BAKU Azərbaycan
23.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9592
  • RUB
    2.1249
  • TRY
    0.0431
  • GBP
    2.3008
69387

Müasir biznes dünyasında sadəcə yaxşı məhsul və ya xidmət təqdim etmək kifayət etmir. İstehlakçının qəlbinə yol tapmaq üçün markalar öz hekayələrini düzgün qurmalıdırlar. Güclü və təsirli marka hekayəsi, brendin bazarda fərqlənməsinə və müştəri sədaqətinin artmasına birbaşa təsir göstərir.

Marka hekayəsi nədir? 

Marka hekayəsi, bir şirkətin yaranma səbəbini, dəyərlərini və hədəflərini anladan emosional bir təcrübədir. Yaxşı qurulmuş hekayə sadəcə faktları sadalamır, eyni zamanda emosiyaları oyadır və auditoriya ilə real bağ yaradır. Bu, insanlara markanı sadəcə məhsul və ya loqo kimi deyil, dəyər verdikləri bir dost kimi qəbul etdirməyə kömək edir.

Təsirli marka hekayəsi necə yaradılır? 

Orijinallıq: Hekayə gerçək və səmimi olmalıdır. İstehlakçılar süni və şişirdilmiş hekayələri dərhal hiss edirlər.

Dəyər əsaslı yanaşma: Hekayə, markanın hansı problemləri həll etdiyini və insanlara necə dəyər qatdığını göstərməlidir.

Münaqişə həll: Çətinliklər və onların öhdəsindən gəlmə prosesi nümayiş etdirilməlidir. Bu, marağı artırır və insanlarda ümid hissi yaradır.

İnsan faktoru: Real insan təcrübələri hekayəyə daxil edilməlidir. İnsanlarla emosional bağ qurmaq təsiri gücləndirir.

Az tanınan, amma maraqlı marka hekayələri

Daha az tanınan şirkətlərin hekayələri bəzən daha ilhamverici olur. Çətinliklərə qarşı mübarizə apararaq və orijinal ideyalarla bazarda yer tutan bu markalar, fərqli yanaşmaları ilə seçiliblər.

"Patagonia" markası 1973-cü ildə "Yvon Chouinard" (İvon Şuinard) tərəfindən yaradılıb. Şirkət yalnız açıq hava geyimləri istehsal etməklə kifayətlənməyib, eyni zamanda planetin qorunmasına ciddi töhfə verib. "Bu gödəkçəni almayın" kampaniyası ilə istehlakçılara daha az istehlak etməyi təşviq edərək, güclü bir brend sədaqəti formalaşdırıb.

"Ben & Jerry’s" markasının qurucuları "Ben Cohen" (Ben Kohen) və "Jerry Greenfield" (Cerri Qrinfild) 1978-ci ildə Vermont ştatında kiçik bir dükan açaraq fəaliyyətə başlayıblar. Onlar yalnız dondurma istehsal etməyiblər, eyni zamanda sosial ədalət və bərabərliyə dəstək verərək marka dəyərlərini önə çıxarıblar.

"Innocent Drinks" markası "Richard Reed" (Riçard Rid), "Adam Balon" (Adam Balon) və "Jon Wright" (Con Rayt) tərəfindən qurulub. Sadəlik və dürüstlük prinsiplərinə əsaslanan smoothie brendi, qısa müddətdə "Coca-Cola" kimi nəhəng şirkətin diqqətini çəkərək böyük sərmayə əldə edib.

"Warby Parker" markası "Neil Blumenthal" (Nil Blumental), "Andrew Hunt" (Endryu Hant), "David Gilboa" (Devid Qilboa) və "Jeffrey Raider" (Ceffri Reyder) tərəfindən yaradılıb. Ənənəvi optik bazara alternativ təqdim edərək, hər satılan eynək üçün ehtiyacı olan birinə eynək hədiyyə etmə proqramı ilə sosial məsuliyyətə dəstək veriblər.

Brend hekayələrində edilən böyük səhvlər uğursuzluq səbəbləri

Hekayə qurmaq imkanlarla yanaşı risklər də daşıyır. Səhv yanaşmalar brendin nüfuzuna ciddi zərbə vura bilər.

Yanlış marka hekayəsi hansı hallarda uğursuz olur? 

Səmimiyyətsizlik: İstehlakçılar saxta emosiyaları dərhal hiss edir. "Pepsi"nin "Kendall Jenner" (Kendall Cenner) ilə 2017-ci ildə yayımlanan reklam kampaniyası buna nümunədir.

Hekayə məhsul arasında uyğunsuzluq: "Volkswagen" şirkətinin "təhlükəsiz və ekoloji" imici dizel emissiya qalmaqalı ("Dieselgate") ilə ciddi zədələndi.

Hədəf auditoriyanı düzgün anlamamaq: "Gap" markası 2010-cu ildə yeni loqosunu təqdim edərkən müştərilərin reaksiyasını nəzərə almadı və nəticədə əvvəlki loqosuna qayıtmaq məcburiyyətində qaldı.

Yalnız özündən danışmaq: "MySpace" platforması istifadəçi ehtiyaclarını gözardı edərək rəqibləri qarşısında uduzdu.

Davamlılıq uyğunluq problemi: "Yahoo!" markası ardıcıl olmayan dəyişikliklərlə öz imicini zəiflətdi.

Maya Hüseynova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

İsveçdə dollar milyonçularının sayı azalıb

Qeyri-sabit hava şəraiti bu tarixədək davam edəcək

Aylıq 5 000 manat icarə gəliri olan coffeeshop satılır - QİYMƏT

"Solana"nın qiyməti artarkən, "Dogecoin" dəyər itirir

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

Günün hansı saatında daha məhsuldarsınız?

Dünyada hansı ölkənin sakinləri ən az işləyir?

Kərə yağının qiymətində kəskin artım var: "Baha alıb, baha da satırlar"

Azərbaycan hansı ölkələrdən soğan alır? - Kiloqramı 68 qəpikdən

Mifin ifşası: Satıcıların gizlətdiyi "orijinal" avtomobil hissələri haqqında həqiqət

Mifin ifşası: Satıcıların gizlətdiyi "orijinal" avtomobil hissələri haqqında həqiqət

"WhatsApp"ın Android versiyasına "iPhone" istifadəçilərinin sevdiyi xüsusiyyət gəlir

78 milyard dollar dəyərində nəhəng qızıl yatağı tapıldı

Dünyada nə qədər qızıl var? - Alimlər rəqəmləri açıqladı

Naxçıvanda bir sıra obyektlərin fəaliyyəti məhdudlaşdırıldı - SƏBƏB

Nyu-Yorkda süni intellektlə bağlı qanun qəbul edildi

Xaricdən alınan mərci marketlərdə baha satılır - Qiymətlər

Xəbəri olmadan adına şirkət açıldı, 17 min manat vergi borcu gəldi - VİDEO

Xəbəri olmadan adına şirkət açıldı, 17 min manat vergi borcu gəldi - VİDEO

Sabahın hava proqnozu

Onlayn kredit götürərkən bunlara diqqət edin

Hitlerin müttəfiqi gizlədilmişdi: Maraqlı tarixə malik kottec satılır

Bakıdan bu rayona sürətli sərnişin qatarı istifadəyə VERİLDİ

Prokurorluğun vəzifəli şəxsi vəfat etdi

Lombard kreditləri: Asan çıxış, ağır nəticələr

Polo matçında arı udan hindistanlı milyarder həyatını itirib

Biznesmenlər ilkin kapital yığmaq üçün bu 5 strategiyadan istifadə edir - SƏHƏR OXUSU

"SeaBreeze"də “CaspiMayr Retreat”in açılışı olub

Biznesini Rusiyada dayandırdı, amma hazırda 48 ölkədə fəaliyyət göstərir

Azərbaycan yaşıl çayı hansı ölkələrdən alır?

Azərbaycan yaşıl çayı hansı ölkələrdən alır?

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin