BAKU Azərbaycan
7.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.8582
  • RUB
    2.0804
  • TRY
    0.0463
  • GBP
    2.208
64616

Ticarət mərkəzləri və ya bəzi satış yerlərində bəzən müştəriləri narahat edəcək hallar baş verir. Bunlardan biri də müştərinin satıcı tərəfindən narahat edilməsidir. Belə ki, müştəri mağazaya daxil olduğu andan satıcı onu izləyir, yaxından müşahidə edir. Bu da gələn müştəriləri narahat edir, hətta alışı istədikləri halda həyata keçirmədən uzaqlaşırlar. Çünki müştərilərdə satıcıların onlara güvənmədiyi fikri formalaşır. Təbii ki, bu da satış prosesinə ziyan vurur. Hər iki tərəfdən baxdıqda bu hal doğru sayılırmı? Əslində satıcılar müştəri içəri daxil olduqda necə davranmalıdır?

         ⇒ Daha çox xəbər üçün Telegram kanalımıza abunə olun

Valyuta.az-a açıqlamasında marketoloq Ruslan Qocayev bildirdi ki, bu kimi problemlər aktualdır və pərakəndə satış yerlərində daha çox nəzərə çarpır:

“Müştəri ilə satıcı arasında qeyri-verbal, danışıq və digər təmas olmamalıdır. Elə müştəri var ki, o dükana gələndə, nə almaq istədiyini bilir. Müştərinin hərəkətindən, içəri daxil olarkən getdiyi tərəfdən və.s bilinir ki, gələn müştəri nə istədiyini tapacaq. Belə bir müştəri ilə qarşılaşdıqda satıcı artıq onu narahat etməməlidir. Elə müştəri də var ki, satıcı gələn müştərinin axtarışda olduğunu hiss edir. Müştərinin axtarış hərəkətlərini, fikirləşməsini gördükdə, yaxınlaşaraq özünü təqdim etməlidir”. 

“Satıcı müştərini hiss etməlidir”

R.Qocayev bildirdi ki, satıcının müştərinin hərəkətlərinə uyğun davranması onun peşəkarlığını göstərir: “Satıcı müştərini hiss etməlidir. Satıcıların peşəkarlığı onda bilinir ki, onlar müştəriyə hiss edilməyən "təkan" verərək onu alış etməyə sövq edirlər. Düzdür, elə məhsullar var ki, orda peşəkar konsultasiya tələb olunmur, lakin elə məhsullar var ki, orda peşəkar konsultasiya əksər hallarda mütləqdir. Məsələn, kompüter, telefon, TV, və digər avadanlıqlar, dərmanlar və s. bu kimi məhsulların satışında peşəkar satıcı artıq satış strategiyasını tətbiq etməyi bacarmalı, düzgün ünsiyyət qurmalıdır. Bundan başqa, bədən dilini - üz ifadəsi, bədən hərəkətləri, əl hərəkətləri və.s bilmək həm satıcı- müştəri əlaqəsinə, həm də satış strategiyasına müsbət təsir göstərir”.

“Təlimlər müştəri-satıcı əlaqəsini qoruyur”

R.Qocayev satış strategiyasında təlimlərin vacibliyini vurğuladı: “Rəhbərliyin rolu ondan ibarətdir ki, əsasən, satıcı personalına, sırf satışla məşğul olanlara mütləq peşəkar təlimlər keçməlidir. Satışı həyata keçirən pərakəndə satış mərkəzlərində birbaşa satıcının özüdür. Satıcı və müştəri arasında olan əlaqəni qorumaq üçün təlimlərin olması mütləqdir. Hər bir biznesdə gəlir qazanmalıdır. Gəlirin əsas mənbəyi isə satışdandır”.

“Satıcı-müştəri əlaqəsini qorumaq üçün Avropa və ABŞ-da bəzi mağazalarda belə bir fərqləndirici xüsusiyət var. Girişdə iki rəngdə - qırmızı və yaşıl səbət qoyurlar. Əgər müştəriyə hər hansı kömək lazım olsa, o yaşıl səbəti götürür, yox əgər lazım deyilsə, qırmızı səbət götürür”. 

Sərvanə Rəmixanova

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

“İnstagram”da yeni funksiya sınaqdan keçirildi - Sosial media iki yerə bölündü

Tomat istehsalı artdı, gəlir azaldı - Paradoks yaradan statistika

Azərbaycan mebel idxalını artırıb

Meyvə və tərəvəz ixracında artım - Milyonlarla dollar gəlir əldə edilib

"Apple" şirkəti məhkəməyə verildi - Yalançı ittihamı irəli sürüldü

2 ayda xaricdən 187 min ton buğda almışıq

Bu ölkədən Azərbaycana pul köçürmələri 90% artıb

İşdə enerjinizi qoruyacaq 8 davranış

Ordubadın Cümə məscidi təmir-bərpadan sonra istifadəyə verilib

Azərbaycan xaricə investisiyaları 2.3 mlrd. manata yaxın azaldıb

Azərbaycana gələn turistlərin sayında azalma müşahidə olunub

Bölgələrdə həkim çatışmır - STATİSTİKA

Azərbaycana ən çox investisiya yatıran ölkələr - Cədvəl

Xarici ticarət balansında profisit 30 %-dən çox azalıb

Xarici ticarət balansında profisit 30 %-dən çox azalıb

Yağış yağacaq, dolu düşəcək, külək güclənəcək

Builki qəbul imtahanlarında dəyişiklik gözlənilir?

Azərbaycan nefti bahalaşıb

"Bank Avrasiya"nın mənfəəti 2.5 mln.dan çox azalıb - Hesabat

Avropa Rusiya aktivləindən istifadə etməyə niyə tərəddüd edir? - "CNN"

Cari ildə bir nəfərə düşən ÜDM 1860 manatı ötüb

"Zoth" platformasında 8,4 mln. dollarlıq kriptovalyuta oğurluğu baş verib

Pul vasitədir, yoxsa məqsəd? - SƏHƏR OXUSU

Əmlak sığortası üzrə ödənişlər 25,5% artıb

Hər küçəsində bir hekayə gizlənən şəhər

Sığorta növləri üzrə sığorta ödənişlərinin renkinqi - 2025, yanvar

1 milyard insanın həyatına təsir edən şəxs - Sahil Bloom kimdir?

Nazirliyə məxsus avtomobillər 1080 manatdan satışa çıxarılacaq

İş seçimində şəxsiyyət tipinizin rolu - Hollandın tipologiyası

Azərbaycan Türkiyəyə investisiyalarını 7 dəfədən çox azaldıb, Avstriyaya isə 49 dəfə artırıb

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin