BAKU Azərbaycan
8.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7969
  • RUB
    1.5741
  • TRY
    0.049
  • GBP
    2.1606
32529

Bu gün marketlərdən alış-veriş edən zaman müştərilərin qarşılaşdığı hallardan biri aldıqları məhsulların vitrin və kassa qiymətlərinin üst-üstə düşməməsidir. Onlar kassaya çatanda artıq məhsulun başqa qiymətlə hesablandığını görür. Bu da narazılıq yaradır. Bəzən şikayətlərinə müsbət cavab alınsa da, çox vaxt market işçiləri alıcıları inandırmağa çalışır ki, doğru olan kompüterdəki qiymətlərdir. 

Bəs bu məsələdə kim haqlıdır? Belə hallarla qarşılaşan müştəri məhsulu hansı qiymətə almalıdır? 

Valyuta.az bu və digər sualları marketoloq Pərviz Əzimovla müzakirə edib. 

Pərviz Əzimov deyib ki, bu problemlərin yaranmasının bir neçə səbəbi var. Əsasən bu səbəblər bir neçə texniki problemlərlə bağlıdır: 

“Birinci səbəb ondan ibarətdir ki, böyük marketlərdə çox çeşiddə mal satılır. Bir supermarketdə orta hesabla 25000 çeşiddə məhsul varsa, onların da 300-400-nün çeşidi gündəlik olaraq dəyişir. Yəni ya endirimə düşür, elə qiymət artımı olur və s. Bəzən texniki olaraq qiymət sistemdə yenilənsə də, market əməkdaşları çatdırıb hamısının qiymətini dəyişməkdə çətinlik çəkirlər. Məsələn, bu gün hansısa məhsul endirimdə olub, lakin endirimi gecə bitib, sabah isə 500 malın qiymətini dəyişmək lazımdır. Ancaq müştəri gələndə vitrində hələ də endirimli köhnə qiymətlər görür, lakin faktiki bu qiymət dəyişib, ancaq əməkdaş çatdırıb qiyməti dəyişə bilməyib. Onun qiymətləri dəyişməsi fiziki prosesdir, iş yüküdür. Səbəblərdən biri bu ola bilir. 

Bəzən əksi olur, məhsulun qiyməti qalxır, sistemdə dəyişib deyə əməkdaş yeni qiymət kağızını çap etməyi çatdırıb malın üzərinə yapışdıra bilmir. Bu səbəblərlə də kassadakı qiymətlərlə rəfdəki qiymətlər arasında fərq yaranır. 

İkinci səbəb bəzən o olur ki, çox çeşid satılan yerlərdə müştərilər bir məhsulu alırlar baxmaq üçün, bu zaman 300 qramlıq məhsulla 500 qramlıq məhsul yan-yana olur. Sonra bu məhsullar yerlərinə səhv qoyulur. Bu zaman da digər müştərinin gördüyü qiymət başqa olur”. 

Pərviz Əzimov deyib ki, bütün bunlara baxmayaraq, belə problemlər yarandıqda istehlakçının rəfdə gördüyü qiymət onun üçün əsas sayılır:

“Yəni istehlakçı istəsə, bunu kassadan tələb edə bilər ki, mağaza müştəriyə həmin malı rəfdə satılan qiymətə satsın. Bu onun hüququdur. 
Yaranma səbəbi texniki məsələlərdir, amma hüquq ona icazə verir ki, vitrində gördüyü qiyməti kassadan tələb etsin”. 

“Belə hallarla qarşılaşan müştərilər çox vaxt marketlərdə kobudluqla qarşılaşır, onlar “get, hara şikaət edirsən, et” deyilir. Müştəri bu halda şikayət edə bilərmi” sualına cavab olaraq Pərviz Əzimov deyib ki, müştəri şikayət edə bilər və bu məsələdə də tam haqlıdır:

“Bizim supermarket təcrübəmizdə də bu kimi hallar yaşanıb. Məsələn, müştəri saytda bir qiymət, mağazada digər qiyməti görüb. Məcbur olmuşuq ki, müştərinin gördüyü ən ucuz qiymət hansıdırsa, məhsulu o qiymətə sataq. Azərbaycan market idarə etməsində qəribə bir məsələ var. Bu kimi hallarda xətanı daha çox satıcıda görürlər. Satıcı da cəriməyə düşməmək üçün müştəriləri inandırırmağa çalışır ki, əsil qiymət sistemdə olan qiymətdir və siz məhsulu həmin qiymətə almalısınız. Marketlərin xətanı satıcıda görməsi isə səhv qərardır”. 

Davud
 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"Super Micro"nun daxili araşdırması şirkəti təmizə çıxardı - Səhmlər 25 faiz bahalaşdı

"Super Micro"nun daxili araşdırması şirkəti təmizə çıxardı - Səhmlər 25 faiz bahalaşdı

"Naspers"in mənfəəti ikiqat artıb

"Samsung"un 30 illik hakimiyyətinə son qoyulur? - Gecikmiş sərmayələr, azalan gəlirlər

Biləcəridə 3 Mərkəz və 1 İdman-sağlamlıq kompleksi tikiləcək

Sam Altman: "Tramp süni intellekt liderliyini qoruyacaq"

"Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı"ndan maddi ziyan tələbi

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu Naxçıvanda silsilə market açılışlarını davam etdirir

DGK "HZR Group"u inzibati məsuliyyətə cəlb edib

Gizli iqlim təhlükələrini tapmaq üçün süni intellekt proqramı yaradıldı

Azərbaycanda aylıq müavinət alanların çoxu əlillərdir - RƏSMİ

Bu ərazidə işıq olmayacaq

Xaricdən ərzaq məhsullarının alışı, satışını 40 dəfədən çox üstələyir - Rəsmi

Xaricdən ərzaq məhsullarının alışı, satışını 40 dəfədən çox üstələyir - Rəsmi

Ananas, avokado, qreypfrut: Ölkəyə neçəyə gətirilir, marketlər neçəyə satır? - Siyahı

10 milyonluq şirkətin təsisçisi müəssisədəki payını 1 milyon manat azaldır

Qarabağda işləmək istəyənlər üçün sevindirici xəbər

Silah istehsalçıları yarım trilyondan çox gəlir əldə edib

Avropada yeni nüvə layihələri niyə bu qədər bahadır? - HESABAT

Turistlərin Azərbaycanda ən çox pul xərclədiyi sahələr - Siyahı

Turistlərin Azərbaycanda ən çox pul xərclədiyi sahələr - Siyahı

"LES-R.H" məhkəmə qarşısında

Problemli kreditlər ən çox hansı rayonlardadır?

Humanitar yardım kimi gətirilən mallar hansı hallarda vergidən azad olunur?

Mərkəzi Bankın valyuta ehtiyatları 3 %-dən çox artıb

"Volkswagen" işçilərindən etiraz tətili - Şirkətə xəbərdarlıq edildi

"Volkswagen" işçilərindən etiraz tətili - Şirkətə xəbərdarlıq edildi

Yeni bələdiyyə sədrinin seçilməsi ilə bağlı qaydalar təsdiqləndi

ABŞ-nin yeni sanksiyaları İranın Çinlə neft ticarətinə mənfi təsir edir - ŞƏRH

Azərbaycanda pul bazası 12 %-dən çox artıb

Nazirlikdə yeni idarə rəisi təyin edildi

Daha bir neçə sahibkar həbs edildi

Azərbaycanda nəqliyyat sektorunda işləyənlər nə qədər maaş alır? - Cədvəl

Azərbaycanda nəqliyyat sektorunda işləyənlər nə qədər maaş alır? - Cədvəl

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin