BAKU Azərbaycan
20.22°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9044
  • RUB
    2.125
  • TRY
    0.0438
  • GBP
    2.264
69387

Müasir biznes dünyasında sadəcə yaxşı məhsul və ya xidmət təqdim etmək kifayət etmir. İstehlakçının qəlbinə yol tapmaq üçün markalar öz hekayələrini düzgün qurmalıdırlar. Güclü və təsirli marka hekayəsi, brendin bazarda fərqlənməsinə və müştəri sədaqətinin artmasına birbaşa təsir göstərir.

Marka hekayəsi nədir? 

Marka hekayəsi, bir şirkətin yaranma səbəbini, dəyərlərini və hədəflərini anladan emosional bir təcrübədir. Yaxşı qurulmuş hekayə sadəcə faktları sadalamır, eyni zamanda emosiyaları oyadır və auditoriya ilə real bağ yaradır. Bu, insanlara markanı sadəcə məhsul və ya loqo kimi deyil, dəyər verdikləri bir dost kimi qəbul etdirməyə kömək edir.

Təsirli marka hekayəsi necə yaradılır? 

Orijinallıq: Hekayə gerçək və səmimi olmalıdır. İstehlakçılar süni və şişirdilmiş hekayələri dərhal hiss edirlər.

Dəyər əsaslı yanaşma: Hekayə, markanın hansı problemləri həll etdiyini və insanlara necə dəyər qatdığını göstərməlidir.

Münaqişə həll: Çətinliklər və onların öhdəsindən gəlmə prosesi nümayiş etdirilməlidir. Bu, marağı artırır və insanlarda ümid hissi yaradır.

İnsan faktoru: Real insan təcrübələri hekayəyə daxil edilməlidir. İnsanlarla emosional bağ qurmaq təsiri gücləndirir.

Az tanınan, amma maraqlı marka hekayələri

Daha az tanınan şirkətlərin hekayələri bəzən daha ilhamverici olur. Çətinliklərə qarşı mübarizə apararaq və orijinal ideyalarla bazarda yer tutan bu markalar, fərqli yanaşmaları ilə seçiliblər.

"Patagonia" markası 1973-cü ildə "Yvon Chouinard" (İvon Şuinard) tərəfindən yaradılıb. Şirkət yalnız açıq hava geyimləri istehsal etməklə kifayətlənməyib, eyni zamanda planetin qorunmasına ciddi töhfə verib. "Bu gödəkçəni almayın" kampaniyası ilə istehlakçılara daha az istehlak etməyi təşviq edərək, güclü bir brend sədaqəti formalaşdırıb.

"Ben & Jerry’s" markasının qurucuları "Ben Cohen" (Ben Kohen) və "Jerry Greenfield" (Cerri Qrinfild) 1978-ci ildə Vermont ştatında kiçik bir dükan açaraq fəaliyyətə başlayıblar. Onlar yalnız dondurma istehsal etməyiblər, eyni zamanda sosial ədalət və bərabərliyə dəstək verərək marka dəyərlərini önə çıxarıblar.

"Innocent Drinks" markası "Richard Reed" (Riçard Rid), "Adam Balon" (Adam Balon) və "Jon Wright" (Con Rayt) tərəfindən qurulub. Sadəlik və dürüstlük prinsiplərinə əsaslanan smoothie brendi, qısa müddətdə "Coca-Cola" kimi nəhəng şirkətin diqqətini çəkərək böyük sərmayə əldə edib.

"Warby Parker" markası "Neil Blumenthal" (Nil Blumental), "Andrew Hunt" (Endryu Hant), "David Gilboa" (Devid Qilboa) və "Jeffrey Raider" (Ceffri Reyder) tərəfindən yaradılıb. Ənənəvi optik bazara alternativ təqdim edərək, hər satılan eynək üçün ehtiyacı olan birinə eynək hədiyyə etmə proqramı ilə sosial məsuliyyətə dəstək veriblər.

Brend hekayələrində edilən böyük səhvlər uğursuzluq səbəbləri

Hekayə qurmaq imkanlarla yanaşı risklər də daşıyır. Səhv yanaşmalar brendin nüfuzuna ciddi zərbə vura bilər.

Yanlış marka hekayəsi hansı hallarda uğursuz olur? 

Səmimiyyətsizlik: İstehlakçılar saxta emosiyaları dərhal hiss edir. "Pepsi"nin "Kendall Jenner" (Kendall Cenner) ilə 2017-ci ildə yayımlanan reklam kampaniyası buna nümunədir.

Hekayə məhsul arasında uyğunsuzluq: "Volkswagen" şirkətinin "təhlükəsiz və ekoloji" imici dizel emissiya qalmaqalı ("Dieselgate") ilə ciddi zədələndi.

Hədəf auditoriyanı düzgün anlamamaq: "Gap" markası 2010-cu ildə yeni loqosunu təqdim edərkən müştərilərin reaksiyasını nəzərə almadı və nəticədə əvvəlki loqosuna qayıtmaq məcburiyyətində qaldı.

Yalnız özündən danışmaq: "MySpace" platforması istifadəçi ehtiyaclarını gözardı edərək rəqibləri qarşısında uduzdu.

Davamlılıq uyğunluq problemi: "Yahoo!" markası ardıcıl olmayan dəyişikliklərlə öz imicini zəiflətdi.

Maya Hüseynova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

İnsan alveri ilə məşğul olanların yeni fırıldağı

Dadlı təhlükə: Dondurmadan zəhərlənmə halları - Nələrə diqqət etməliyik?

Avropanın ən stresli hava limanları - 34,7 min baqaj yoxa çıxıb

Avropanın ən stresli hava limanları - 34,7 min baqaj yoxa çıxıb

Oğurladığı pulla qohumunun təhsil haqqını da ödədi

Marsda həyat başlayır?-İlon Maskdan sensasion PLAN

Bakıda 50 min şagird monitorinqdə iştirak etdi

Dünyanın ən bahalı şorbası - 10 000 dollar

Azərbaycan bu ölkəyə siqaretin ədədini 2 manat 77 qəpiyə satır

Vaqif Şadlinski yüksək vəzifəyə təyin olundu - FOTO

Hotellərimiz niyə boş qalır?

Müəllim vakansiyası adı altında FIRILDAQÇILIQ

Müəllim vakansiyası adı altında FIRILDAQÇILIQ

Daha şanslı olmağın 10 praktik yolu

Qızıl külçə, zinət əşyası və sikkə - İnvestisiya seçimləri arasında hansı daha sərfəlidir?

E-ticarətdə ən çox geri qaytarılan məhsullar

Yunanıstan hökuməti "Adidas"ın dron şousuna görə məhkəməyə müraciət edib - VİDEO

Bazar günü narahatlığı nədir və necə xilas ola bilərik? - SƏHƏR OXUSU

2 milyon manata bağça satılır

Bu ölkə Azərbaycana 15 manatdan mixək satıb

Azərbaycanda taksi istifadəçilərinin sayı bir az da azaldı

Qara dənizdə sərvət tapıldı - Ərdoğan elan etdi

Bakıda 4 aya 400 maşın satan çinli qız

Bakıda 4 aya 400 maşın satan çinli qız

Türkiyənin tanınmış geoloqu Celal Şengörün həbsi istənilir

Sahibkarlar üçün nə edilməlidir? Onlayn alış-veriş onların gününü qaraldıb

Elçin Quliyev generalı vəzifəsindən azad etdi - YENİ TƏYİNAT

TƏBİB-dən stomatoloqlarla bağlı qəribə tələb: "Otağı təmir et, hər ay 1200 manat icarə haqqı ödə!"

Mayın 20-də Bakıda “International HR Summit 2025” keçiriləcək

Ədalət Partiyasına yeni SƏDR SEÇİLDİ

Yüksəlişin finalçısı "Ziraat Bank"da rəhbər vəzifəyə təyin olundu

Yüksəlişin finalçısı "Ziraat Bank"da rəhbər vəzifəyə təyin olundu

Mübahisəli cərimələr zamanı - Nə etməli?

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin