BAKU Azərbaycan
12.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7711
  • RUB
    1.629
  • TRY
    0.0492
  • GBP
    2.1302
39693

Son zamanlar mobil cihazlarda yaşadığımız təəccüblü təcrübələrdən biri mesajlarda yazdığımız və hətta telefonda danışdığımız şeylər və onlarla əlaqəli reklamlardır. Bəzən qorxuducu həddə çatan bu təcrübələr sizi “izlənirikmi?” deyə düşünməyə vadar edir. Bəs həqiqətən haqqında danışdığınız şeylərin reklam kimi qarşısına nəzarət edilmədən bu necə mümkündür?

Axtarış motorları üçün istifadəçi məlumatlarını toplamaq və ondan remarketinqdə istifadə etmək standart təcrübə olub. Bəli, bizi izləyirlər, amma bu monitorinq düşündüyümüz kimi söhbətləri dinləmək və ya mesaj oxumaq formasında deyil.

Şifrələnmiş və insan tərəfindən oxunmayan mətnlərin və səslərin yalnız reklam açar sözlərinə uyğun olduğu halda alqoritm tərəfindən nəzərə alındığı bir infrastruktur var.

Xüsusilə Amerika Birləşmiş Ştatlarının qanunlarına zidd olan öhdəliklərinə görə sistem istehsalçıları şəxsi məlumatları ciddi şəkildə qorumalıdır, əks halda şirkətlərini itirmək riski ilə üzləşirlər. Bu səbəbdən bütün qurulmuş infrastrukturlar proqram təminatının əsas izləmə qabiliyyətindən kənara çıxa bilməz. Bununla belə, mobil cihazlarınızda reklam izləmə rejimini söndürməklə remarketinqin qarşısını ala bilərsiniz.

Dinləmə alqoritmləri: Söhbətlərimizi necə izləyirlər?

Rəqəmsal əsrin inkişafı ilə reklam yeni bir ölçüyə çevrildi. Qabaqcıl dinləmə alqoritmləri sayəsində tətbiqlər və platformalar söhbətlərimizi izləyir, şəxsi məlumatları toplayır və reklam hədəflənməsi üçün istifadə edir. Bu alqoritmlər istifadəçilərin səs və ya mətn nitqini təhlil edərək onların maraqlarını, ehtiyaclarını və üstünlüklərini müəyyən etmək üçün süni intellekt üsullarından istifadə edir. Beləliklə, hədəflənmiş reklamlar istifadəçilərə təqdim edilərkən, məxfilik və məlumat təhlükəsizliyi ilə bağlı narahatlıqlar da yaranır. Bu, istifadəçilərdən şəxsi məlumatlarını şüurlu şəkildə qorumağı və dinləmə alqoritmlərinin necə işlədiyini başa düşməyi tələb edir.

Şəxsi məlumatların kommersiyalaşdırılması: Reklamda yeni ölçü

Hazırda istifadəçilərin internetdəki qarşılıqlı əlaqələri və rəqəmsal izləri toplanır və təhlil edilir. Reklam strategiyaları hədəf auditoriyaların üstünlüklərini və davranışlarını anlamaq üçün bu məlumatlardan istifadə etməklə formalaşır. Kommersiyalaşdırılmış fərdi məlumatlar reklamçılara daha çox hədəflənmiş və fərdiləşdirilmiş reklamlar təklif etmək imkanı verir. Bununla belə, bu, həm də məxfilik problemləri və məlumatların qorunması problemlərinə gətirib çıxarır.

Nuray

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"BYD" Türkiyədə Çin məhəlləsi qurur - 1 milyard dollarlıq invstisiya

Universitetlərimiz beynəlxalq reytinqlərə düşmək üçün nə etməlidir?

Dünyada ən çox satılan 30 elektromobil markası – Siyahı

"Jeep" keçmiş brendini yenidən canlandıracaq

Bukingem sarayı 3 il müddətinə bağlanacaq

Bakının bu ərazisində işıq kəsiləcək

Bankdan xarici valyuta alan vergi ödəyicisi üçün məzənnə fərqi xərc kimi nəzərə alınırmı?

Elon Mask üçüncü dünya müharibəsi barədə fikirlərini bölüşüb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

"The Sunday Times": Ukrayna "ölümcül soyuqlar"la üzləşəcək

Gündə 279 nəfər doğulub, 162 nəfər ölüb

İlham Əliyev: Bakı COP tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşəcək

154 illik "qızıl sikkə" dəyərinin 550 qatına satıldı

ABŞ-ın dövlət borcu tarixində rekord həddə çatıb

Kimlərə sosial yardım veriləcək? - İqtisadçı açıqladı

ÜST müşaviri xəbərdarlıq etdi: Yeni pandemiya riski artır

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

COP29: Bakı 1,3 trilyon dollarlıq yeni iqlim maliyyəsini hədəf seçib

Çexiya Rusiya neftindən imtina üçün son tarixi açıqladı

Həyəcan təbili: Şirin su ehtiyatı təhlükəli səviyyəyə düşüb

"Qazprombank"a növbəti qadağalar Cənubi Koreya və Argentinadan gəldi

Bəzi küçələrdə COP29 zolaqları qüvvədən düşüb (Video)

"Rolls-Royce" və "Maybach" üçün yeni rəqib - FOTO

Şuşa xəstəxanası üçün 2,3 milyonluq mebel və invertar alınacaq

"Bloomberg": Avropa yeni qaz böhranı ilə üzləşib, qiymətlər 45% artıb

Rusiyadan Ermənistana milyardlarla dollarlıq qızıl axır - Şəbəkənin arxasında kimlər dayanır?

DGK bu şirkətdən 1,1 milyonluq geyim alacaq

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

Maşını olanlar vergi versin - Deputatdan TƏKLİF

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin