz varsa, yeni insanlarla tanış olmaqdan çəkinmək, komanda oyunçusu olmağa uyğunlaşa bilməmək kimi problemlərdən qaçmaq üçün bir az daha təşəbbüskar və aqressiv olmağa çalışın.
Müsahibə əsnasında çox səssiz qalmaq və utancaqlıqdan demək istədiyini deyə bilməmək özünü ifadə etmək üçün çox əhəmiyyətli bir maneədir. Unutmayın, müsahibəyə özünüzü bəyənmək üçün gedirsiniz. Xüsusilə təcrübəsiz və ya sadəcə olaraq pis gün keçirən və sizə kömək etmək niyyəti olmayan bir müsahibiniz varsa, daha çox işiniz olacaq.
Utancaqlığınızın öhdəsindən gəlməli və özünüz haqqında vacib hesab etdiyiniz məqamları lazımi yerlərdə danışmalısınız.
Əgər bu sizi daha yaxşı hiss edirsə, müsahibənin əvvəlində müsahibinə bir az əsəbi olduğunuzu deyə bilərsiniz. Bu cür başlanğıc tez-tez müsahibə verənlə buzları qıra bilər. Daha da önəmlisi, müsahibənin sonrakı dəqiqələrində əsəbi və utancaqlığınız səbəbindən müsahibin nəyisə gizlətdiyinizi və ya probleminiz olduğunu düşünməsinin qarşısını alacaqsınız.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay