BAKU Azərbaycan
17.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9044
  • RUB
    2.125
  • TRY
    0.0438
  • GBP
    2.264
65868

Kiçik biznes sahibləri bazarda bir çox çətinliklərlə qarşılaşır. Bu zaman onların etməli olduqları ən çətin məsələ, sektordakı rəqiblərindən onları fərqləndirən xüsusiyyətləri və ideal müştəri auditoriyasının diqqətini necə cəlb edəcəklərini müəyyənləşdirməkdir. 

Rəqiblərinizdə olmayan unikal bacarıqlarınızı düzgün istifadə edərək bazarda fərqlənmək, potensial müştərilərin gerçək müştərilərə çevrilməsi üçün əsas şərtdir.

Xidmət sektorundakı ən böyük çətinlik, hədəf müştəri auditoriyanız üçün görünən olmaq və ən yaxşı bacardığınız işi aydın şəkildə təsvir edə bilməkdir. Məsləhətçilər, mühasiblər, maliyyə planlaşdırıcıları, mentorlar, dizaynerlər, veb tərtibatçılar və digər xidmət əsaslı bizneslər bir çox hallarda bir-birinə bənzəyir. Hamısı demək olar ki, eyni qiymətə eyni xidməti təklif edirlər.

Siz də ən yaxşı bacardığınız işi müəyyən edin və ondan maksimum istifadə etməyə çalışın. Və ya rəqiblərinizdən sizi fərqləndirəcək unikal yollar araşdırın.

Valyuta.az sizi rəqiblərinizdən fərqləndirəcək unikal xüsusiyyətlərinizi müəyyənləşdirmək üçün istifadə edə biləcəyiniz ipuclarını təqdim edir:

Hədəf bazarınızı daraldın

Spesifik bir sahə ilə bazarda ixtisaslaşmaq istəyirsinizsə, müştərilərinizin ehtiyaclarını ödəyə biləcək xidmət və bacarıqlarınıza fokuslanmalısınız. Müştərilərinizin problemlərinə həssas yanaşaraq, onları vaxtında həll etməyə çalışmaqla, gəlirinizi maksimuma çatdıra və daha güclü müştəri əlaqələri qura bilərsiniz.

Müştərilərə təqdim etdiyiniz əsas xidmətlərə fokuslanın

Müştərilərinizə ən yaxşı təcrübəni təqdim etməyə çalışın. İlkin dəyər təklifinizdən məhsul və ya xidmətinizin son təsliminə qədər onların sizin üçün unikal və dəyərli müştərilər olduğunu hiss etdiklərinə əmin olun.

Bir problemi həll etdiyinizdən əmin olun

Müştərilərinizin ümumi problemlərini müəyyən edin və bu problemləri ən yaxşı şəkildə həll etməyə çalışın. Təklif etdiyiniz həllərin tam olduğuna əmin olun ki, müştəriləriniz problemlərini daha tez və effektiv şəkildə həll edə bilsinlər.

Yenilikçi olun

Müştəri ilə təmasda olduğunuz prosesləri davamlı olaraq inkişaf etdirməyə çalışın. Bu yolla müştərilərinizə daha yaxşı nəticələr təqdim edə bilərsiniz. Xidmətləriniz rəqiblərinizlə eynidirsə, onları müştərilərə təqdim etmə üsulunuzu, müştərilərlə əlaqə qurma tərzinizi və problemlərə cavab vermə sürətinizi daha yüksək səviyyəyə qaldırın.

Diqqətdən kənarda qala bilməyəcək dəyər təklifləri yaradın

Xidmət paketlərinizə yaradıcı yanaşın və müştərilərinizin asanlıqla "yox" deyə bilməyəcəyi əlavə dəyərlər təklif etməyə çalışın. Təlim xidmətləri təqdim edirsinizsə, müştərilərinizə pulsuz bir təlim modulu və ya pulun geri qaytarılması zəmanəti verin. Əgər bir tanışlıq platformanız varsa, potensial üzvlərə bir aylıq pulsuz abunə paketi təklif edin.

Sahənizdə ekspert kimi tanının

Blog yazıları, kitablar, videolar, təlimlər və digər məlumat kanalları vasitəsilə sahənizdə ekspert olduğunuzu göstərən ümumi bir imic yaradın. Unutmayın ki, həqiqətən bir problemi həll etməyə ehtiyacı olan insanlar həmişə sahəsində mütəxəssis olan birini seçəcəklər.

Sizinlə işləmək asan olsun

İş modelinizi sadələşdirmək və əməkdaşlıq üçün əlçatan olmağa çalışın. 7/24 əlaqədə olun, üçüncü tərəflərlə bağladığınız müqavilələri sadələşdirin və insanların sizinlə rahat işləməsi üçün əlinizdən gələni edin.

Dəyərlərinizə əsaslanan bir iş modeli qurun

Nə etdiyiniz və bunu niyə etdiyiniz barədə müştərilərinizə qarşı dürüst olun. Fərqinə vardınızsa, siyahıda rəqiblərdən fərqlənməyin bir yolu kimi qiymət məsələsinə heç bir istinad yoxdur. Bəzən məhsulun qiyməti fərqlənmək üçün bir vasitə kimi istifadə edilsə də, xidmət əsaslı bizneslər üçün bu ideal seçim deyil. Axı kim ən ucuz xidməti təqdim etmək istəyər ki?

Çünki ucuz qiymət aşağı keyfiyyət, daha az sahə bilikləri və daha qeyri-sabit bir iş mühiti ilə bağlı riskləri də özü ilə gətirir.

İşinizi digərlərindən fərqləndirən nədir?

Güclü tərəflərinizi müəyyən etmək üçün özünüzə kifayət qədər vaxt ayırın və müştərilərinizin yuxarıda sadalanan məqamları dərk edə bilməsi üçün bu güclü tərəfləri mütləq marketinq strategiyanıza daxil edin. Unikal fərqliliyiniz müəyyən edildikdən sonra müştərilərinizə müraciət edərkən bu fərqliliyi tez-tez və müxtəlif platformalarda vurğulamağa çalışın.

Davud / Valyuta.Az / SƏHƏR OXUSU

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Kriptovalyutaların qiyməti düşərkən, "Dogecoin"də artım oldu

İşdən çıxarılmaq qorxusu - Mütəxəssislər bu narahatlığın 5 əsas səbəbini açıqladı - SƏHƏR OXUSU

İşdə tənqidlə qarşılaşdıqda necə davranmalıyıq?

TEKNOFEST-in AZƏRBAYCANLI fatehləri - Tələbələrimizin uğur hekayəsi

Biləsuvarda işdən çıxarılan müavin direktoru məhkəməyə verdi

Köçkün gənc ABŞ universitetinin siması seçildi – Ayan Hüseynlinin uğur hekayəsi

Köçkün gənc ABŞ universitetinin siması seçildi – Ayan Hüseynlinin uğur hekayəsi

Süni intellektlə sağlamlığınızı izləyə biləcəyiniz 7 pulsuz tətbiq

Tıxaclarda yanacağa qənaət: Ekspertlər nəyi tövsiyə edir?

Yeni Papa taxta çıxdı: Üzüyünün qiyməti göz qamaşdırır

Çin rəsmisi robotların gələcəyi ilə bağlı açıqlama verib

Futbol tarixinin ən yaxşı futbolçuları - TOP-10

İnsan alveri ilə məşğul olanların yeni fırıldağı

Dadlı təhlükə: Dondurmadan zəhərlənmə halları - Nələrə diqqət etməliyik?

Avropanın ən stresli hava limanları - 34,7 min baqaj yoxa çıxıb

Avropanın ən stresli hava limanları - 34,7 min baqaj yoxa çıxıb

Oğurladığı pulla qohumunun təhsil haqqını da ödədi

Marsda həyat başlayır?-İlon Maskdan sensasion PLAN

Bakıda 50 min şagird monitorinqdə iştirak etdi

Dünyanın ən bahalı şorbası - 10 000 dollar

Azərbaycan bu ölkəyə siqaretin ədədini 2 manat 77 qəpiyə satır

Vaqif Şadlinski yüksək vəzifəyə təyin olundu - FOTO

Hotellərimiz niyə boş qalır?

Müəllim vakansiyası adı altında FIRILDAQÇILIQ

Müəllim vakansiyası adı altında FIRILDAQÇILIQ

Daha şanslı olmağın 10 praktik yolu

Qızıl külçə, zinət əşyası və sikkə - İnvestisiya seçimləri arasında hansı daha sərfəlidir?

E-ticarətdə ən çox geri qaytarılan məhsullar

Yunanıstan hökuməti "Adidas"ın dron şousuna görə məhkəməyə müraciət edib - VİDEO

Bazar günü narahatlığı nədir və necə xilas ola bilərik? - SƏHƏR OXUSU

2 milyon manata bağça satılır

Bu ölkə Azərbaycana 15 manatdan mixək satıb

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin