BAKU Azərbaycan
30.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8514
  • 1 Rusiya rublu
    0.0193
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0516
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1978
46793

İşçilər restoranın simasıdır. Odur ki, qarşılayan heyət nəzakətli, qonaqpərvər, istiqanlı və hər şeydən əvvəl brendi təmsil etməlidir. İşçi amilinə və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə məhəl qoymamaq böyük səhvdir. 

Valyuta.az restoran xidmətində ən çox yayılmış bəzi səhvləri təqdim edir:

1. Qonaq qarşılayan zaman göstərilən rəftar

Qonaqların restorana girərkən qarşılaşdıqları ilk komanda üzvləri olduğu üçün işçilər ilk təəssürat yaratmaq üçün böyük məsuliyyət daşıyırlar. İşçilər istiqanlı olmalı və ev sahibi rolunu oynamalıdır. Buna görə də “Neçə adamsınız?” və ya “Açıq yerdə oturmaq istəyirsiniz?” kimi sualların yerinə “Xoş gəldin” kimi salamlaşmalar çox müsbət atmosfer yaradacaq. Digər tərəfdən, araşdırmalar göstərir ki, ilk təəssürat səs tonunun 38 faizi ilə formalaşır və başqası haqqında ümumi mühakimələrin 93 faizi şifahi olmayan ünsiyyətlə müəyyən edilir. Çünki, dik duruş, gülümsəmə və göz təması da çox vacibdir.

2. Səhv istifadə olunan ifadələr

Restorana tək gələn birinə “sadəcə bir nəfər olacaqsınız” – deyə, soruşmaq düzgün deyil. Mühakiməedici bir tona sahib olduğu üçün insanı tənha və qəribə hiss etdirə bilər. Bunun əvəzinə, "Məncə, bu gün tək yeyəcəksiniz" kimi bir ifadə işlətsəniz, daha zərif və səmimi görünə bilərsiniz.

3. Lazımsız səmimiyyət

Restoranda yemək yeni bir dostluğun başlanğıcı deyil, bir iş əməliyyatıdır. Beləliklə, işçilər müştərilərin özlərini rahat hiss etmələrini təmin etməli olduqları halda, yersiz dostluq etməməlidirlər. Qonaqlar üçün ləqəblərdən və həddindən artıq təsadüfi terminlərdən istifadə etmək kobud və xoşagəlməzdir. Bundan əlavə, o, masanın kənarında dayanmamalı və müştəri ilə oturmamalıdır.

4. İşçilərin qeybət etməsi

İşçilərin yersiz mövzular haqqında dedi-qodu etməsi və ya qonaqların qulağına yaxın yerdə yüksək səslə danışması atmosferi poza bilər. Qonaqlar yemək və atmosferdən həzz almaq üçün pul ödəyirlər, işçilər isə müştərilərə xidmət etmək və restoranı təmsil etmək üçün oradadırlar, ünsiyyət qurmaq üçün deyil. Bu cür münasibət restoranın əksi hesab olunacaq və qonaqların restoranınıza qayıtma ehtimalını azaldacaq.

5. Səliqəsiz geyim

Bir hekayə ətrafında restoran qurulmalı və işçilər həmin brendi əks etdirməlidir. Heyət diqqətsiz görünməməli və şəxsi görünüşü formalarından üstün olmamalıdır. Bu cür uyğunsuzluqların qarşısını almaq üçün, istədiyiniz mesaj və marka imicinə uyğun gələn insanları işə götürməyinizə əmin olun. Həmçinin standartların bərabər olmasını təmin edin, o cümlədən yaxşı dizayn edilmiş uniforma və aydın şəkildə müəyyən edilmiş və tətbiq edilən geyim kodunu təmin edin.

6. Ətirdən həddindən artıq istifadə

Ziyarətçilər işçilərin deyil, mətbəxin qoxusunu hiss etməlidirlər. Süfrənin ortasına ətirli zanbaq qoymağın mənası olmadığı kimi, işçilərin ətirdən həddindən artıq istifadə etməsi də yanlışdır, çünki bu, müştərilərin restoranınızdakı yeməklərin dadına sözün əsl mənasında təsir edə bilər. Dad və qoxu həm havadakı kimyəvi maddələrin qavranılmasıdır, həm də qidaya gəldikdə bir-birinə qarışır.

7. Xidmətin zəif olması

İşçilər xidmət etməzdən əvvəl tələb olunan ədviyyatların, bıçaq və boşqabın nimçədə olub olmadığını iki dəfə yoxlamalıdırlar. Yeməyin ayrılmaz hissəsi olan bir şeyi unutmaq və ya yeməkdən həzz almaq qonaqlar üçün bütün təcrübəni poza bilər. Gözləyərkən bıçaqsız steyklə nə edəcəklər? Unudulmuş əşyanı qaytarmaq üçün uzun müddət lazım olduqda vəziyyət daha da pisləşir.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Birbank Biznes-dən Mikro Biznes krediti əldə etmək istəyən fərdi sahibkara özəl kampaniya®

“WhatsApp”a internet olmadan işləyən funksiya əlavə edildi

Aran rayonlarında 39 dərəcə isti olub - FAKTİKİ HAVA

Aran rayonlarında 39 dərəcə isti olub - FAKTİKİ HAVA

Xaricdən dərman alışımız 74 milyon dollardan çox azalıb - Rəqəmlər

Un ucuzlaşıb - Video

Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi sahibkarlara müraciət edib

Bitcoin ucuzlaşıb, Etherium bahalaşıb - Kriptovalyutaların qiymətləri

Rusiya XİN İranda “Mir” kartlarının tətbiqinə başlanacağının anonsunu verib

Türk lirəsi və rubl bahalaşdı - Məzənnə

Neftimiz bu gün də ucuzlaşdı

"Taksidən çıxanlar dəvətlidirlər" - Avtobus sürücüsü çatışmazlığı necə həll olunacaq?

“Windows”un qlobal kəsilməsi fırıldaqçıları yeni sxemlər yaratmağa ruhlandırır - ABŞ

“Bloomberg” “Alfa Nero”nun anonim bir alıcıya 40 milyona satıldığını üzə çıxardı

ABŞ-ın büdcə kəsirində rekord artım - İki səbəb

Sabah bu ərazilərdə qaz olmayacaq

Moskva Birjası yuanla hesablaşmalar üçün klirinq bankını dəyişdi

Çinlilər "Apple Vision Pro"dan narazı qalıb

İndoneziya 10 ildən sonra Rusiya nefti almaq istəyir

Avropanın heç kimin bilmədiyi ən yaxşı çimərlikləri

Tramp qalib gəlsə, Rusiyaya qarşı daha sərt sanksiyalar tətbiq edə bilər - İqtisadçı

Deputata məxsus olduğu deyilən şirkət məhkəmə qarşısında

“Bank Intesa” “Antares Vision”un Rusiya ofisinin əməliyyatlarını blokladı

Məşhur şirkət qeyri-adi smartfonlar nümayiş etdirəcək

Keçmiş işçisi AQTA-nı məhkəməyə verdi - İki tələbi var

"Universal Pro"ya qarşı ittiham

Bu il almaq üçün ən yaxşı "iPad" modelləri (VİDEO)

“Amazon” “Temu”ya rəqib yaradır - Rəqabəti hansı şirkət qazanacaq?

"Yüksəliş"in qalibi baş direktor təyin olunub

Bugünkü hərracda tələb 82 milyon dollar təşkil edib - Mərkəzi Bank

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin