BAKU Azərbaycan
18.96°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.8896
  • RUB
    2.0988
  • TRY
    0.0438
  • GBP
    2.2441
69935

Müasir biznes mühitində rəqabət artdıqca, şirkətlərin öz brendlərini yeniləmək ehtiyacı da artır.

Bu proses rebrendinq adlanır. 

Rebrendinq - bir şirkətin, məhsulun və ya xidmətin adını, loqosunu, vizual tərzini, strategiyasını və ya ümumi imicini dəyişməsi prosesidir. 

Valyuta.az xəbər verir ki, rebredinqin məqsədi brendin cəmiyyət qarşısında yenidən mövqeləndirilməsi, rəqabətdə üstünlük qazanması və ya zəifləmiş imicinin gücləndirilməsidir.

Rebrendinqin səbəbləri nələrdir?

Brend köhnəlib

Vaxtilə yaradılmış loqo, şüar və vizual tərz artıq müasir görünmür, xüsusilə də gənc auditoriya üçün cəlbediciliyini itirib.

Strateji dəyişikliklər

Şirkət yeni məhsullar təqdim edir, fəaliyyət sahəsini genişləndirir və ya başqa bazarlara çıxır. Məsələn, “Facebook”un “Meta”ya çevrilməsi - virtual reallıq və metavers yönümünü əks etdirən tipik rebrendinq nümunəsidir.

Mənfi imic və reputasiya

İctimai tənqid, qalmaqal və ya uğursuz kampaniyalardan sonra şirkət “təmiz səhifə” açmaq üçün rebrendinqə əl atır.

Rəqabət mühiti

Bazarda fərqlənmək və rəqiblər qarşısında üstünlük qazanmaq üçün brend yeni imic və yaradıcı yanaşma ilə çıxış edir.

Birləşmə və ya satınalma

İki və ya daha çox şirkət birləşdikdə yeni ad və vizual kimlik vacib olur ki, bu da yeni qurumun tanınmasını və qəbul olunmasını asanlaşdırır.

Rebrendinq nələri əhatə edə bilər?

Brendin adının dəyişməsi

Yeni loqo və vizual kimlik

Rəng palitrası və dizayn üslubu

Yenilənmiş şüar və brend mesajları

Məhsul və xidmət konseptinin dəyişməsi

Sosial media və veb imicin uyğunlaşdırılması

Uğurlu rebrendinq üçün əsas şərtlər:

Araşdırma və təhlil: Hədəf auditoriya, bazar və rəqiblər dərin təhlil edilməlidir.

Brend dəyərlərinin qorunması: Tamamilə dəyişmək əvəzinə, brendin əsas ruhu saxlanılaraq müasir formaya salınmalıdır.

Effektiv kommunikasiya: Yeni imic barədə ictimaiyyətə şəffaf və aydın məlumat verilməlidir.

Vizual uyğunluq: Dizayn və stil brendin yeni dəyərlərini vizual olaraq düzgün əks etdirməlidir.

Uğursuz rebrendinqin riskləri:

Müştərilərin qarışıqlığı və brendə olan inamın itməsi

Tanınma səviyyəsinin azalması

Yüksək xərclər qarşılığında zəif nəticələr

Daxili və xarici partnyorlarla münasibətlərin zəifləməsi

Bütün bunları ümumiləşdirsək deyə bilərik ki, rebrendinq sadəcə loqonun dəyişməsi deyil, bu, bir şirkətin ruhunun və gələcək strategiyasının yenilənməsi deməkdir. Düzgün planlanmış və vaxtında həyata keçirilmiş rebrendinq markanı daha güclü, daha aktual və daha rəqabətli edə bilər.

Günay

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Noutbuk alıcılarının sayının artması istehsalı 71%-dən çox yüksəldib

"YouTube" videoların ən maraqlı anlarında reklam göstərəcək

Bu taksi şirkəti 40 min cərimə edildi

Bu futbol klubu fəaliyyətini dayandıra bilər

Peşə məktəbləri kolleclərdən üstündür -Təhsil eksperti

Bankomatda unutduğu pulu oğurladılar

Ən yüksək marjaya məxsus məhsullar - SİYAHI

Son 5 ildə ictimai iaşə dövriyyəsi 588,9 milyon manat artıb - CƏDVƏL

“Zahid və Zakir”in külli miqdarda vergi borcu var

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Azərbaycanda da çirkli pulları yuyan blogerlər var?

Vasif Talıbova məxsus şirkətlər ləğv edilir

“Xalq Bank” investisiya fəaliyyətinə başlayır

Azərbaycanda "Son zəng"in təmtəraqla keçirilməsi qadağan edilib - RƏSMİ

Mərkəzi Bank “Sənaye Bankı” və “Bank Avrasiya”ya icrası məcburi sərəncamlar verib

Azərbaycanda tibb bacıları nə qədər maaş alır?

Yeni sədr 31 yaşlı bankirə vəzifə verdi - FOTO

​Necə olur ki, yüksək maaş ayın ortası bitir?

Ən çox əməkhaqqı alan peşələr - CƏDVƏL

“Yapı Kredi Bank Azərbaycan”dan şikayətlər səngimir - Qırmızı zolaqda

Mobil operatorların gəlirləri açıqlandı

Aylıq 3000-4000 manat arası mənfəət vəd edən biznes satılır

Övladlar valideynlərini saxlamağa borcludurmu?

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Marketlərdə “İstehlakçı hüquqlarını bil və tələb et!” kampaniyası

Biznesmen qadının bağçası haqqında QƏRAR qəbul edildi

Rəşad Cəfərov "Mozalan Studiyası"na direktor təyin edildi

Prezident Elnur Çıraqova vəzifə verdi

Azərbaycan əhalisinin sayı açıqlandı

Şəklimiz "Green card"da qalib gəlməyə təsir edir - Diqqət edilməli məqamlar

Universitetə qəbul olmaq istəyən subbakalavrların qeydiyyatı başlanıb

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin