"Microsoft" və "Salesforce" niyə toqquşur? - Nəhənglərin yeni rəqabəti
Son vaxtlar süni intellektlə təchiz edilmiş rəqəmsal agentlər, böyük texnologiya şirkətləri arasında yeni rəqabət sahəsinə çevrilib.
Valyuta.Az-ın araşdırmasına görə, bu texnologiyaların inkişafı ilə biznes əməliyyatlarını avtomatlaşdırmaq istəyən şirkətlərin sayı artdıqca, "Microsoft" və "Salesforce" arasında rəqabət xüsusilə güclənib.
Rəqəmsal Agent Nədir?
Rəqəmsal agent (onlara həmçinin "avtonom agent" də deyirlər) süni intellektlə təchiz edilmiş proqram təminatıdır və müəyyən tapşırıqları insan müdaxiləsi olmadan yerinə yetirmək qabiliyyətinə malikdir. Bu agentlər məlumatları toplaya, təhlil edə, qərarlar qəbul edə və müxtəlif əməliyyatlar arasında əlaqə qura bilir. Ənənəvi chatbotlardan fərqli olaraq, rəqəmsal agentlər çoxsaylı və mürəkkəb tapşırıqları eyni vaxtda yerinə yetirə bilir və geniş məlumat dəstinə əsaslanaraq mühakimələr yürüdür. Avtonom agentlər, xüsusilə iş əməliyyatlarını sadələşdirərək, vaxt və resurslara qənaət etmək üçün vacib bir vasitə kimi qəbul olunur. Bu texnologiya müəssisələrə məhsuldarlığı artırmaq, prosesləri avtomatlaşdırmaq və iş yükünü azaltmaqda böyük əhəmiyyət daşıyır.
Microsoft-un Yeni Rəqəmsal Agentləri
Bu həftə Microsoft, süni intellekt turunda yeni bir təşəbbüs təqdim edərək, 10 avtonom agentdən ibarət bir paket təqdim etdi. Şirkət bu agentləri "yeni tətbiqlər" adlandıraraq, onların müəssisə tapşırıqlarını sadələşdirmə qabiliyyətini vurğuladı. İlkin sınaqlar agentlərin rəhbərlik etdiyi layihələrdə 90%-lik vaxt qənaəti və 30%-lik inzibati işin azalması kimi uğurlu nəticələr göstərdi.
Microsoft-un CEO-su Satya Nadella Londonda çıxışı zamanı bu yeniliyin müəssisələrə təsirini "nəhəng" adlandırdı. O qeyd etdi ki, bu alətlər biznesdə dəyəri artırır və israfı azaldır.
Salesforce-un Agentforce Platforması
Salesforce isə bir neçə həftə əvvəl öz avtonom agentlərini təqdim edərək, Agentforce platformasını istifadəyə verdi. Salesforce bu agentləri süni intellekt inqilabının üçüncü dalğası kimi təsvir edir. Bu rəqəmsal köməkçilər ənənəvi chatbotlardan fərqli olaraq daha mürəkkəb tapşırıqları yerinə yetirir və daha geniş məlumat dəstinə əsaslanaraq qərarlar qəbul edir.
Salesforce Haqqında
Salesforce dünyanın aparıcı bulud əsaslı proqram təminatı şirkətidir və əsasən müştəri əlaqələri idarəetmə (CRM) həlləri ilə tanınır. 1999-cu ildə Marc Benioff tərəfindən təsis edilmiş Salesforce, müəssisələrə müştəri məlumatlarını idarə etmək, satışları artırmaq, marketinq kampaniyalarını optimallaşdırmaq və müştəri xidmətlərini təkmilləşdirmək üçün geniş alətlər və platformalar təklif edir. Şirkət, CRM bazarında lider olmaqla yanaşı, süni intellekt, analiz, avtomatlaşdırma və bulud texnologiyaları sahəsində də innovasiyalar təqdim edir. Salesforce-un məhsulları həm kiçik bizneslər, həm də böyük korporasiyalar üçün geniş şəkildə istifadə olunur və qlobal səviyyədə çoxsaylı sənayelərdə tətbiq edilir.
Salesforce AI-nın CEO-su Clara Shih qeyd edir ki, bu agentlər xüsusilə müştəri əlaqələri idarəetməsində geniş istifadə olunur və məhsulun geri qaytarılması kimi sadə əməliyyatlardan satış təkliflərinin hazırlanmasına qədər hər şeyi idarə edə bilir. O bildirib ki, bu texnologiya istifadəçilərə sadəcə bir əmri yerinə yetirmək əvəzinə, verilən tapşırıqları özü qərar verərək müəyyən etmək imkanı verir.
Süni İntellektin Genişlənən İstifadə Sahələri
Süni intellekt agentləri digər şirkətlər tərəfindən də geniş tətbiq olunur. Məsələn, ServiceNow öz insan resursları və IT platformasına bu cür agentləri inteqrasiya etməyi planlaşdırır, Grindr isə istifadəçilər üçün münasibət perspektivlərini müəyyən edən və görüşlər təşkil edən AI əsaslı yardımçı yaradır. Palantir Technologies isə müştərilərə daxili istifadələri üçün hüquqi işlər kimi tapşırıqları idarə edən agentlər yaratmağa kömək edir.
Nvidia-nın CEO-su Jensen Huang isə yaxın gələcəkdə şirkətlər daxilində 100 milyon AI agentinin işləyəcəyini təsəvvür edir. O, agentlərin Slack kanallarında insanlarla və digər süni intellektlə əməkdaşlıq edəcəyini düşünür.
Microsoft və Salesforce Rəqabəti
Microsoft və Salesforce arasında rəqabət xüsusilə diqqətəlayiqdir, çünki hər iki şirkət geniş korporativ məlumat bazasına sahibdir və bir-birilə açıq şəkildə rəqabət aparırlar. Salesforce-un CEO-su Marc Benioff dəfələrlə Microsoft-un Copilot funksiyasını 1990-cı illərin uğursuz Clippy köməkçisi ilə müqayisə edib.
Salesforce-un keçən ay keçirilən Dreamforce tədbirində Clara Shih, rəqib adını çəkmədən Agentforce platformasını "həqiqi istehsalat üçün hazır" bir həll kimi təqdim edərək, rəqibləri tənqid etdi. O, Salesforce agentlərinin rəqiblərdən 33% daha dəqiq və iki dəfə daha uyğun olduğunu bildirib.
Gələcək Perspektivlər
Salesforce, Agentforce platformasının oktyabrın 29-da geniş istifadəyə veriləcəyini elan edib. Clara Shih vurğulayıb ki, bu agentlər insanları əvəz etmək üçün deyil, onlara kömək etmək üçün hazırlanıb, beləliklə işçilər "daha yüksək səviyyədən" işə başlaya bilərlər. Salesforce-un müştəri məlumatlarını Data Cloud vasitəsilə birləşdirmə bacarığı və təhlükəsizlik qatları ona üstünlük qazandırır.
Shih inanır ki, insanların rəqəmsal agentlərlə qarşılıqlı əlaqəsi eksponent olaraq artacaq. O qeyd edir ki, süni intellekt agentləri gələcəkdə proqramlar kimi insanlar üçün əsas interfeys rolunu oynayacaq.
Bu Rəqabətdən Kim Qazanacaq?
Microsoft və Salesforce-un rəqəmsal agentlərə yönələn strategiyaları, müəssisələr üçün yeni imkanlar yaradır və rəqəmsal agentlərin iş proseslərini necə dəyişdirəcəyini göstərir.
Hər iki şirkət süni intellekt texnologiyalarında irəliləmək və bu yeni sahədə lider olmaq üçün ciddi addımlar atır, bu isə gələcəkdə rəqəmsal agentlərin daha geniş tətbiqinə səbəb olacaq.
Aydın
HƏMÇİNİN OXU:
Texnologiya dünyasında şok: ARM, Qualcomm-un lisenziyasını ləğv etdi! - DETALLAR
"S&P 500" indeksində süni intellekt şirkətləri: Trilyonlarla dollar...
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay