Bizneslərin idarə olunmasını asanlaşdıran proqramlar
Bu günün sürətli iş dünyasında səmərəlilik və təşkilatçılıq hər şeydən önəmlidir. Maliyyəni, xərclərinizi, biznesinizi idarə etmək üçün bir çox proqramlaşdırılmış şirkətlər var. Mövcud variantların çoxluğu ilə biznesiniz üçün ən uyğun olanı necə seçirsiniz?
Valyuta.az bu yazıda, məlumatlı qərar qəbul etməyinizə kömək etmək üçün ən yaxşı 20 kiçik biznesin idarə edilməsi proqram təminatı şirkətlərini məsləhət görəcək.
1. QuickBooks
Bir çox kiçik biznes arasında sevimli olan QuickBooks, hesab-faktura, xərclərin izlənilməsi və əmək haqqı ilə kömək edən mühasibat həlləri təklif edir. Onun intuitiv dizaynı hətta mühasib olmayanlar üçün də maliyyə idarəçiliyini sadə edir.
2. Xero
Bulud əsaslı mühasibat proqramı olan Xero istifadəçi dostu interfeysi və müxtəlif biznes ehtiyaclarına cavab verən möhkəm xüsusiyyətləri ilə tanınır.
3. FreshBooks
Kiçik biznes və frilanserlər üçün hazırlanmış FreshBooks faktura, xərclərin izlənilməsi və vaxtı izləmə imkanları təklif edir. Platforma həmçinin problemsiz qarşılıqlı əlaqə üçün müştəri portalına malikdir.
4. Zoho
Zoho layihənin idarə edilməsinə qədər hər şeyi təklif edir və onu bir çox müəssisələr üçün bir pəncərə halına gətirir.
5. Trello
Vizual layihə idarəetmə vasitəsi olan Trello, tapşırıqların idarə edilməsi üçün sadə, sürüklə və buraxma interfeysi istəyən bizneslər üçün mükəmməldir. Onun inteqrasiya imkanları funksionallıq manifoldunu artırır.
6. Asana
Asana tapşırıq və layihənin idarə edilməsi üçün alətlər təqdim edir, komandalara işlərini təşkil etmək, izləmək və idarə etməkdə kömək edir. Onun vaxt qrafiki görünüşü son tarixi qaçırmamağınıza zəmanət verir.
7. Sage Business Cloud Accounting
Güclü mühasibat həlli olan Sage hesab-faktura, pul vəsaitlərinin hərəkəti və ƏDV-nin idarə edilməsi kimi funksiyaları təklif edir. Onun bulud əsaslı təbiəti istənilən yerdən əlçatanlığı təmin edir.
8. Microsoft
Yalnız ünsiyyətdən başqa, Microsoft Teams inteqrasiya olunmuş tapşırıqların idarə edilməsi və əməkdaşlıq alətlərinə malikdir və bu, onu biznes üçün çox yönlü edir. Office 365 onun qüsursuz inteqrasiya məhsuldarlığını artırır.
9. Slack
Özündə ünsiyyət platforması olan Slack həmçinin bir çox digər biznes alətləri ilə inteqrasiya edərək iş axınlarını sadələşdirir. Onun mesajlaşma sistemi mütəşəkkil ünsiyyəti təmin edir.
10. Monday.com
Komandalara layihələri və iş axınlarını inamla idarə etməyə imkan verən iş əməliyyat sistemi olan Monday.com bir sıra avtomatlaşdırma və inteqrasiya variantları təklif edir. Onun vizual panelləri layihə statuslarına aydınlıq gətirir.
11. Wave
Frilanserlər və fərdi sahibkarlar üçün əla seçim olan Wave pulsuz mühasibat uçotu, faktura və qəbzlərin skan edilməsini təklif edir. Onun avtomatlaşdırılmış maliyyə hesabatları vaxta qənaət edir və səhvləri azaldır.
12. HubSpot
HubSpot biznesin böyüməsinə kömək etmək üçün marketinq, satış və xidmət proqram təminatı təqdim edir. Ona daxil olan marketinq alətləri aparıcı istehsalı üçün xüsusilə təsirlidir.
13. Wrike
Birgə iş idarəetmə platforması olan Wrike, işlərini təsirli nəticələrə çevirmək üçün istənilən ölçülü və sənayedən olan komandalar üçün nəzərdə tutulub. Onun Gantt chart görünüşü layihənin planlaşdırılması üçün xüsusilə faydalıdır.
14. Basecamp
Məşhur layihə idarəçiliyi və komanda əməkdaşlığı proqramı olan Basecamp görüləcək işlərin siyahıları, mərhələlərin idarə edilməsi və fayl paylaşımı kimi alətlər təklif edir. Onun Hill Chart xüsusiyyəti layihənin gedişatını izləmək üçün unikal bir yol təqdim edir.
15. KashFlow
Böyük Britaniya biznesləri üçün hazırlanmış KashFlow sadə mühasibat uçotu və əmək haqqı proqramı təklif edir.
16. Vend
Satış nöqtəsi olan Vend, əməliyyatlarını asanlaşdırmaq istəyən pərakəndə bizneslər üçün mükəmməldir. Onun inventar idarəetmə xüsusiyyəti ehtiyat səviyyələrinin həmişə optimal olmasını təmin edir.
17. BreatheHR
Bulud əsaslı HR proqramı olan BreatheHR, müəssisələrə işdən çıxmaların idarə edilməsi, xərclər və performans təhlili kimi HR admin tapşırıqlarını idarə etməyə kömək edir. Onun işçilərin özünəxidmət portalı heyəti gücləndirir və HR iş yükünü azaldır.
18. GoDaddy Online Bookkeeping
Domen xidmətlərindən başqa, GoDaddy kiçik biznes və sahibkarlar üçün hazırlanmış onlayn mühasibat alətləri təklif edir. Onun məşhur e-ticarət platformaları ilə qüsursuz inteqrasiyası diqqətəlayiq xüsusiyyətdir.
19. Insightly
Layihə idarəetmə proqramı olan Insightly, səmərəliliyi artırmaq və aydınlığı qorumaq üçün böyüyən bizneslər üçün nəzərdə tutulub. Onun əlaqəni birləşdirən xüsusiyyəti həmişə daha böyük mənzərəni görmənizi təmin edir.
20. Teamwork
Layihə idarəetmə həlli olan Teamwork əməkdaşlıq, vaxtı izləmək və tapşırıqların idarə edilməsi üçün alətlər təklif edir. Onun risk reyestri xüsusiyyəti müəssisələrə potensial problemləri qabaqcadan görməyə və azaltmağa kömək edir.
Nuray
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay