BAKU Azərbaycan
19.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8896
  • 1 Rusiya rublu
    0.0193
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.05
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.2403
51902

Satıcılar müştəri ilə ünsiyyətdə olduğu üçün satış zamanı müştərilər bütün xoş və neqativ fikirlərini onlara deməli olurlar. Ümumi nəzər salan zaman neqativ fikirləri daha çox eşidirlər. Müştərinin şirkət və ya marka ilə olan hər hansı probleminin səbəbkarı kimi satıcını görürlər və bütün fikirlərini satıcıya bildirirlər.

Bu kimi proseslər satıcıların gündəlik həyatına necə təsir edir? Onlara müştərinin təsirinin az olması üçün hər hansı təlimlər effektli olurmu?

Valyuta.az-a danışan "SAT Group” şirkətinin həmtəsisçisi, satış təlimçisi Azad Qəhrəmanov deyir ki, satıcıların müştərilərdən gələn etirazlarla qarşılaşması normaldır. Şirkətdə müştərilərlə işdən məsul olan şəxslər onlardır:

“Məhsul və xidməti müştəriyə onlar satdıqlarına, müştərilər də onları tanıdığına görə, bütün etirazlarını satıcıya edirlər. Bu, bir çox hallarda satış ilə məşğul olan əməkdaşı stressə sala, əməkdaşların işdən çıxmasına səbəb ola, həyat keyfiyyətini də aşağı sala bilər. Amma satış ilə məşğul olan şəxs bu məsələni həll etməyi bacarmalıdır. Birincisi, müştərilərin etirazlarına tolerant yanaşmalı və bunu təbii qəbul etməlidir ki, müştərilərin narazılıqları, etirazları ola bilər. Satış əməkdaşı bunu öz şəxsinə qəbul etməməlidir. Şikayət edən müştəri məhsul və ya xidmətdən şikayət edir. Satıcı başa düşməlidir ki, müştəri etirazını bildirdikcə onda olan gərginlik azalır, sonra daha mülayim söhbətə keçir”.

A.Qəhrəmanovun sözlərinə görə, satıcı etirazlarla və narazılıqlarla işləmək qaydasını bilməlidir:

“Bir çox hallarda narazılıqların səbəbi sadə anlaşmazlıqlar, məhsuldan yanlış istifadə olur. Belə problemlər asanlıqla həll oluna bilir. Bu zaman satış əməkdaşı mübahisə etmədən, konfliktə girmədən müştəri ilə ünsiyyətdə olmalıdır. Satıcı müştərini diqqətlə dinləməli, situasiyanı aydınlaşdırmalı, sonra isə həlli təklif etməlidir. Bu formada yanaşma olan zaman əksər narazılıqlar sonradan məmnuniyyətə çevrilmiş olur. Bu, satış əməkdaşının özünə də motivasiya verir. Çünki o peşəkarlığının sayəsində narazı müştərini razı sala bilir. Bir qisim hallarda ola bilər ki, orada real problemlər var, bu da, təbii haldır. Əgər real problemdirsə, satış əməkdaşı da bu problemi şirkətə çatdırmalıdır. Burada satıcı körpü rolunu oynayır. Məhsul və ya xidmətin keyfiyyətinin artırılmasına dəstək olur”.

Təlimçi onu da bildirdi ki, bəzən müştərilərin narazı olmalarının səbəbkarı satış əməkdaşları olur:

“Məsələn, onlar məhsul haqqında yanlış gözləntilər yaradırlar. Məhsulu satan zaman həddən artıq şişirtmələr edir, məhsulda olmayan xüsusiyyətləri təqdim edərək, müştəridə yanlış gözlənti yaradırlar. Müştəri də məhsulu və ya xidməti istifadə edən zaman həmin gözləntiləri qarşılanmadığına, vəd olunanların olmadığına görə, şikayətçi ola bilir. Bu hal da o zaman olur ki, satış əməkdaşı məhsulu yaxşı tanımır, amma satmaq istəyir. Buna görə də məcbur qalaraq özündən uydurmalı olur. Buna görə də, satış əməkdaşları satdıqları məhsul və ya xidmətləri yüksək səviyyədə öyrənməlidir. Satıcı məhsulu yüksək səviyyədə təqdim edə bilər, amma məhsulda olmayan nüansları bildirmək qətiyyən olmaz”.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Yaponiyada heyrətamiz xidmət: Yaşlı insanlar icarəyə verilirlər

Hamı Bakının bu qəsəbəsindən torpaq alır - Səbəb

Cəlilabadda üzüm yığımı davam edir, məhsulun qiyməti iki dəfə ucuzlaşıb

Miqrenin müalicəsində inqilabi kəşfə imza atan azərbaycanlı alim DANIŞDI

Aliment ödəməkdən yayınmağa çalışanların əmlakı müsadirə oluna bilər (VİDEO)

Ailə başçısı: "Dörd qızı oxudanlar da cənnətlə mükafatlandırılırmı?"

"Attestatla qəbul" tələsinə düşənlər: Kimdir günahkar?

Dondurulmuş ətlərə möhtac qala bilərik

Hazırda Azərbaycanda kütləvi yayılan yeni virus nədir?

General-mayora Müdafiə Nazirliyində vəzifə verilib

General-mayora Müdafiə Nazirliyində vəzifə verilib

İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun nizamnamə kapitalı artırılacaq

Ədliyyə Nazirliyinin səlahiyyəti azaldıldı

Hərbi qulluqçulara verilən güzəştli ipoteka kreditlərinə dövlət maliyyə dəstəyi göstərəcək

Pis qoxu və üfunət... - Abşeronda kanalizasiya problemi (VİDEO)

Azərbaycanlı tələbə dünyanın ən yaxşı 7-ci universitetinə qəbul olundu

Paytaxtdakı bu yenilik sürücülərdə narazılıq yaratdı

Türk iş adamı Azərbaycanda şirkətlər qrupu yaratdı

Türk iş adamı Azərbaycanda şirkətlər qrupu yaratdı

Maaş və pensiyaların artımı ilə bağlı qərarlar gözlənilir

Sabah hava yağmursuz keçəcək

Elektrik kabusları: Binalardakı yanğınlara görə məsuliyyət kimin üzərinə düşür?

Azərbaycan nefti ucuzlaşıb

Bu gün bu yollarda hərəkət istiqaməti dəyişdiriləcək

Selena Qomes milyarder oldu

Böyük Qayıdış: Şuşa şəhərinə daha 91 nəfər yola salınıb

Regional Qaz İdarəsinə yeni rəis təyin olunub

Azərbaycanda uşaqlara görə nə qədər sosial müavinət verilir? (SİYAHI)

Kreml “Sibirin Gücü - 2” üzrə danışıqların gedişindən danışdı

ABŞ Rusiyadan gübrə alışını yenidən artırmağa başlayıb

Moldovadada “Zolotaya korona” pul köçürmə sisteminin fəaliyyəti dayandırıldı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin