BAKU Azərbaycan
28.03°C
  • 1 ABŞ dolları
    1.7
  • 1 Avro
    1.8459
  • 1 Rusiya rublu
    0.02
  • 1 Türkiyə lirəsi
    0.0513
  • 1 İngiltərə funt sterlinqi
    2.1868
45290

Azərbaycanda “startap iqtisadiyyatı”nın qurulması istiqamətində işlər uğurla davam etdirilir. Hökumətin innovativ təşəbbüslərə hərtərəfli dəstək verməsi ölkədə həyata keçirilən startap layihələrinin uğurlu tətbiqinin ən başlıca səbəbidir.

İqtisadiyyatın müxtəlif sahələrini əhatə edən startap layihələri iaşə sektorunda da tətbiq edilməkdədir. "Food Lab" MMC-nin Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) tərəfindən “Startap şəhadətnaməsi” verilmiş restoran idarəetmə platforması iaşə sektorunda çalışan yerli sahibkarlara öz biznesini genişləndirməyə imkan yaradır. Sahibkarlar layihə tərəfindən verilən dəstək sayəsində heç bir investisiya yatırmadan bizneslərini ölkə daxilində və xaricdə genişləndirə bilərlər.

Startap layihəsinin rəhbəri Qədim Vəliyevin sözlərinə görə, Azərbaycanda 4 ilə yaxın çalışdığı “Bolt Food” şirkətində işlədiyi zaman bu sahə ilə çox maraqlanıb. Qazaxıstanda çalışdığı şirkətin “Cook Room” (yemək otağı) biznes modeli ilə daha yaxından tanış olduqdan sonra "ağıllı mətbəx" (və ya “virtual mətbəx”) yaratmaq barədə düşünüb: "Fikirləşdim ki, dünyanın bəzi ölkələrində fəaliyyət göstərən “ağıllı mətbəx”ləri Azərbaycan modelinə uyğunlaşdırıb burada tətbiq edim və daha sonra onu ölkədən kənara çıxarım".

Startapçı bildirib ki, "Food Lab" Azərbaycanda ilk dəfə olaraq multibrend restoranlar şəbəkəsini özündə birləşdirən "ağıllı mətbəx" yaradıb. Layihənin əsas məqsədi yerli sahibkarlara dəstək olmaq, françayzinq modeli vasitəsilə yerli restoranların ölkə daxilində və xaricində fəaliyyətini təmin edib onların böyüməsinə kömək etməkdir: “Biz texnologiya şirkətlərindən əldə etdiyimiz məlumat əsasında çalışırıq. Məsələn, məlumata əsasən, şəhərin “x” nöqtəsində “x” məhsula tələbat çoxdur. Bunun əsasında bu konseptə uyğun restoranlarla danışırıq və deyilən yerdə françayzinq modeli əsasında onun fəaliyyətini təmin edirik. Digər üstünlük odur ki, eyni anda 2-3 restoranın fəaliyyətini bir mətbəx üzərindən qura bilirik. Restoranlarını böyütmək üçün maliyyə resursu olmayan sahibkarlara dəstək veririk. Sahibkar heç bir investisiya yatırmadan françayzinq modeli vasitəsilə öz brendini Azərbaycan daxilində ayrı-ayrı yerlərdə aça bilir. Hazırda ölkədə ilk “ağıllı mətbəx” fəaliyyət göstərir, amma bir necə belə mətbəxin açılması üçün işlər aparılır”.

Q.Vəliyev əlavə edib ki, "ağıllı” və ya “virtual mətbəx"lər qidalar hazırlayaraq onların “çölə satış”ı və onlayn satış ilə məşğul olur. Burada müştərilərin əyləşməsi üçün yerlər olmur. “Ağıllı mətbəx”lərdə restoranlar öz menyularını tam təqdim etmirlər. Restoranlar burada, bir növ, ekspress fəaliyyət göstərirlər. Bu mətbəxlərdə restoranların ən çox satılan məhsulları müştərilərə təqdim edilir. Azərbaycanda 10-15 "ağıllı” və ya “virtual mətbəx"in yaradılması nəzərdə tutulur. Buna nail olduqdan sonra Qazaxıstan, Özbəkistan, Gürcüstan və Rumıniyada belə mətbəxlərin yaradılması hədəf kimi müəyyən edilib: “Azərbaycan sahibkarlarının bu ölkələrə çıxışını təmin etmək istəyirik. Məsələn, Qazaxıstanda bu sahə çox inkişaf edib. Almatı şəhərinin sıx yerlərində konteynerlərdə bu tip restoranların sayı kifayət qədərdir, çox sayda "al, apar” və çatdırılma xidməti göstərən restoranlar fəaliyyət göstərir. Bu, əslində böyük potensialı olan bir bazardır. Biz yerli biznesləri bu sektora gətirmək istəyirik. Azərbaycanın tanınmış “fast-food” restoranlarını françayzinq vasitəsilə Qazaxıstana, Özbəkistana və s. yerlərə gətirmək və böyütmək istəyirik. Hesab edirəm ki, biz “fast-food” restoranlarının böyüməsinə və onların Azərbaycandan kənara çıxmasına dəstək ola bilərik”.

Startapçının sözlərinə görə ki, ilkin mərhələdə Qazaxıstanda belə restoran yaratmağı nəzərdə tuturlar. Əgər işlər plan üzrə gedərsə, növbəti 4-5 ay ərzində həmin ölkədə Azərbaycan restoranlarının açılması planlaşdırılır. Hazırda bununla bağlı tərəfdaşlarla texniki məsələlər müzakirə olunur, layihənin icrası üçün bir necə məkan da seçilib.

Q.Vəliyev vurğulayıb ki, hər "ağıllı mətbəx"də 2-3 restoran brendini birləşdirməyi nəzərdə tuturlar. Bu, orta hesabla 30-40 restoran brendinin bir araya toplanması deməkdir. Hər bir mətbəxdə minimum 5-6 nəfərin çalışması nəzərdə tutulur. “Ağıllı” və ya “virtual mətbəx”lərdə təmsil olunan restoran brendlərinin sayı artdıqca işçilərin də sayı çoxalacaq. Layihə üzrə 15 "ağıllı” və ya “virtual mətbəx" qurularsa, Azərbaycan daxilində ümumilikdə yalnız mətbəxə aid olan 90 yeni iş yeri yaradılacaq. Gələcəkdə işçilərin sayının daha da artırılması planlaşdırılır.

MMC-nin növbəti hədəflərindən biri mobil tətbiq hazırlamaq və sifarişlərin bu tətbiq üzərindən aparılmasına nail olmaqdır. Eyni zamanda, “al, apar” sifarişlərinin “self order” (özün sifariş et”) üzərindən həyata keçirilməsi və müştərilərin kart vasitəsilə sifariş etmələri üçün həvəsləndirici kəşbək kampaniyaları məqsədilə hazırda maliyyə institutları ilə danışıqlar aparılır.

© Vergiler.az 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

I qrupun lideri təhsilini harda davam etdirəcək?

Mövsümlük meyvələr 1 manata, pomidor 1 manat 30 qəpiyədir - “Kənddən şəhərə” yarmarkasından REPORTAJ

Xaricdən ət alışında 18 milyon dollarlıq artım - Rəqəmlər

Telefonla bizi necə izləyirlər? - Mütəxəssislərdən xəbərdarlıq (VİDEO)

Bazar günü bəzi yerlərdə yağış yağacaq, dolu düşəcək

"Qarabağın yenidən qurulması iqtisadi artıma müsbət təsir edəcək" -"Fitch"

İqtisadiyyat naziri Yevlax Pilot Aqroparkındakı müəssisələrin fəaliyyəti ilə tanış olub

Məşhur aktyorun evi milyonlarla borca görə satıldı - FOTOLAR

Məşhur aktyorun evi milyonlarla borca görə satıldı - FOTOLAR

“Yelo Bank”ın depozitləri azalıb - Şirkətlər 550 milyon manatı geri çəkib

Əmtəə bazarlarında qızıl və gümüş bahalaşıb

Bu ilin 6 ayında əhaliyə 4,4 mlrd. manata yaxın sosial ödənişlər edilib

Bu məhsulun xaricə satışından əldə olunan gəlir 35 milyon dollardan çox azalıb

Wall Street maliyyəçiləri seçkilərdə kimə səs verəcək?

Wall Street maliyyəçiləri seçkilərdə kimə səs verəcək?

“Fitch” Azərbaycanın reytinqini “BBB-” səviyyəsinə yüksəldib

Neftimiz yenə ucuzlaşdı

Ali təhsil müəssisələrinə ixtisas seçiminin vaxtı açıqlanıb

Noyabrda Bakıda toylar keçirilməyəcək? (VİDEO)

Aİ Rusiyanın dondurulmuş aktivlərindən Ukraynaya 1,5 milyard avroluq ilk tranş ayırıb

Azərbaycanın strateji valyuta ehtiyatları bu il 74 mlrd. dollara çatacaq

Macarıstan və Slovakiya Avropa Komissiyasına birgə müraciət etdilər

Dünyanın ən varlı 1%-i son 10 ildə sərvətini 42 trilyon dollar artırıb

Ali Məhkəmə 3 milyonluq texnoloji avandanlıq alır

Bir sıra Çin bankları Rusiyadan gələn yuanla işləməkdən imtina edir – Çirk izi...

Ukraynanın dövlət borcu 1 milyard artdı, 152 milyard dollar oldu

Beyin implantı olan insanlar smartfon və planşetləri idarə edə biləcək

Tramp prezident seçilərsə, ABŞ Ukraynaya 500 mlrd. dollar yardım edəcək

Tramp prezident seçilərsə, ABŞ Ukraynaya 500 mlrd. dollar yardım edəcək

ABŞ-ın maliyyə sanksiyalarından təsirlənən ölkələrin payı açıqlandı

"Apple" Çin smartfon bazarında ilk beşlikdən çıxıb

"Avromed" 2 milyonluq tenderin qalibi oldu

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin