Dünyaca məşhur avtomobil markalarının loqolarının mənası - BMW, Mercedes...
Avtomobil markalarının loqotipləri artıq hamımız tərəfindən qəbul edilir. Çoxumuz bunu bilməsək də, bütün loqoların arxasında maraqlı mənalar var.
Valyuta.az 10 məşhur avtomobil markasının loqolarının mənasını təqdim edir:
“Lamborghini”
Məşhur İtalyan avtomobil markası “Lamborghini”nin loqosu şirkət sahibinin öküzlərə olan heyranlığını əks etdirir. 1962-ci ildə dostunun fermasına baş çəkən “Ferruccio Lamborghini” öküzlərin gücünə, dayanıqlığına çox heyran olub və avtomobillərinin loqosunda bu fiqurdan istifadə etmək qərarına gəlib.
“Hyundai”nin loqosu sadəcə “H” hərfindən ibarət deyil
Cənubi Koreya şirkətinin loqosu həm brendin özünə aiddir, həm də əl sıxan iki nəfəri təsvir edir. Diqqətlə baxan zaman “alıcı xoşbəxt, satıcı xoşbəxt” mesajını görmək mümkündür.
Baxmaqla başa düşmək mümkün deyil: “Renault”
Keçmişə dönsək, brendin loqosu 1990-cı ildə biri tərs, digəri isə düz olan dəyirmi çərçivədə iki "R" hərfindən ibarət idi. 1906-cı ildə fayton fiquruna, 1919-cu ildə tanka və 1923-cü ildə avtomobilin barmaqlığı naxışlı dairədə “Renault” hərfinə çevrildi. Romb boşluğunun ətrafındakı paralel altıbucaqlı simvolu, indiki rəmzlərə ən yaxın olan simvol, 1972-ci ildə içəridəki naxışlar dəyişdikcə istifadə edilməyə başlandı. İllər keçdikcə bu həndəsi forma özünü qoruyub saxlamağı bacarıb.
Olimpiya üzükləri deyil: “Audi”
“Audi”nin loqosunda “Auto Union” adlı təşkilatın dörd üzvü var: “Audi”, “DKW”, “Horch” və “Wanderer” birlikdə avtomobil istehsal edən bu şirkətlərdən ikisi yox olur və zaman keçdikcə bu loqo yalnız “Audi”ni təmsil etməyə başlayır. Loqo əslində birliyi simvollaşdırır.
“Ferrari”nin simvolu da başqa yerdən gəlir
İtaliya nəhəngi “Ferrari”nin loqosu Enzo Ferrarinin qalib gəldiyi ilk yarışdan sonra tanış olduğu Qraf Enriko Barrakkanın oğlu qırıcı pilotun təyyarəsinin simvolundan gəlir. Loqonun yuxarı hissəsindəki İtaliya bayrağı ölkəni qürurlandıran bir detal olaraq diqqət çəkir.
Kişilik simvolu kimi görünür, amma bu fərqlidir: “Volvo”
“Volvo” loqotipinin tarixi və mifoloji mənaları var. Gerbdə müharibə tanrısı Marsın nizəsini görmək olar. Nizə qədim yunan tanrılarına aid gücü, dözümlülüyü və ölməzliyi təmsil edir.
“Škoda”nı proqnozlaşdırmaq olduqca çətindir
“Škoda” loqodakı qanadlı ox ilə hərəkəti, tərəqqi və innovasiyanı simvolizə etməyi hədəfləyib. Bu həm də sürəti və texnologiyanı simvolizə edirdi. Ox ətrafında dairə “Škoda”nın qlobal mövcudluğunun və beynəlxalq bazarlara müraciət etmək məqsədinin əksi idi.
“BMW”nin loqosu təyyarə pərvanəsini salamlayır
"Bavariya Mühərrik Zavodları" mənasını verən "Bayerische Motoren Werke" şirkətinin işi ilk açıldığında təyyarə mühərrikləri istehsal etmək idi. Loqoya baxdıqda, bir təyyarə pervanesi aydın şəkildə qəbul edilə bilər. Rənglər Bavariya əyalətindən gəlir.
“Mercedes”in simvolik loqosu
Dünyanın ən güclü və bəyənilən loqolarından biri olan üç ulduzlu “Mercedes” loqosudur. O, yeniliyi, inkişafı və gələcəyi təmsil edir. Bu, həm də şirkətin hava, quru və dəniz nəqliyyatında ən yaxşısı olmaq məqsədinin göstəricisi kimi qeyd edilir.
Problemsiz avtomobilləri ilə yadda qalan avtomobil: “Toyota”
“Toyota”nın loqosunda ortada şaquli şəkildə yerləşdirilmiş və onunla kəsişən oval “Toyota”nın müştəriləri və şirkətlə münasibətini simvolizə edir. Burada “Toyota” müştəriləri və məhsulları arasında güclü əlaqəni çatdırmaq istəyir. Eyni zamanda bu ovallar kəsişir və “T” hərfini əmələ gətirir. Bu birbaşa brendin adını əks etdirir. Ən kənardakı oval da “Toyota”nın universallığını təmsil edir.
Əvəz Həsənov
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay