BAKU Azərbaycan
12.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7711
  • RUB
    1.629
  • TRY
    0.0492
  • GBP
    2.1302
32371

Biznesin idarə edilməsi üçün uğurlu PR-ın rolu da böyükdür. Bu həm məhsulun, brendin trendə çevrilməsinə, həm də yaranan hər hansı böhrandan yayınmağa kömək edir. 2020-2023-cü illərin ən uğurlu bir neçə PR nümunəsini sizlərlə bölüşürük:

1. "Dove" - Bədənini və özünü sev

"Dove" tərəfindən #NoDigitalDistortion trendinin bir hissəsi olaraq həyata keçirilən bir çox uğurlu PR kampaniyalarından biri olan #TheSelfieTalk PR kampaniyası sosial medianın qızların özünə inamına necə mənfi təsir göstərdiyinə yönəlmişdi.

2017-ci ildə başlanan kampaniyada gənc qızın sosial şəbəkədə yerləşdirmək üçün öz fotosunu fotoşop etdiyi videosu yer alıb. Məsələni vurğulamaq üçün “Dove” prosesi tərsinə göstərdi və video qızın makiyajsız və filtrsiz təbii üzü ilə bitdi.

O vaxt olduğu kimi bu gün də aktual olan PR kampaniyasının məqsədi valideynləri uşaqları ilə bədənini sevmək və özünə inam haqqında müsbət söhbətlər etməyə təşviq etməkdir. Bu işdə onlara kömək etmək üçün kampaniya həmçinin valideynlərin və müəllimlərin məsləhətlərini əhatə edir. Valideynlərin öz təcrübələrini və məsləhətlərini başqaları ilə bölüşmək üçün sosial mediada istifadə edə biləcəyi #TheSelfieTalk haştağı da var.

Bu PR kampaniyasını uğurlu edən nədir?

Müştərilərinin gündəlik həyatlarında qarşılaşdıqları problemlərə diqqət çəkdi və özünə hörmət, bədən pozitivliyi haqqında sadə, lakin güclü mesajı ilə tamaşaçıları emosional bir şəkildə birləşdirdi.

Kampaniya istifadəçiləri iştirak etməyə və öz təcrübələrini onlayn paylaşmağa təşviq etdi ki, bu da kampaniyanın təsirini gücləndirən, eyni zamanda onun ətrafında icma hissi yaratmağa kömək edən istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmuna səbəb oldu.
Ümumiyyətlə, “Dove”u bədən pozitivliyi, inklüzivlik, özünə sevgi və inamın çempionu kimi yerləşdirdi.

2. IKEA – #EvdəQal

Pandemiya zamanı IKEA ev əşyalarının kralı kimi gücündən istifadə etdi və #EvdəQal kampaniyasına başladı. Hər kəsin hər gün eyni dörd divarı görməkdən bezdiyi bir vaxtda IKEA-nın PR kampaniyası insanları yenidən evlərinə aşiq olmağa təşviq etdi. Bu, insanları evlərində yaşadıqları bütün xoşbəxt xatirələri, təhlükəsizlik və rahatlıq hissini xatırlamağa çağırdı.
Kampaniya öz video məzmunu vasitəsilə müsbət və güvənverici mesaj göndərməklə yanaşı, izləyicilərinə yaşayış sahələrinə yeni bir həyat bəxş etməyə kömək etmək üçün onlayn dərsliklər və ev ləvazimatları ilə bağlı məsləhətləri ehtiva edirdi.

PR kampaniyası emosional səviyyədə insanlarla əlaqəli vaxtında və uyğun bir ehtiyacı qarşıladı, insanları brendlə əlaqə saxlamağa təşviq edən interaktiv elementlər təklif etdi.

3. “Super Bowl”da “Fenty Beauty”

Marketinq və PR dünyasında “Super Bowl” yarışı nadir hallarda məyus olur. Bu yarış marketinq cəhətdən də hər zaman yadda qalır. Rihannanın 2023-cü il şousu da istisna deyildi. Performansını və işgüzar mükəmməlliyini nümayiş etdirən Rihanna, özünün kosmetika markası “Fenty Beauty”dən bir parça ilə üzünü pudralamaq üçün uyğun zaman seçir. Yarışda çıxışı zamanı 4 saniyə üzünü pudralaması onun böyük pullar qazanmasına səbəb oldu.
“Cosmetics Business”ə görə, “Super Bowl”dan dərhal sonra “Google”da “Fenty Beauty” üçün axtarışlar 883 faiz artıb. Launchmetrics hesabladı ki, onun performansı “Super Bowl”dan sonrakı həftədə “Fenty Beauty” üçün 11,3 milyon dollar Media Təsir Dəyəri yaradıb. 

4. “Spotify” – Həyəcanlı xülasə

2016-cı ildən etibarən “Spotify” musiqi platformasında istifadəçilərə ötən ildəki dinləmə vərdişlərinin fərdi xülasəsi təqdim edilir. Bu, dinləyicilərə ən çox yayımlanan ifaçıları, dinlədikləri mahnıları və janrları, həmçinin “Spotify”da musiqi dinləmək üçün sərf etdikləri dəqiqələrin ümumi sayı kimi digər statistikanı görməyə imkan verir. Məlumatlar istifadəçilərin birbaşa sosial media platformalarında paylaşa biləcəyi rəngli, göz oxşayan qrafikada təqdim olunur.
Bəs onu ən yaxşı PR kampaniyası edən nədir?

Hər il dinləyicilərdə nəticələri həyəcan və intizar hissi yaradır. O, istifadəçiləri statistikalarını sosial mediada paylaşmağa təşviq edir. Bu da kampaniya haqqında məlumatlılığın artırılmasına kömək edir və daha çox səs-küy yaradır.

Kampaniya platforma istifadəçilərinin sayının artırır. Bu da onu musiqi axını sahəsində lider edir. Bir sözlə, bu, çox şəxsi, aktual və paylaşıla bilən bir kampaniyadır. Ona görə də onun viral bir fenomenə çevrilməsi təəccüblü deyil.

Nuray

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

"BYD" Türkiyədə Çin məhəlləsi qurur - 1 milyard dollarlıq invstisiya

Universitetlərimiz beynəlxalq reytinqlərə düşmək üçün nə etməlidir?

Dünyada ən çox satılan 30 elektromobil markası – Siyahı

"Jeep" keçmiş brendini yenidən canlandıracaq

Bukingem sarayı 3 il müddətinə bağlanacaq

Bakının bu ərazisində işıq kəsiləcək

Bankdan xarici valyuta alan vergi ödəyicisi üçün məzənnə fərqi xərc kimi nəzərə alınırmı?

Elon Mask üçüncü dünya müharibəsi barədə fikirlərini bölüşüb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

"The Sunday Times": Ukrayna "ölümcül soyuqlar"la üzləşəcək

Gündə 279 nəfər doğulub, 162 nəfər ölüb

İlham Əliyev: Bakı COP tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşəcək

154 illik "qızıl sikkə" dəyərinin 550 qatına satıldı

ABŞ-ın dövlət borcu tarixində rekord həddə çatıb

Kimlərə sosial yardım veriləcək? - İqtisadçı açıqladı

ÜST müşaviri xəbərdarlıq etdi: Yeni pandemiya riski artır

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

COP29: Bakı 1,3 trilyon dollarlıq yeni iqlim maliyyəsini hədəf seçib

Çexiya Rusiya neftindən imtina üçün son tarixi açıqladı

Həyəcan təbili: Şirin su ehtiyatı təhlükəli səviyyəyə düşüb

"Qazprombank"a növbəti qadağalar Cənubi Koreya və Argentinadan gəldi

Bəzi küçələrdə COP29 zolaqları qüvvədən düşüb (Video)

"Rolls-Royce" və "Maybach" üçün yeni rəqib - FOTO

Şuşa xəstəxanası üçün 2,3 milyonluq mebel və invertar alınacaq

"Bloomberg": Avropa yeni qaz böhranı ilə üzləşib, qiymətlər 45% artıb

Rusiyadan Ermənistana milyardlarla dollarlıq qızıl axır - Şəbəkənin arxasında kimlər dayanır?

DGK bu şirkətdən 1,1 milyonluq geyim alacaq

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

Maşını olanlar vergi versin - Deputatdan TƏKLİF

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin