BAKU Azərbaycan
5.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.75
  • RUB
    1.6396
  • TRY
    0.0478
  • GBP
    2.0777
46793

İşçilər restoranın simasıdır. Odur ki, qarşılayan heyət nəzakətli, qonaqpərvər, istiqanlı və hər şeydən əvvəl brendi təmsil etməlidir. İşçi amilinə və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə məhəl qoymamaq böyük səhvdir. 

Valyuta.az restoran xidmətində ən çox yayılmış bəzi səhvləri təqdim edir:

1. Qonaq qarşılayan zaman göstərilən rəftar

Qonaqların restorana girərkən qarşılaşdıqları ilk komanda üzvləri olduğu üçün işçilər ilk təəssürat yaratmaq üçün böyük məsuliyyət daşıyırlar. İşçilər istiqanlı olmalı və ev sahibi rolunu oynamalıdır. Buna görə də “Neçə adamsınız?” və ya “Açıq yerdə oturmaq istəyirsiniz?” kimi sualların yerinə “Xoş gəldin” kimi salamlaşmalar çox müsbət atmosfer yaradacaq. Digər tərəfdən, araşdırmalar göstərir ki, ilk təəssürat səs tonunun 38 faizi ilə formalaşır və başqası haqqında ümumi mühakimələrin 93 faizi şifahi olmayan ünsiyyətlə müəyyən edilir. Çünki, dik duruş, gülümsəmə və göz təması da çox vacibdir.

2. Səhv istifadə olunan ifadələr

Restorana tək gələn birinə “sadəcə bir nəfər olacaqsınız” – deyə, soruşmaq düzgün deyil. Mühakiməedici bir tona sahib olduğu üçün insanı tənha və qəribə hiss etdirə bilər. Bunun əvəzinə, "Məncə, bu gün tək yeyəcəksiniz" kimi bir ifadə işlətsəniz, daha zərif və səmimi görünə bilərsiniz.

3. Lazımsız səmimiyyət

Restoranda yemək yeni bir dostluğun başlanğıcı deyil, bir iş əməliyyatıdır. Beləliklə, işçilər müştərilərin özlərini rahat hiss etmələrini təmin etməli olduqları halda, yersiz dostluq etməməlidirlər. Qonaqlar üçün ləqəblərdən və həddindən artıq təsadüfi terminlərdən istifadə etmək kobud və xoşagəlməzdir. Bundan əlavə, o, masanın kənarında dayanmamalı və müştəri ilə oturmamalıdır.

4. İşçilərin qeybət etməsi

İşçilərin yersiz mövzular haqqında dedi-qodu etməsi və ya qonaqların qulağına yaxın yerdə yüksək səslə danışması atmosferi poza bilər. Qonaqlar yemək və atmosferdən həzz almaq üçün pul ödəyirlər, işçilər isə müştərilərə xidmət etmək və restoranı təmsil etmək üçün oradadırlar, ünsiyyət qurmaq üçün deyil. Bu cür münasibət restoranın əksi hesab olunacaq və qonaqların restoranınıza qayıtma ehtimalını azaldacaq.

5. Səliqəsiz geyim

Bir hekayə ətrafında restoran qurulmalı və işçilər həmin brendi əks etdirməlidir. Heyət diqqətsiz görünməməli və şəxsi görünüşü formalarından üstün olmamalıdır. Bu cür uyğunsuzluqların qarşısını almaq üçün, istədiyiniz mesaj və marka imicinə uyğun gələn insanları işə götürməyinizə əmin olun. Həmçinin standartların bərabər olmasını təmin edin, o cümlədən yaxşı dizayn edilmiş uniforma və aydın şəkildə müəyyən edilmiş və tətbiq edilən geyim kodunu təmin edin.

6. Ətirdən həddindən artıq istifadə

Ziyarətçilər işçilərin deyil, mətbəxin qoxusunu hiss etməlidirlər. Süfrənin ortasına ətirli zanbaq qoymağın mənası olmadığı kimi, işçilərin ətirdən həddindən artıq istifadə etməsi də yanlışdır, çünki bu, müştərilərin restoranınızdakı yeməklərin dadına sözün əsl mənasında təsir edə bilər. Dad və qoxu həm havadakı kimyəvi maddələrin qavranılmasıdır, həm də qidaya gəldikdə bir-birinə qarışır.

7. Xidmətin zəif olması

İşçilər xidmət etməzdən əvvəl tələb olunan ədviyyatların, bıçaq və boşqabın nimçədə olub olmadığını iki dəfə yoxlamalıdırlar. Yeməyin ayrılmaz hissəsi olan bir şeyi unutmaq və ya yeməkdən həzz almaq qonaqlar üçün bütün təcrübəni poza bilər. Gözləyərkən bıçaqsız steyklə nə edəcəklər? Unudulmuş əşyanı qaytarmaq üçün uzun müddət lazım olduqda vəziyyət daha da pisləşir.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Melaniya Tramp: Onu ABŞ-ın digər birinci xanımlarından fərqləndirən 10 FAKT

TikTok qadağasının 48 saatı: Tramp bu qərarı niyə ləğv etdi?

Bu peşədə işləyənlər ağır xəstəliyə tutula bilər

Büdcədə son 5 ilin ən kiçik kəsiri qeydə alındı

Gürcüstandan avtomobil gətirilməsi 43 faiz azalıb

İranda həbsdə saxlanılan Fərid azadlığa buraxıldı

“Mançester Yunayted” böyük məbləğə transfer etdiyi futbolçunu icarəyə verib

Bakı metrosu "Dərnəgül" deposunu istifadəyə verməyə hazırlaşır

Nazir: Saxlanılan gəmilərimizlə bağlı danışıqlar davam edir, müsbət irəliləyişlər var

Əhali ən çox pulu hansı aylarda xərcləyir? - QRAFİK

Bakının bu rayonunda üç gün su olmayacaq

Bakının bu rayonunda üç gün su olmayacaq

Metropolitenin yeni rəhbəri sıxlığı necə həll edəcək? - AÇIQLAMA

"Shiba Inu Coin" üçün böyük həftə: inqilabi açıqlamalar verildi

Vüsal Aslanov: "Bakıda tikiləcək 10 metro stansiyasının konseptual yerləri artıq bəllidir"

Xəzər dənizində üzən gəmilərə xəbərdarlıq - RƏSMİ

İran və Azərbaycan arasında yeni sazişin imzalanması gözlənilir

"Bitcoin"in qiyməti tarixi maksimuma çatdı

"Bitcoin"in qiyməti tarixi maksimuma çatdı

Saxta sertifikatlı plastik cərrahlarla bağlı Səhiyyə Nazirliyi və Baş Prokurorluq birgə komissiya yaradıb

Baş prokuror: AZAL təyyarəsinin qəzaya düşməsi ilə bağlı Qazaxıstan və Rusiya ilə birgə araşdırmalar aparırıq

Eldar Əzizov: "Bakının Baş planı əsasında köhnə tikililərin söküntüsü davam edir"

Azərbaycanda 1 milyondan çox insana 200 manat verilə bilər

Tramp inauqurasiyadan dərhal sonra təxminən 100 fərman imzalamağı planlaşdırır

Rusiya təyyarəsi Bakıda məcburi eniş edib

Mehriban Əliyeva 20 Yanvarla bağlı paylaşım etdi

Qanlı 20 Yanvar faciəsindən 35 il ötür

"MIT"in yeni süni arıları - "Euronews"

Zelenski Avropa İttifaqına 70 milyard avro ziyan vura bilər

Sərt iqtisadi siyasətlər və Tramp-Avropa münasibətləri - "Bloomberg"

Trampın andiçməsinə qatılacaq texnologiya milyarderləri - "The Street"

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin