BAKU Azərbaycan
16.72°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9019
  • RUB
    2.129
  • TRY
    0.0438
  • GBP
    2.2618
69990

Müxtəlif alış-veriş məkanlarına daxil olduqda kassirin “bonus kartınız var?” sualı ilə tez-tez qarşılaşırıq. Bəli, müasir ticarət dünyasında müştəri loyallığını qorumaq və alış-verişi stimullaşdırmaq üçün ən çox istifadə olunan vasitələrdən biri bonus kartlarıdır. Adətən sadə bir plastik kart və ya rəqəmsal tətbiq formasında təqdim olunan bu sistemlər, sadəcə maddi fayda və endirimlər təklif etmir – onlar insan davranışlarını yönləndirən psixoloji strategiyalarla işləyir. Bonus kartları insan psixologiyasına necə təsir edir? 

Valyuta.az bonus kartlarının insan psixologiyasına təsirini təqdim edir:

1. Sahiblik hissi və bağlılıq

İnsanlar sahibləndikləri əşyalara daha çox dəyər verir. Bonus kartı müştəriyə sadəcə endirim vəd etmir, onu markanın “üzvü” kimi hiss etdirir. Bu isə emosional bağlılıq yaradır və alternativ brendlərə marağı azaldır.

2. Davam etdirici güc – yarımçıq işin psixologiyası

Çox zaman bonus sistemləri “10 alış-veriş et, 11-ci pulsuz” kimi işləyir. Psixoloji olaraq insan başladığı işi tamamlayana qədər narahatlıq hiss edir. Beləliklə, müştəri təkrar alış-veriş üçün özünü “məcbur” hiss edir.

3. Mükafat gözləməsi və dopamin effekti

Hər dəfə kartla alış-veriş etdikdə, gələcəkdə əldə ediləcək bonus və ya endirimi düşünmək insan beynində dopamin ifrazına səbəb olur. Bu, alış-verişi emosional baxımdan mükafatlandırıcı hala gətirir və vərdişə çevirir.

4. Fərdiləşdirilmiş təkliflərin cazibəsi

Bonus kartları sayəsində mağazalar müştərinin satınalma davranışlarını izləyə bilir. Bu məlumatlar əsasında fərdi kampaniyalar təqdim olunduqda, alıcı özünü xüsusi və qiymətli hiss edir. Bu isə daha sadiq müştəri davranışı yaradır.

5. Endirim illuziyası və alış-verişin rasionallığı

Bonus xalı və ya endirim, bəzən real fayda verməsə belə, müştəriyə qənaət etdiyini düşündürür. Bu illüziya alıcının qərar vermə prosesini manipulyasiya edir və alışları artırır.

Bonus kartları müasir marketinqin ən incə və effektiv vasitələrindən biridir. Onların uğur sirri təkcə maddi faydada deyil, insan psixologiyasının dərinliklərinə toxuna bilmək qabiliyyətindədir. Alıcını aldatmadan, lakin ona mükafat hissi yaşadaraq alış-veriş davranışını yönəltmək – bu, marketinqin psixoloji gücünü nümayiş etdirən bir nümunədir. Bugünkü rəqabətli bazarda brendlər artıq daha çox bonus təqdim etməkdən çox, onu necə daha ağıllı tətbiq etmək üzərində düşünürlər.

Sərvanə Rəmixanova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Trampdan "Apple" rəhbərinə sərt sözlər: "Sənə həqiqətən yaxşı davrandıq"

Azərbaycanda silsilə qətllər törədən dəstə başçısının ağlasığmaz CİNAYƏTLƏRİ - DETALLAR

“Messenat Holdinq”in bu şirkətinin vergi borcu milyona yaxınlaşır

Hansı ölkələrdə neçə yaşında pensiyaya çıxılır?

Hansı ölkələrdə neçə yaşında pensiyaya çıxılır?

Noutbuk alıcılarının sayının artması istehsalı 71%-dən çox yüksəldib

"YouTube" videoların ən maraqlı anlarında reklam göstərəcək

Bu taksi şirkəti 40 min cərimə edildi

Bu futbol klubu fəaliyyətini dayandıra bilər

Peşə məktəbləri kolleclərdən üstündür -Təhsil eksperti

Bankomatda unutduğu pulu oğurladılar

Ən yüksək marjaya məxsus məhsullar - SİYAHI

Son 5 ildə ictimai iaşə dövriyyəsi 588,9 milyon manat artıb - CƏDVƏL

“Zahid və Zakir”in külli miqdarda vergi borcu var

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Vasif Talıbova məxsus şirkətlər ləğv edilir

“Xalq Bank” investisiya fəaliyyətinə başlayır

Azərbaycanda "Son zəng"in təmtəraqla keçirilməsi qadağan edilib - RƏSMİ

Mərkəzi Bank “Sənaye Bankı” və “Bank Avrasiya”ya icrası məcburi sərəncamlar verib

Azərbaycanda tibb bacıları nə qədər maaş alır?

Yeni sədr 31 yaşlı bankirə vəzifə verdi - FOTO

​Necə olur ki, yüksək maaş ayın ortası bitir?

Ən çox əməkhaqqı alan peşələr - CƏDVƏL

“Yapı Kredi Bank Azərbaycan”dan şikayətlər səngimir - Qırmızı zolaqda

Mobil operatorların gəlirləri açıqlandı

Aylıq 3000-4000 manat arası mənfəət vəd edən biznes satılır

Övladlar valideynlərini saxlamağa borcludurmu?

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Biznesmen qadının bağçası haqqında QƏRAR qəbul edildi

Rəşad Cəfərov "Mozalan Studiyası"na direktor təyin edildi

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin