BAKU Azərbaycan
15.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8246
  • 1 Rusiya rublu
    0.0185
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0525
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1333
46793

İşçilər restoranın simasıdır. Odur ki, qarşılayan heyət nəzakətli, qonaqpərvər, istiqanlı və hər şeydən əvvəl brendi təmsil etməlidir. İşçi amilinə və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə məhəl qoymamaq böyük səhvdir. 

Valyuta.az restoran xidmətində ən çox yayılmış bəzi səhvləri təqdim edir:

1. Qonaq qarşılayan zaman göstərilən rəftar

Qonaqların restorana girərkən qarşılaşdıqları ilk komanda üzvləri olduğu üçün işçilər ilk təəssürat yaratmaq üçün böyük məsuliyyət daşıyırlar. İşçilər istiqanlı olmalı və ev sahibi rolunu oynamalıdır. Buna görə də “Neçə adamsınız?” və ya “Açıq yerdə oturmaq istəyirsiniz?” kimi sualların yerinə “Xoş gəldin” kimi salamlaşmalar çox müsbət atmosfer yaradacaq. Digər tərəfdən, araşdırmalar göstərir ki, ilk təəssürat səs tonunun 38 faizi ilə formalaşır və başqası haqqında ümumi mühakimələrin 93 faizi şifahi olmayan ünsiyyətlə müəyyən edilir. Çünki, dik duruş, gülümsəmə və göz təması da çox vacibdir.

2. Səhv istifadə olunan ifadələr

Restorana tək gələn birinə “sadəcə bir nəfər olacaqsınız” – deyə, soruşmaq düzgün deyil. Mühakiməedici bir tona sahib olduğu üçün insanı tənha və qəribə hiss etdirə bilər. Bunun əvəzinə, "Məncə, bu gün tək yeyəcəksiniz" kimi bir ifadə işlətsəniz, daha zərif və səmimi görünə bilərsiniz.

3. Lazımsız səmimiyyət

Restoranda yemək yeni bir dostluğun başlanğıcı deyil, bir iş əməliyyatıdır. Beləliklə, işçilər müştərilərin özlərini rahat hiss etmələrini təmin etməli olduqları halda, yersiz dostluq etməməlidirlər. Qonaqlar üçün ləqəblərdən və həddindən artıq təsadüfi terminlərdən istifadə etmək kobud və xoşagəlməzdir. Bundan əlavə, o, masanın kənarında dayanmamalı və müştəri ilə oturmamalıdır.

4. İşçilərin qeybət etməsi

İşçilərin yersiz mövzular haqqında dedi-qodu etməsi və ya qonaqların qulağına yaxın yerdə yüksək səslə danışması atmosferi poza bilər. Qonaqlar yemək və atmosferdən həzz almaq üçün pul ödəyirlər, işçilər isə müştərilərə xidmət etmək və restoranı təmsil etmək üçün oradadırlar, ünsiyyət qurmaq üçün deyil. Bu cür münasibət restoranın əksi hesab olunacaq və qonaqların restoranınıza qayıtma ehtimalını azaldacaq.

5. Səliqəsiz geyim

Bir hekayə ətrafında restoran qurulmalı və işçilər həmin brendi əks etdirməlidir. Heyət diqqətsiz görünməməli və şəxsi görünüşü formalarından üstün olmamalıdır. Bu cür uyğunsuzluqların qarşısını almaq üçün, istədiyiniz mesaj və marka imicinə uyğun gələn insanları işə götürməyinizə əmin olun. Həmçinin standartların bərabər olmasını təmin edin, o cümlədən yaxşı dizayn edilmiş uniforma və aydın şəkildə müəyyən edilmiş və tətbiq edilən geyim kodunu təmin edin.

6. Ətirdən həddindən artıq istifadə

Ziyarətçilər işçilərin deyil, mətbəxin qoxusunu hiss etməlidirlər. Süfrənin ortasına ətirli zanbaq qoymağın mənası olmadığı kimi, işçilərin ətirdən həddindən artıq istifadə etməsi də yanlışdır, çünki bu, müştərilərin restoranınızdakı yeməklərin dadına sözün əsl mənasında təsir edə bilər. Dad və qoxu həm havadakı kimyəvi maddələrin qavranılmasıdır, həm də qidaya gəldikdə bir-birinə qarışır.

7. Xidmətin zəif olması

İşçilər xidmət etməzdən əvvəl tələb olunan ədviyyatların, bıçaq və boşqabın nimçədə olub olmadığını iki dəfə yoxlamalıdırlar. Yeməyin ayrılmaz hissəsi olan bir şeyi unutmaq və ya yeməkdən həzz almaq qonaqlar üçün bütün təcrübəni poza bilər. Gözləyərkən bıçaqsız steyklə nə edəcəklər? Unudulmuş əşyanı qaytarmaq üçün uzun müddət lazım olduqda vəziyyət daha da pisləşir.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Şirkətlər niyə təcrübəli marketoloqlar axtarır?

TAP ilə Azərbaycandan Avropaya qaz tədarükü sifarişlərinin həcmləri azalıb

Üç ayda yarım milyardlıq nəqliyyat vasitələri və onların hissələrini almışıq – Nə qədər azalıb?

Azərbaycanda 1,6 milyonluq şirkətin rəhbəri istefa ərizəsi yazdı

Rusiyanın dərman şirkəti Azərbaycandan gedir

Kiçikdən başlamağın faydaları

Qeydiyyat üçün son gün - 82 min nəfər tələbə olmaq istəyir

Şahdağ və Gədəbəyə qar yağıb - FAKTİKİ HAVA

Bitcoin və Etherium bahalaşıb - Kriptovalyutaların qiymətləri

Avro və lirə bahalaşdı - Məzənnə

“Telegram”da fişinq mənbələrinin sayı artıb

Əmək qabiliyyətinin müvəqqəti itirilməsinə görə müavinət nədir?

Parklardakı attraksionlar nə dərəcədə təhlükəsizdir? - VİDEO

İdeal ailə səyahəti üçün ən uyğun avtomobil bəlli oldu

Güzəştli əsaslarla yaşa görə pensiya hansı halda yenidən hesablanır?

Azərbaycan hotellərindəki yerlərin 82%-i boş qalıb

Yüksək mahnı səsinə görə sahibkarı hansı CƏZA gözləyir?

Deputat: "Qadınların daha tez pensiyaya çıxmasını məqsədəuyğun hesab edirik"

Dünyanın ən zəngin aktyorları – SİYAHI

Azərbaycanda xaricilərin bank kartları ilə xərcləmələri azalıb?

Avropalılar saatda nə qədər qazanırlar? – ARAŞDIRMA

Məşhur avtomobil istehsalçısı öz avtomobillərinin adını dəyişəcək

"Rolls-Royce" daha bahalı avtomobillər istehsal edəcək

Dünyanı təyyarə ilə ilk dövrə vuran pilot öldü

Günəşdə daha bir güclü partlayış qeydə alınıb

Telefondan çox istifadə bu xəstəliklərə səbəb olur

Bəzi rayonlarda yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq

Yeni inşa olunan yol Bakıda tıxacı aradan qaldıracaqmı? (VİDEO)

Minlərlə zəhərli kitab müsadirə edilib

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin