Perspektivli rəqəmsal peşələr - 5 seçim
Texnologiya şirkətləri, eləcə də rəqəmsal transformasiyaya uyğunlaşan bütün təşkilatlar rəqəmsal dövrün gətirdiklərini yaxından izləyirlər. Transformasiyanın həyati əhəmiyyətini dərk edən şirkətlər də iş üsullarını dəyişirlər. Yeni iş üsullarında rəqəmsal bacarıqlar böyük əhəmiyyət qazanıb.
Rəqəmsal əsrdə ortaya çıxan yeni və perspektivli peşələri aşağıdakı kimi sıralamaq olar.
Süni intellekt
Önümüzdəki illərdə süni intellektin həm biznesdə, həm də istehlakçıların gündəlik həyatında əhəmiyyəti getdikcə artacaq. Buna görə də, bir çox şirkət süni intellektlə işləyən xidmət və məhsullara olan bu tələbatı ödəmək üçün yeni istedadlar axtarır.
Biznes analitiki
Gələcəyin peşələrindən biri olan biznes analitiki məlumatların toplanması və anlaşılmasına yönəlmiş bir şöbədir. Bu iş qərarlar qəbul etmək üçün şirkətlərin topladığı məlumatların təhlilini və bunun əsasında yeni həllərin tapılmasını əhatə edir. Biznes kəşfiyyatı üzrə analitiklərin verilənlər bazası, analitik alətlər və hesabatların yaradılması haqqında biliyə malik olması gözlənilir.
Data mütəxəssisi
Gələcək peşələrə gəldikdə, ilk ağla gələnlərdən biri data ekspertləridir. Rəqəmsallaşma ilə şirkətlər əvvəlkindən daha çox məlumat saxlayır. Məlumat ekspertləri həm strukturlaşdırılmış, həm də strukturlaşdırılmamış məlumatları təsnif edir. Bu mütəxəssislərin proqramlaşdırma, eləcə də məlumatların təhlili sahəsində təcrübə və biliyə malik olması gözlənilir. Onlar həmçinin şirkəti riskə atmadan qiymətli məlumatları idarə etmək bacarığına malik olmalıdırlar.
Veb developer
Perspektivli departamentlər arasında, şübhəsiz ki, internet və proqramlaşdırma var. Proqram tərtibatçıları kimi də tanınan veb tərtibatçıları proqram sistemlərini dizayn edir, quraşdırır, inkişaf etdirir, sınaqdan keçirir və saxlayır. Bu işçilərin C#, C++, HTML, Java, Microsoft .NET və SQL Server kimi bir çox proqramlaşdırma dillərini bilməsi gözlənilir. Veb tərtibatçılarından həmçinin mobil proqramların dizaynı və kodlaşdırılması gözlənilir.
Rəqəmsal dizayn və məlumatların vizuallaşdırılması
Bütün vebsaytların, mobil tətbiqlərin və rəqəmsal xidmətlərin ortaq nöqtəsi istifadəçi interfeysidir. Effektiv və dinamik interfeyslər yaratmaq bacarığı olan dizaynerlər bir çox texnologiya şirkətləri tərəfindən tələb olunur. Bu dizaynerlər mürəkkəb məlumatların, eləcə də interfeysin vizuallaşdırılmasına diqqət yetirirlər. Məlumatların vizuallaşdırılması yüksək səviyyəli liderlər üçün məlumatlardan dəyərli fikirlər əldə etmək üçün faydalıdır.
Rəqəmsal Marketinq
Xüsusilə texnologiya şirkətləri öz xidmətlərini və məhsullarını tanıtmaq üçün rəqəmsal marketinqə müraciət edirlər. Ən geniş şəbəkələrdən investisiyadan ən yaxşı gəliri necə əldə edəcəyinizi anlamaq burada əsas olacaq.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay