Uğursuzluğu uğura necə çevirmək olar? - Əfsanəvi Stiv Cobsun 9 risk qaydası
Stiv Cobsun həyatı eniş-yoxuşlarla dolu olub. Və hamımızın ondan öyrənəcəyimiz çox şey var. Məsələn, uğursuzluqları gələcək uğurların əsasına necə çevirmək olar?
Valyuta.az azart.nv.ua-nın materialını təqdim edir:
Çoxumuz düşünürük ki, uğursuzluqların öhdəsindən gəlmək üçün bizə yalnız dözümlü olmaq lazımdır. Lakin bu, kifayət deyil. Siz də onlara müsbət reaksiya verməyi bacarmalısınız. Dərs götürüb, daha irəli getmək lazımdır.
Bunu bəlkə də Apple qurucusu Stiv Cobsdan yaxşı heç kim bilməyib.
Cobsun həyatını və taleyin ən ağır zərbələrindən sonra daha da yüksələ bilmə qabiliyyətini təhlil edərək, məşhur biznes-təlimçi Riçard Koç Stiv Cobsdan həyat və uğur üçün 9 qayda tərtib edib.
Entrepreneur üçün yazdığı məqalədə Koç, Cobsun bu qaydaları necə başa düşdüyünü qısaca təsvir edir və Apple qurucusunun təcrübəsini öz həyatında tətbiq etmək qərarına gələnlər üçün onları formalaşdırır.
Cobs kimi olun - uğur üçün 9 qayda
1985-ci ildə Cobs 10 il əvvəl özünün qurduğu Apple şirkətindən kobudcasına işdən çıxarıldı, yəni qovuldu.
Cobs Apple-də sahib olduğu 11% pay istisna olmaqla bütün səhmlərini satdı. Bu, geri qayıtmağı planlaşdıran adamın hərəkəti deyildi. O, deyəsən əbədi olaraq gedirdi.
Özünü dahi hesab edən, Macintosh-u yaradan, bəzi qüsurlarına baxmayaraq, Silikon Vadisinin indiyə qədər əldə etdiyi ən böyük məhsul sıçrayışının müəllifinin indi Apple-dən qovulduğunu təsəvvür edə bilirisinizmi?
Lakin daha da təhqiredicisi onun gedişi elan edilən zaman Apple səhmlərinin təxminən 7% bahalaşmasıydı.
Cobs NeXT adlı bir layihə üzərində işə başladı. Bu, yalnız kollec və universitetlərə satılan yüksək səviyyəli iş stansiyası idi. NeXT Cobsun effektiv məhsul axtarışının və onun bütün ən pis indulgensiya və vərdişlərinin karikaturası idi.
O, işə mükəmməl qara kub olan loqo üçün 100.000 dollar ödəməklə başladı. Loqo çox gözəl olduğu üçün Cobs təkid edirdi ki, kompüter də mükəmməl bir kub olmalıdır, onun istehsalı bahalı idi. Cobs ağ divarları, 20.000 dollarlıq qara dəri stulları və kosmosda üzən kimi görünən inanılmaz dərəcədə əzəmətli pilləkənləri olan fantastik futuristik fabrik tikdrdi. Baş ofisdə də belə bir pilləkən var idi.
Məhsul bazara 1989-cu ilin ortalarında, təxminən iki il gec daxil oldu. Oxford lüğəti və Şekspirin bütün əsərləri kimi gözəl xüsusiyyətlərə malik idi.
Kompüterdə oxumaq/yazmaq üçün optik disk var idi, lakin ehtiyat disket yox idi. Optik disk böyük tutumlu idi, lakin ləng idi.
Cobs akademik bazara kompüterin 2000-3000 dollar arasında olacağını vəd etsə də, 6500 dollara çıxdı. Əgər sizə printer lazım idisə, o, daha 2000 dollara, xarici sərt disk isə 2500 dollara başa gəlirdi.
NeXT-nin ayda 10.000 kompüter satacağı gözlənilir. Ayda cəmi 400 ədəd satılıb.
NeXT möhtəşəm bir uğursuzluq idi.
Buna baxmayaraq, bu müəssisə Cobsun həyatında mühüm rol oynadı.
Bu, ona Apple-dən qovulmaq məsələsini unutdurdu, onu “rəqəmsal” oyunda saxladı, cəsarətli yeni bir dünyada bir oyunçu kimi özünə hörmətini saxladı, ona həyat qabiliyyətli bir işi necə qurmamaq kimi dəyərli dərslər verdi və ən əsası, bu, nəticədə Apple NeXT-dən daha pis vəziyyətdə olanda onun Apple-ə qayıtmasına yol açdı.
NeXT axsadıqca, Cobsun rəqəmsal təsvirlərə və kompüter animasiyasına olan vəsvəsəsi onu daha bir böyük öyrənmə təcrübəsinə cəlb etdi. Apple-dən ayrıldıqdan sonra o, əsas məhsulu Pixar Image Computer olan Pixar-ın əsas investoru oldu.
Pixar Image Computer əsasən rəqəmsal animatorlara və qrafik dizaynerlərə 125.000 dollara satıldı (təsəvvür eləyin, Silikon Vadisi Hollywooda xidmət edir).
Disney, Pixar-ın ən böyük müştərisi idi. Aparatla yanaşı, Pixar-ın daha iki məhsulu var idi: kompüter proqramı və cizgi filmlərinin kiçik köməkçi istehsalı.
NeXT-ni idarə edərkən Cobs Pixar-a ideyalar irəli sürdü və direktorlar şurasının işinə nəzarət etdi, lakin heç biri işə yaramadı. 1991-ci ilə qədər Pixar iflas ərəfəsində idi.
O, nə çox bahalı dəstlərini kifayət qədər sata, nə də kütləvi bazar üçün yeni məhsul icad edə bildi. Cobs Pixar-a təxminən 50 milyon dollar sərmayə qoymuşdu.
Sonra şans özünü yetirdi.
1988-ci ildə Pixar animasiya filmlərinin yaradıcı dahisi Con Lasseter “Tinny” adlı oyuncaq və sonuncunun nöqteyi-nəzərindən bu oyuncaqla oynayan oğlan haqqında çox qısaı Tin Toy filmini çəkdi. Parlaq bir iş olan Tin Toy Oskar mükafatını qazanan ilk kompüter filmi oldu.
Maraqlı bir detal odur ki, qalay oyuncağını Lasseterin yaxın dostu olan Cobs maliyyələşdirib.
1991-ci ildə Disneyin rəhbəri Maykl Eisner və Tin Toydan çox təsirlənən Disneyin film şöbəsinin rəhbəri Ceffri Katzenberq Lasseteri Disneyə qaytarmağa çalışdılar.
Lakin Lasseter Cobs-a sadiq idi və Disneydən imtina etdi. Sonra Katzenberq Pixar-ı Disney üçün filmlər çəkməyə və Disney-ə Pixar-ın 3D animasiya texnologiyasına eksklüziv hüquqlar verməyə inandırmağa çalışdı.
Güclü danışıqlardan sonra 1991-ci ilin mayında razılıq əldə edildi: Disney personajlarla birlikdə əməkdaşlıq edəcəkləri ilk yeni filmi maliyyələşdirəcək və ona sahib olacaqdı.
Beləliklə, böyük maliyyə uğuruna çevrilən Toy Story franchise doğuldu.
Bu, Pixar-ın uçuşunun başlanğıcı idi. Cobs Pixar səhmləri üçün yüksək qiymətdə israr etdi və bu qiymət ticarətin ilk günündə demək olar ki, iki dəfə artdı. 1991-ci ilin əvvəllərində demək olar ki, Cobsun heç bir dəyəri olmayan payı sonda 1,2 milyard dollar dəyərində qiymətləndirildi.
Sonra Cobs daha bir çevriliş etdi. O, Apple-i Apple-ə qayıtması üçün əvəzində uğursuz şirkəti NeXT-ni almağa inandırdı. Sonra 1997-ci ildə Apple iflas ərəfəsində olduğu bir vaxtda direktorlar şurası cilovu ələ alması üçün Cobsa yalvardı.
İndi o, başa düşdü ki, onun Apple-ə ehtiyacı olduğu qədər Apple-ə də o lazımıdır. Cobs iki dəfə uçurumun kənarında olan, lakin geri qayıdan və böyüklüyə hazır olan sərt, qumarbaz oldu.
Cobsun etdiyi kimi təkrarlanan uğursuzluqları zəfərlərə çevirmək üçün bir şablon var:
- Böyük risklərə gedin
- Risklər işləmirsə, ruhdan düşməyin
- Fəlakətdən sonra dayanmayın, ancaq “ötürücünü dəyişdirin”, sürəti dəyişdirin, ətrafa baxın
- Fəlakəti yada salın
- Əgər ilk məqsədinizi lazımsız hesab edirsinizsə, başqa bir şey düşünün.
- Uğursuzluq əks-təsir yaradır. Uğursuzluqlara ehtiyacınız var və onsuz da onları yaşayacaqsınız. Onlardan daha güclü olmaq, gələcək uğursuzluqlara qarşı daha davamlı olmaq və yeni təcrübələr qazanmaq üçün istifadə edin. Fəlakətlər də son zəfəri daha şirin edir
- Heç vaxt ümidinizi itirməyin. Gələcəyi bilə bilməzsən, amma ona güvənməlisən. Özünü həsr etməyi və sakit özünəinamı qorumaq; böyük uğur sizi gözlədiyi zaman atılın
- Özünüzdə yüksək şəxsi dram hissi tərbiyə edin. Nə əldə etdiyiniz təkcə sizin üçün deyil, bütün dünya üçün vacibdir.
- İnanın ki, fəlakətin ardınca zəfər gələcək. Uğursuzluqla bitən kitab və ya film yaxşı hekayə deyil. Senaridən imtina edin - onu təkmilləşdirib keçin
“Uğursuzluq üzərində inkişaf edin”, - Koç yekunlaşdırır. Bu, əsassız uğur üçün zəruri olan düşüncə tərzi, həyat fəlsəfəsi və özünəinamdır. Stiv Cobsun nümunəsi bizə bunu öyrədir.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay