BAKU Azərbaycan
11.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.8364
  • RUB
    0.0177
  • TRY
    0.0496
  • GBP
    2.208
46793

İşçilər restoranın simasıdır. Odur ki, qarşılayan heyət nəzakətli, qonaqpərvər, istiqanlı və hər şeydən əvvəl brendi təmsil etməlidir. İşçi amilinə və göstərilən xidmətin keyfiyyətinə məhəl qoymamaq böyük səhvdir. 

Valyuta.az restoran xidmətində ən çox yayılmış bəzi səhvləri təqdim edir:

1. Qonaq qarşılayan zaman göstərilən rəftar

Qonaqların restorana girərkən qarşılaşdıqları ilk komanda üzvləri olduğu üçün işçilər ilk təəssürat yaratmaq üçün böyük məsuliyyət daşıyırlar. İşçilər istiqanlı olmalı və ev sahibi rolunu oynamalıdır. Buna görə də “Neçə adamsınız?” və ya “Açıq yerdə oturmaq istəyirsiniz?” kimi sualların yerinə “Xoş gəldin” kimi salamlaşmalar çox müsbət atmosfer yaradacaq. Digər tərəfdən, araşdırmalar göstərir ki, ilk təəssürat səs tonunun 38 faizi ilə formalaşır və başqası haqqında ümumi mühakimələrin 93 faizi şifahi olmayan ünsiyyətlə müəyyən edilir. Çünki, dik duruş, gülümsəmə və göz təması da çox vacibdir.

2. Səhv istifadə olunan ifadələr

Restorana tək gələn birinə “sadəcə bir nəfər olacaqsınız” – deyə, soruşmaq düzgün deyil. Mühakiməedici bir tona sahib olduğu üçün insanı tənha və qəribə hiss etdirə bilər. Bunun əvəzinə, "Məncə, bu gün tək yeyəcəksiniz" kimi bir ifadə işlətsəniz, daha zərif və səmimi görünə bilərsiniz.

3. Lazımsız səmimiyyət

Restoranda yemək yeni bir dostluğun başlanğıcı deyil, bir iş əməliyyatıdır. Beləliklə, işçilər müştərilərin özlərini rahat hiss etmələrini təmin etməli olduqları halda, yersiz dostluq etməməlidirlər. Qonaqlar üçün ləqəblərdən və həddindən artıq təsadüfi terminlərdən istifadə etmək kobud və xoşagəlməzdir. Bundan əlavə, o, masanın kənarında dayanmamalı və müştəri ilə oturmamalıdır.

4. İşçilərin qeybət etməsi

İşçilərin yersiz mövzular haqqında dedi-qodu etməsi və ya qonaqların qulağına yaxın yerdə yüksək səslə danışması atmosferi poza bilər. Qonaqlar yemək və atmosferdən həzz almaq üçün pul ödəyirlər, işçilər isə müştərilərə xidmət etmək və restoranı təmsil etmək üçün oradadırlar, ünsiyyət qurmaq üçün deyil. Bu cür münasibət restoranın əksi hesab olunacaq və qonaqların restoranınıza qayıtma ehtimalını azaldacaq.

5. Səliqəsiz geyim

Bir hekayə ətrafında restoran qurulmalı və işçilər həmin brendi əks etdirməlidir. Heyət diqqətsiz görünməməli və şəxsi görünüşü formalarından üstün olmamalıdır. Bu cür uyğunsuzluqların qarşısını almaq üçün, istədiyiniz mesaj və marka imicinə uyğun gələn insanları işə götürməyinizə əmin olun. Həmçinin standartların bərabər olmasını təmin edin, o cümlədən yaxşı dizayn edilmiş uniforma və aydın şəkildə müəyyən edilmiş və tətbiq edilən geyim kodunu təmin edin.

6. Ətirdən həddindən artıq istifadə

Ziyarətçilər işçilərin deyil, mətbəxin qoxusunu hiss etməlidirlər. Süfrənin ortasına ətirli zanbaq qoymağın mənası olmadığı kimi, işçilərin ətirdən həddindən artıq istifadə etməsi də yanlışdır, çünki bu, müştərilərin restoranınızdakı yeməklərin dadına sözün əsl mənasında təsir edə bilər. Dad və qoxu həm havadakı kimyəvi maddələrin qavranılmasıdır, həm də qidaya gəldikdə bir-birinə qarışır.

7. Xidmətin zəif olması

İşçilər xidmət etməzdən əvvəl tələb olunan ədviyyatların, bıçaq və boşqabın nimçədə olub olmadığını iki dəfə yoxlamalıdırlar. Yeməyin ayrılmaz hissəsi olan bir şeyi unutmaq və ya yeməkdən həzz almaq qonaqlar üçün bütün təcrübəni poza bilər. Gözləyərkən bıçaqsız steyklə nə edəcəklər? Unudulmuş əşyanı qaytarmaq üçün uzun müddət lazım olduqda vəziyyət daha da pisləşir.

Əvəz Həsənov

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

ABŞ bir qrup kəşfiyyat peykini orbitə çıxarıb

ABŞ bir qrup kəşfiyyat peykini orbitə çıxarıb

"ANADOLU EVENT"ə protokol tərtib edilib

"Stellantis" yeni nəsil elektrik avtomobillərinin yaradılmasına başlayır

Rusiya neftinin əsas alıcıları tədarükdən imtina etməyə başlayıblar

"LinkedIn" 310 milyon avro cərimələndi

Ukrayna Rusiya iqtisadiyyatına sarsıdıcı zərbə endirə bilər: Ruslar bunu hiss edəcəklər

Rusiya aktivləri hesabına Ukraynaya veriləcək 35 milyardın ödənmə müddəti açıqlandı

Avropa Məhkəməsi "Intel"ə qarşı 1,1 milyard dollarlıq cəriməni ləğv etdi

Heç kimin tək qalmayacağı şəhər salınacaq - 451,3 milyard xərclənəcək

Heç kimin tək qalmayacağı şəhər salınacaq - 451,3 milyard xərclənəcək

Nazirlik Mərkəzləşdirilmiş İnformasiya İdarəetmə Sistemi yaradır

Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarını pozan şirkət məhkəmə qarşısında

Sabah bu ərazilərdə işıq olmayacaq

Parisdə Livan üçün 1 milyard dollar toplandı

"AZTRANZIT PRO" məhkəmə qarşısında

Türkiyə şirkətlər qrupu Azərbaycanda zavodu satın aldı - Qiymət və detallar

Türkmənistan “Qazprom”a qaz tədarükünü dayandırdı - İF

"Qaradağ Şüşə Zavodu" qaz pulunu ödəmir?

"Collezione İtalia"dan maddi ziyan tələb edilir

Paleorobotlar mühüm təkamül sirrini həll etməyə kömək edəcək

“Yevlax Pilot Aqropark”ın II mərhələ üzrə tikinti işlərinə başlanılır – 31 milyonluq layihə

DGK "ABC-Telecom"u inzibati məsuliyyətə cəlb etdi

ABŞ rəqəmsal casuslar yaratmaq istəyir

Sabah paytaxtın 4 rayonunda qaz təchizatı dayandırılacaq

ABŞ Fələstinə növbəti yardım paketi ayırıb - 135 milyon dollar

578 milyon manat pul ölkəyə qaytarılmayıb - Cinayətkar qrup ifşa edildi

QR kodları ilə edilən hücumlar - Bundan qorunmağın yolları

AQTİ yarım milyonluq xüsusi geyim alır

Kapital Bank “SIBOS 2024” beynəlxalq sərgisində iştirakını uğurla yekunlaşdırdı®

Rəqəmsal yorğunluq nədir? - Bu simptomlara diqqət

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin