BAKU Azərbaycan
24.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9592
  • RUB
    2.1249
  • TRY
    0.0431
  • GBP
    2.3008
61479

Çinli bir influenser olan Tera Fenq səkkiz il əvvəl sosial mediada Şanxayda sənət qalereyalarına və moda tədbirlərinə etdiyi ziyarətləri paylaşmağa başladıqdan sonra 500 mindən çox izləyici toplayıb.

Bu rəqəm Çinin böyük istehlak bazarı üçün kiçik görünə bilər, lakin Fenq və onunla işləyən brendlər izləyicilərinin - əsasən maliyyə cəhətdən müstəqil şəhər qadınlarının - xərcləməyə daha çox meyilli olduğunu müəyyən ediblər. 

Valyuta.Az-ın verdiyi məlumata görə, üç ay əvvəl “Xiaohongshu” sosial media platformasında canlı yayımla satışlara keçid edən Fenq, 15 min yuan (2060 ABŞ dolları) dəyərində “Carven” kostyumlarından tutmuş qiyməti 60 yuan olan 1 kq-lıq sevimli düyü markasına qədər müxtəlif məhsullar satmağa başlayıb.

“Instagram”a bənzədilən “Xiaohongshu” uzun müddətdir Çində əsas marketinq alətlərindən biri hesab olunur. Platforma son on ildə dəfələrlə e-ticarətə addım atsa da, ciddi uğurlar əldə edə bilməyib. 

Bununla belə, məsləhətçilər bildirirlər ki, xüsusilə yüksək səviyyəli məhsullar satan brendlər üçün çətin iqtisadi şəraitə baxmayaraq, bu il satışlarda artım müşahidə olunur.

Qiymətə həssas olmayan istifadəçilər

Digər e-ticarət platformalarında, məsələn, “Alibaba”nın “Taobao”su və “PDD Holdings”in “Pinduoduo”su müştərilərin qənaətcil yanaşması səbəbindən brendlər endirimlərə məcbur olsalar da, “Xiaohongshu” daha az qiymət-həssas istifadəçiləri cəlb edən həyat tərzlərinə fokuslanır.

“Brendlər ‘Xiaohongshu’dakı izləyici bazasını yüksək qiymətləndirirlər, çünki buradakı istehlak gücü digər platformalardan fərqlidir,” deyə Şanxayda yerləşən “Early Data” məsləhətçi şirkətinin baş meneceri Suya Vanq qeyd edib.

Bəzi brendlər, o cümlədən “L’Oreal” və “Tapestry” şirkətinin “Coach” markası platformada mağazalarını açsalar da, bir çoxları influenserlərlə əməkdaşlığa üstünlük verir. Bu influenserlər məhsulları canlı yayımda təqdim edərək daha effektiv satış edir. 

“Doğru müştərilər tərəfindən kəşf edilmək ehtimalı buradan daha yüksəkdir, çünki insanlar əsasən qadın həyat tərzi məhsullarını araşdırmaq üçün ‘Xiaohongshu’dan istifadə edirlər,” deyə menstruasiya qayğısı məhsulları markası “Enya”ya sərmayə qoymuş Melodi Zao bildirib. O əlavə edib ki, “Xiaohongshu” platforması gələn ilin əvvəlində brendin bazara girişi üçün prioritet seçimdir.

Canlı yayım satışlarının üstünlükləri

“Xiaohongshu” 2022-ci ildə canlı yayım və e-ticarət bölmələrini birləşdirərək alış-veriş funksiyalarını canlı yayımlara inteqrasiya edib. Digər platformalarda aqressiv satış taktikaları tətbiq edildiyi halda, “Xiaohongshu” influenserləri izləyicilərlə daha sakit və söhbət xarakterli tonda ünsiyyət qururlar.

Müstəqil Çin dizayner markası olan və qiyməti 5 min yuandan çox olan trikotaj sviterlər satan “Ms Min” brendinin prezidenti İan Hilton bildirib ki, Çinli aktrisa Donq Cienin canlı yayımında iştirak etdikdən sonra satışlarında böyük artım müşahidə olunub.

“Biz ‘Xiaohongshu’nu satış platforması kimi görməmişdik; bu, hekayələrimizi danışmaq və brendin tanınmasını artırmaq üçün bir məkan idi,” deyə Hilton vurğulayıb. “Amma Donq Cie bizim məhsullardan danışanda, tək bir canlı yayım sonrası bir məhsuldan yüzlərlə satdıq.”

Lüks brendlərin marağı artır

Lüks brendlərin sosial media və e-ticarət əməliyyatlarını idarə edən “Magic Advertising” agentliyinin nümayəndəsi İvan Qu bildirib ki, müştərilərinin çoxu, o cümlədən “Max Mara” və “LVMH”, “Xiaohongshu”ya satış mexanizmi kimi daha ciddi yanaşmağa başlayıblar.

Hazırda planlar arasında platformada mağazalar açmaq, daha çox canlı yayımlar təşkil etmək və ya brend satış məsləhətçilərini aparıcı kimi təyin etmək yer alır. Bu fenomen Çində KOS (vacib fikirlərə əsaslanan satış) kimi tanınır.

Niş platforma, amma böyük hədəflər

“Kiçik qırmızı kitab” kimi tərcümə olunan “Xiaohongshu”, istifadəçilərə foto, video və mətn paylaşmaq imkanı verən “Instagram”a bənzəyir. Platforma 300 milyondan çox istifadəçiyə sahibdir və iyul ayında son maliyyələşdirmədən sonra 17 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilib. 

Bununla belə, bəzi analitiklər hesab edirlər ki, “Xiaohongshu” böyük platformalarla rəqabət aparmaq əvəzinə niş bazar oyunçusu kimi mövqelənəcək. Çinin “Syntun” məlumat şirkətinə görə, ölkənin ümumi 2,78 trilyon dollarlıq ticarət dövriyyəsinin 90%-dən çoxu “Tmall”, “JD.com” və “Pinduoduo” platformalarına aiddir.

“Böyük platformalarla müqayisədə onların dövriyyəsi çox kiçikdir, buna görə də əsas platforma təsiri yoxdur,” deyə texnologiya analitiki Li Çenqdonq vurğulayıb.

Valyuta.Az

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Neft qiymətləri təchizatla bağlı narahatlıqlar fonunda artmaqda davam edir

"Gucci" çətin vəziyyətdədir - Rəhbər dəyişikliyi edəcək

Azərbaycan Gürcüstana birbaşa investisiyaları artırıb

İsveçdə dollar milyonçularının sayı azalıb

Qeyri-sabit hava şəraiti bu tarixədək davam edəcək

Aylıq 5 000 manat icarə gəliri olan coffeeshop satılır - QİYMƏT

"Solana"nın qiyməti artarkən, "Dogecoin" dəyər itirir

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

Günün hansı saatında daha məhsuldarsınız?

Dünyada hansı ölkənin sakinləri ən az işləyir?

Kərə yağının qiymətində kəskin artım var: "Baha alıb, baha da satırlar"

Azərbaycan hansı ölkələrdən soğan alır? - Kiloqramı 68 qəpikdən

Mifin ifşası: Satıcıların gizlətdiyi "orijinal" avtomobil hissələri haqqında həqiqət

Mifin ifşası: Satıcıların gizlətdiyi "orijinal" avtomobil hissələri haqqında həqiqət

"WhatsApp"ın Android versiyasına "iPhone" istifadəçilərinin sevdiyi xüsusiyyət gəlir

78 milyard dollar dəyərində nəhəng qızıl yatağı tapıldı

Dünyada nə qədər qızıl var? - Alimlər rəqəmləri açıqladı

Naxçıvanda bir sıra obyektlərin fəaliyyəti məhdudlaşdırıldı - SƏBƏB

Nyu-Yorkda süni intellektlə bağlı qanun qəbul edildi

Xaricdən alınan mərci marketlərdə baha satılır - Qiymətlər

Xəbəri olmadan adına şirkət açıldı, 17 min manat vergi borcu gəldi - VİDEO

Xəbəri olmadan adına şirkət açıldı, 17 min manat vergi borcu gəldi - VİDEO

Sabahın hava proqnozu

Onlayn kredit götürərkən bunlara diqqət edin

Hitlerin müttəfiqi gizlədilmişdi: Maraqlı tarixə malik kottec satılır

Bakıdan bu rayona sürətli sərnişin qatarı istifadəyə VERİLDİ

Prokurorluğun vəzifəli şəxsi vəfat etdi

Lombard kreditləri: Asan çıxış, ağır nəticələr

Polo matçında arı udan hindistanlı milyarder həyatını itirib

Biznesmenlər ilkin kapital yığmaq üçün bu 5 strategiyadan istifadə edir - SƏHƏR OXUSU

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin