BAKU Azərbaycan
15.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7711
  • RUB
    1.629
  • TRY
    0.0492
  • GBP
    2.1302
56303

1. Məqsədin müəyyən edilməsi

Doğru sosial media strategiyasının ilk addımı marka adından sosial mediadan gözləntilərinizi müəyyən etməkdir. Məqsədiniz fərqli ola bilər. Brend şüurunu artırmaq, müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni təmin etmək, satışları artırmaq, daha çox əməkdaşlıq və sponsorluq əldə etmək. Uğurla başa vurduğunuz məqsədə doğru irəliləyişinizin nə qədər olduğunu ölçmək üçün gündəlik, aylıq və həftəlik KPI-ləri, yəni əsas fəaliyyət göstəricilərini saxlamaq vacibdir. İzləyicilərin sayı, bəyənmələr, şərhlər, paylaşımların sayı və dönüşüm nisbətləri sosial mediada markanız üçün qoyduğunuz hədəflər arasında olmalıdır. Bunların qeydinin aparılması hansı manevrlər etməli olduğunuzda həlledici olacaq.

2. Hədəf auditoriya təhlili

Hər markanın öz hədəf auditoriyası var. Düzgün hədəf auditoriyasının müəyyən edilməsi brendinizin potensial müştərilərə daha tez çatmasına imkan verəcək. Hədəf auditoriyası müəyyən edilərkən yaş, cins, gəlir səviyyəsi kimi demoqrafik məlumatlar və maraqlar, davranışlar və ehtiyaclar kimi psixoqrafik məlumatlar nəzərə alınmalıdır. Bunun üçün internetdəki persona yaratma saytlarından kömək ala bilərsiniz.

3. Platformanın seçimi və strategiyası

Hədəf auditoriyanızı yaratdıqdan sonra brendiniz üçün ən vacib hissələrdən biri olan platforma seçim mərhələsinə gələcəksiniz. Brendiniz bir platformada və ya eyni anda bir neçə platformada aktiv ola bilər və platforma seçimi brendiniz üçün prioritetlərinizdən asılı olaraq dəyişə bilər. Məsələn, “LinkedIn” peşəkar şəbəkələşmə, sənaye ilə bağlı məzmun, vebinar elanları və s. üçün əla alternativ təklif etdiyi halda, “Facebook” icma qurmaq, uzun formada məzmun mübadiləsi və tədbir elanları üçün mükəmməldir. Müştəri ilə daha çox ünsiyyət quracağınız “X” və “TikTok” kimi platformalar tendensiyaları izləmək və viral kampaniyalar aparmaq üçün xüsusilə faydalıdır. Müxtəlif və daha uzun formatlarda məhsul tanıtımları və kreativ məzmun üçün “YouTube”dan istifadə etmək daha məntiqli olardı. Brendinizi düzgün platformalara uyğunlaşdırmaq bu nöqtədə prioritetiniz olmalıdır.

4. Məzmun strategiyası

İstifadə etdiyiniz platformalardan tutmuş xüsusi hallara qədər bir sıra şeylər məzmun strategiyasına təsir edə bilər. Burada vacib olan məzmununuzun bir-birinə uyğun olmasıdır. Bloq yazıları, məlumatlandırıcı məzmun, məzəli videolar və ya iştirak etdiyiniz viral tendensiyalar. Bunların hamısı məzmun strategiyanızın tikinti bloklarıdır. Məzmununuzu paylaşma tezliyi məzmununuzun növləri qədər vacibdir. Məzmunda gecikmələrin və qarışıqlığın qarşısını almaq üçün həftəlik və aylıq məzmunun planlaşdırılması və nəşr cədvəlinin düzgün müəyyən edilməsi məzmununuzun nə qədər potensial müştəriyə çatacağına birbaşa təsir edir. İzləyicilərinizlə ünsiyyət qura biləcəyiniz sorğular, lotereyalar və müzakirə hovuzları, həmçinin mövsümi kampaniyalar, məhsul təqdimatları və reklamlar markanıza olan marağı gücləndirəcək.

5. İcma idarəetmə və qarşılıqlı əlaqə

Sosial mediada qarşılıqlı əlaqə yalnız məzmun paylaşmaqla bitmir. İzləyicilərinizin şərhlərinə və mesajlarına tez və effektiv cavab vermək brendinizin əlçatanlığını sübut edir. İcma ilə aktiv şəkildə məşğul olmaq brendiniz üçün sadiq izləyicilər yaratmağa kömək edir. Sorğular, sual-cavab sessiyaları və istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun icmanın iştirakını artırmaq üçün effektiv üsullardır. Sosial mediada influencer marketinqi brendinizi daha geniş auditoriyaya çatdırmağın vacib yolu ola bilər. Müvafiq təsir göstərənlərlə əməkdaşlıq edərək, markanızı onların izləyicilərinə təqdim edə və etibarlı imic yarada bilərsiniz.

6. Reklam və tanıtım

Sosial media platformaları reklamlarınızı hədəf auditoriyanıza çatdırmaq üçün güclü vasitələr təklif edir. “LinkedIn”, “Facebook”, “YouTube” kimi platformaların reklam vasitələrindən istifadə edərək, hədəf auditoriyanızın demoqrafik xüsusiyyətlərinə və maraqlarına uyğun fərdiləşdirilmiş kampaniyalar keçirə və hədəf auditoriyanıza daha dəqiq və effektiv şəkildə çata bilərsiniz. Reklamlarınızı və tanıtımlarınızı hədəf auditoriyanıza uyğunlaşdıraraq daha effektiv nəticələr əldə edə bilərsiniz. 

7. Performansın izlənməsi və təhlili

Sosial media strategiyanızın uğurunu ölçmək üçün analitik vasitələrdən istifadə etmək vacibdir. “Google Analytics” və müxtəlif platformaların öz analitik alətləri performansınızı izləməyə və strategiyanızı optimallaşdırmağa kömək edir. Həftəlik və aylıq performans hesabatları yaratmaqla, strategiyanızın necə inkişaf etdiyini qiymətləndirə bilərsiniz. SEO və SEM hesabatları ilə siz hansı sahədə uğur qazandığınızı və hansı sahədə təkmilləşdirməli olduğunuzu daha yaxşı anlaya bilərsiniz. Sosial media strategiyanızın effektivliyini artırmaq üçün daim optimallaşdırmalısınız. Təhlillərə uyğun məzmun və strategiyalarınızı daim təkmilləşdirərək daha yaxşı nəticələr əldə edə bilərsiniz.

8. Böhran idarəetmə

Sosial şəbəkələrdə gözlənilməz böhranlar baş verə bilər. Məsələn, müxtəlif səbəblərdən korporativ hesabınıza giriş məhdudiyyətləri və ya dayandırılması sosial media proqramınızı poza bilər. Mümkün böhran ssenariləri və cavab planlarını hazırlayaraq belə vəziyyətlərə hazır ola bilərsiniz. Böhran vəziyyətlərində tez və effektiv cavab vermək brendinizin nüfuzunu qorumağa kömək edir. Böhranların idarə edilməsi strategiyanızın bir hissəsi olaraq belə vəziyyətlər üçün cavab qrupu yarada bilərsiniz.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

İlham Əliyev: Bakı COP tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşəcək

154 illik "qızıl sikkə" dəyərinin 550 qatına satıldı

ABŞ-ın dövlət borcu tarixində rekord həddə çatıb

Kimlərə sosial yardım veriləcək? - İqtisadçı açıqladı

ÜST müşaviri xəbərdarlıq etdi: Yeni pandemiya riski artır

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

COP29: Bakı 1,3 trilyon dollarlıq yeni iqlim maliyyəsini hədəf seçib

Çexiya Rusiya neftindən imtina üçün son tarixi açıqladı

Həyəcan təbili: Şirin su ehtiyatı təhlükəli səviyyəyə düşüb

"Qazprombank"a növbəti qadağalar Cənubi Koreya və Argentinadan gəldi

Bəzi küçələrdə COP29 zolaqları qüvvədən düşüb (Video)

"Rolls-Royce" və "Maybach" üçün yeni rəqib - FOTO

Şuşa xəstəxanası üçün 2,3 milyonluq mebel və invertar alınacaq

"Bloomberg": Avropa yeni qaz böhranı ilə üzləşib, qiymətlər 45% artıb

Rusiyadan Ermənistana milyardlarla dollarlıq qızıl axır - Şəbəkənin arxasında kimlər dayanır?

DGK bu şirkətdən 1,1 milyonluq geyim alacaq

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

Maşını olanlar vergi versin - Deputatdan TƏKLİF

Neftin qiyməti 70 dollardan aşağı düşəcək - Ekspert

Alqı-satqı müqaviləsi iki şirkəti üz-üzə qoydu

“Shakh Telecom” 8000 manat cərimələnə bilər

Süni intellekt əxlaqi qərarlar qəbul edəcəkmi? “OpenAI” araşdırır

“Monolink” şirkəti ilə vergi orqanı arasında 130 minlik vergi borcu mübahisəsi

Rusiyanın Ukrayna ərazisindən Avropaya nəql etdiyi qazın həcmi açıqlanıb

"SMT İnşaat" məhkəmə qarşısında

"Samsung"a 118 miyon dollarlıq cərimə kəsildi - Səbəb yenə "Netlist"

"Gazprombank" "UnionPay" kartlarının verilişini dayandırdı - Artıq 8 ölkədə işləmir

"Gazprombank" "UnionPay" kartlarının verilişini dayandırdı - Artıq 8 ölkədə işləmir

"Transkontrol"a protokol yazıldı

Naxçıvan MR Dövlət Energetika Agentliyi ləğv olunub - Prezident Fərman imzaladı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin