Boykot kampaniyası brendlər üzərində nə dərəcədə effektli olur?
Brendlərin sosial media boykotları həqiqətən işləyirmi?
Valyuta.az bu barədə xarici mediaya istinadən xəbər verir.
Şirkətlərə qarşı boykot kampaniyaları yeni bir şey deyil. Bu yaxınlarda bildirildi ki, “McDonald”-ın baş icraçı direktoru Chris Kempczinski, şirkətin İsrailə dəstək iddiaları səbəbindən Yaxın Şərqdə regional iş itkilərinə səbəb olan boykot kampaniyalarını günahlandırıb.
Pensilvaniya Universitetinin Uorton Biznes Məktəbinin marketinq professoru Americus Reed-in fikrincə, bu, "biznes" anlayışının nə demək olduğundan asılıdır. O, “The New York Times” nəşri üçün yazdığı məqalədə deyir:
"Əgər məqsəd şirkət satışlarına zərər verməkdirsə, boykotlar nadir hallarda uğurlu olur. Lakin məqsəd hərəkatın yolunda duran şirkətləri sarsıtmaqdırsa, boykotun markanı ləkələmək ehtimalı daha yüksəkdir. Qəzəb gəlir və gedir, boykotlar da olur. Şirkətlər qısamüddətli satışların azalması ilə üzləşə bilər, lakin sosial media boykotları nadir hallarda uzunmüddətli perspektivdə təşkilatların biznes nəticələrinə zərər verir".
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay