BAKU Azərbaycan
9.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7825
  • RUB
    1.5962
  • TRY
    0.0489
  • GBP
    2.1496
59916

Müasir dövrdə reklamlar müxtəlif platformalarda təqdim olunur ki, bu da reklam olunan nəsnənin öz hədəf auditoriyasına daha çox çatmasına kömək edir. 

Hər bir kommunikasiya kanalının öz auditoriyası var, ona görə də düzgün platformanın seçilməsi reklamın uğurlu olmasında vacib amildir. Televiziya, radio və sosial şəbəkələrdə reklamların necə paylanacağı məhsulun uğuruna təsir edir. Bəs reklam verənlər kanallar arasında seçim edən zaman nələrə diqqət etməlidir? 

Valyuta.az-a danışan "Viva" kommunikasiya agentliyinin təsisçisi, kommunikasiya eksperti Vüqar Baba deyir ki, hər media kanalı fərqli auditoriyalara xitab edir. Buna görə də, reklam məzmunu da fərqli olur və reklam olunan xidmət, məhsul da hər biri xitab etdiyi auditoriyaya uyğun kommunikasiya kanalı ilə çatdırılmalıdır: "Məsələn, televiziya daha kütləvi tələbat mallarının reklam olunduğu sahə hesab olunur. Burada bütün növ məhsul və xidmətlər reklam oluna bilər. Yayımlanan verlişin məzmununa və yayınlanma gününə, saatına görə reklamın məzmunu dəyişə bilər”. 

Vüqar Babanın sözlərinə görə, radioda reklam olunan məhsullar daha çox avtomobildən, ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslərin istehlak edə biləcəyi məhsul və ya xidmətlərə aid olur. Qəzetlərdə isə daha çox ciddi məlumatlar və ya rəsmi şəxslərə xitab edən reklamlar gedə bilər: “Çünki hazırkı vəziyyətdə qəzetlərin abunəliklərinin böyük hissəsi dövlət qurumları tərəfindən satın alınır. Buna görə də, qəzet daha çox rəsmi şəxslərin, böyük idarələrdə işləyən kəslərin oxuyacağı media kimi nəzərə alınmalıdır. Bu auditoriyaya xitab edən məhsullar orada reklam olunmalıdır”.

Ekspert qeyd edir ki, jurnallar isə tematik reklamlar üçün daha uyğundur: “Sağlamlıq, avtomobil, gözəllik, qida və s. mövzulara görə konkretlik təşkil etdiyi üçün buradakı reklamlar isə daha çox çeşidlənmiş auditoriyaya hədəflənir. Sosial media isə reklam verənlərə digər kanallara nisbətən daha konkret hədəf auditoriyasına çıxmağa kömək edir. Yəni, reklamı verəcəyi auditoriyanın yaşını, cinsini, maraq dairəsini, hobbilərini, yaşadığı şəhəri, qəsəbəni, istifadə etdiyi smartfonun, kompüterin markasını, təxmini aylıq gəlirini, sevdiyi musiqini, filmləri və s. detalları ayırd edərək onlara reklam vermək imkanı verdiyinə görə, bir çox reklam verən tərəfindən son vaxtlar ən çox üstünlük verilən reklam alətidir”.

Vüqar Baba premium brendlərdən danışan zaman qeyd etdi ki, onlar adətən kütləvi mediada reklam olunmur. Daha çox "Google" reklamlar, yüksək abunə dəyəri olan medialarda, bir də  jurnallarda reklam oluna bilər: "Hər hansı premium brend jurnaldan başqa digər kütləvi media qurumlarında reklam yerləşdirmir. Hətta onlar bunu özlərinə bir növ qadağan ediblər".


 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Daha 408 sahibkar cərimələndi

Yarım milyon manatı mənimsəyən direktor nədən narazıdır?

“Bank Respublika”nın faiz gəlirləri artıb, qeyri-faiz gəlirləri azalıb

Naxçıvan FHN “Azərmaş Park”dan 12 ədəd avtomobil alır - Məbləğ

Nazir direktoru vəzifəsindən azad etdi (FOTO)

Azərbaycanda vaxtı keçmiş kreditlərin həcmi - Son 10 ilin göstəriciləri

Azərbaycanda vaxtı keçmiş kreditlərin həcmi - Son 10 ilin göstəriciləri

DGK yarım milyonluq qazanxana və istilik sistemi malları alır

Sabah dağlarda 10 dərəcə şaxta olacaq

İlkin Manafov 1 milyon manatı necə itirdi?

İlkin Manafov 1 milyon manatı necə itirdi?

Sabaha olan hava proqnozu

Ödəniş bazarı iştirakçıları gələn ildən auditdən keçməli olacaq

Bu ərazidə axşam saat 10-dan sonra maşın saxlaya bilərsiniz

“Bu itkilər mənə qiymətli bir dərs verdi: inam təkbaşına kifayət etmir” - Öyrədən səhvlər

“Bu itkilər mənə qiymətli bir dərs verdi: inam təkbaşına kifayət etmir” - Öyrədən səhvlər

İcarəyə verilən kiçik elektrik nəqliyyat vasitələrinə dair məlumatların siyahısı təsdiqlənib

Ali Məhkəmə vergi mübahisələri üzrə ərazi aiddiyyətini müəyyənləşdirdi

Dünyanın ən çox satılan telefonu bəlli oldu

Azərbaycana xaricdən pul köçürmələri 30% azalıb

Bu fermerlərə əkin subsidiyası veriləcək - Məbləğ

“Azərlizinq” ləğv olunur

Yaşayış evlərinin tikintisinə 1,6 milyard manat investisiya qoyulub

Bu xidmətlər üzrə keşbek tətbiq olunacaq

"Fitch Solutions” Azərbaycanda neft hasilatı ilə bağlı proqnozunu açıqlayıb

Yeni ili qeyd etmək üçün hansı restoranlar sərfəlidir? - QİYMƏTLƏR

Cənubi Koreyada kütləvi tətillər - Prezident üçün istefa tələbi

Azərbaycandan xaricə satılan zəfəranın bir kiloqramı 2 min manatdan bahadır - Rəqəmlər

Azərbaycandan xaricə satılan zəfəranın bir kiloqramı 2 min manatdan bahadır - Rəqəmlər

Evinin çıxarışı olmayanlara şad xəbər - Bu tarixdən veriləcək

Bu “iPhone”larda vatsap işləməyəcək

Agentlik bu şirkətdən biri 61 min manata 5 ədəd avtomobil alır

Bu ərazilərdə qaz olmayacaq

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin