İşdə problem yaradan işçilərə necə yanaşmaq lazımdır?
Şirkətinizin uğur və ya uğursuzluğunun arxasında duran ən mühüm amillərdən biri işçilərinizdir. İşçilərinizin iş yerinizdəki performansı şirkətinizin gələcəyində çox mühüm rol oynayır. Lakin hər bir işçinin işə yanaşma tərzi eyni deyil və bəzi işçilər iş yerində problemlər yarada bilər.
Problem yaradan insanların davranışlarının arxasında müxtəlif səbəblər ola bilər. Ancaq bir işəgötürən olaraq bu insanlara münasibətinizi dəyişdirərək, davranışlarına müdaxilə etməklə problemləri həll edə bilərsiniz.
Bir menecer olaraq bu cür yanaşmalara əl ataraq, işçilərin səbəb olduğu problemləri həll edərək daha dinc və məhsuldar iş mühiti yaradaraq işinizin davamlılığını təmin edə bilərsiniz. Daim problem yaradan insanları işdən çıxarmaq bir həll yolu kimi görünə bilər. Ancaq bu səviyyəyə çatmazdan əvvəl bir menecer kimi atmalı olduğunuz bəzi addımlar var.
Problemi görməzdən gəlməyin
Belə vəziyyətlərlə qarşılaşdıqda ediləcək ən böyük səhv problemi görməzdən gəlməkdir. Problemə məhəl qoymamaq və onun öz həllini gözləmək bir çox menecerin etdiyi səhvlərdən biridir. Əvvəlcə problem kiçik ola bilər. Lakin bu vəziyyət zamanla böyüyə və digər işçilərə təsir edəcək səviyyəyə çata bilər. Bu vəziyyətdə cilovu əlinə alıb problemin nədən ibarət olduğunu öyrənməyə çalışmaq lazımdır.
Problemlə özünüz məşğul olun
Siz bunu şirkətinizdəki menecerlərin həll etməli olduğu bir məsələ kimi nəzərdən keçirə bilərsiniz Amma menecerlərin yanaşması həmişə düzgün olmaya bilər. Buna görə də, lazım gəldikdə problemi özünüz həll etməli ola bilərsiniz.
Problem haqqında bacardığınız qədər çox məlumat toplayın və bu vəziyyətin nə üçün baş verdiyini anlayın. Sonra bu işçini ofisinizə və ya iclas otağına çağırın və məsələni danışın.
Problemin nə olduğunu bildirdikdən sonra işçinin vəziyyətdən xəbərdar olub-olmadığını müşahidə edin. İşçi bu vəziyyətdən xəbərsiz ola bilər və buna etiraz edə bilər. Ancaq problemi ona açıq şəkildə bildirin.
İşçiyə bu davranışın iş yerində qəbuledilməz olduğunu və nə üçün olduğunu izah edin. Həmçinin şəxsdən bu davranışları niyə nümayiş etdirdiyini izah etməsini xahiş edin. Bu davranışların arxasında müxtəlif səbəblər ola bilər və qərar verməzdən əvvəl mütləq həmin şəxsin fikirlərini öyrənin.
Mümkün qədər tez bir həll tapmağa çalışın
Problemin böyüməsinin və xoşagəlməz nəticələrin baş verməsinin qarşısını almaq üçün mümkün qədər tez addımlar atmalısınız. Belə işçilər çox vaxt davranışlarının problemə səbəb olduğunu dərk etmirlər. Buna görə də tez bir zamanda həll tapılmazsa, bu insanların davranışı digər işçilərin iş performansına mənfi təsir göstərə bilər və problem lazım olduğundan daha da böyüyə bilər. Belə olan halda həll prosesi daha çətin olacaq.
Problemi həll etmək üçün düzgün həlli düzgün problemə gətirmək lazımdır. Buna görə də, personalın menecerindən və digər işçilərdən mümkün qədər çox məlumat toplamaq və problemi yaradan işçinin fikirlərini almaq lazımdır. Tez hərəkət etməklə, mümkün problemlərin qarşısını ala bilərsiniz.
Bu işçini davranışını düzəltməyə inandırın
Problem yaranan ilk halda işçinin əmək müqaviləsinə xitam verilməsi düzgün yanaşma deyil. Bunun bir neçə fərqli mənfi tərəfi ola bilər. Digər işçiləriniz də bir şey səhv olarsa, onların da işdən çıxarılacağını düşünərək narahat ola bilərlər. Gərgin mühitin yaradılması da iş performansının azalmasına səbəb olur.
Bundan əlavə, problem yaradan işçiniz çətin bir proses keçir və nə etdiklərinin fərqində olmaya bilər. Bu proses zamanı həmin şəxsin işdən çıxarılması həmin şəxsin həyatını daha da çətinləşdirə bilər və bu, digər işçilərin psixologiyasına mənfi təsir göstərə bilər.
İlk növbədə, işçinin vəziyyətini hərtərəfli nəzərdən keçirməli ola bilərsiniz. Ona etdiyinin səhv olduğunu söyləyə və davranışını düzəltməyə vaxt verə bilərsiniz. Siz lazımi rəyi bildirməklə işçilərdən münasibətini dəyişməsini xahiş edə bilərsiniz. Problemin mənbəyinə getmək və lazımi yanaşmaları seçmək, bu işçinin şirkətinizlə əlaqəsini artıra və özlərini düzəltməyə imkan verə bilər.
İşdən çıxarılma son çarə olmalıdır
Qeyd etdik ki, insanları işdən çıxarmaqda tələsməyin. Ancaq problem həll olunmazsa, işdən çıxarılma alternativini nəzərdən keçirə bilərsiniz.
Əgər problem yaradan işçi öz davranışını, münasibətini dəyişmirsə və xəbərdarlıqlara məhəl qoymursa, o zaman işçinin özünü dəyişmək istəmədiyini düşünə bilərsiniz. Yazılı və şifahi xəbərdarlıqlardan sonra heyətin davranışını diqqətlə izləmək və yaşanan problemləri həll etmək lazımdır.
Bu hallar davam edərsə, işdən çıxarılma variantını nəzərdən keçirə bilərsiniz. Lakin işini sevən və çətin prosesdən keçən işçilərə lazımi qayğı göstərilsə, belə yanaşmalara ehtiyac qalmayacaq. Lazımi xəbərdarlıqlardan sonra əksər işçilər iş yerində davranışlarını təmizləməyi seçirlər.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay