BAKU Azərbaycan
21.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.9592
  • RUB
    2.1249
  • TRY
    0.0431
  • GBP
    2.3008
32371

Biznesin idarə edilməsi üçün uğurlu PR-ın rolu da böyükdür. Bu həm məhsulun, brendin trendə çevrilməsinə, həm də yaranan hər hansı böhrandan yayınmağa kömək edir. 2020-2023-cü illərin ən uğurlu bir neçə PR nümunəsini sizlərlə bölüşürük:

1. "Dove" - Bədənini və özünü sev

"Dove" tərəfindən #NoDigitalDistortion trendinin bir hissəsi olaraq həyata keçirilən bir çox uğurlu PR kampaniyalarından biri olan #TheSelfieTalk PR kampaniyası sosial medianın qızların özünə inamına necə mənfi təsir göstərdiyinə yönəlmişdi.

2017-ci ildə başlanan kampaniyada gənc qızın sosial şəbəkədə yerləşdirmək üçün öz fotosunu fotoşop etdiyi videosu yer alıb. Məsələni vurğulamaq üçün “Dove” prosesi tərsinə göstərdi və video qızın makiyajsız və filtrsiz təbii üzü ilə bitdi.

O vaxt olduğu kimi bu gün də aktual olan PR kampaniyasının məqsədi valideynləri uşaqları ilə bədənini sevmək və özünə inam haqqında müsbət söhbətlər etməyə təşviq etməkdir. Bu işdə onlara kömək etmək üçün kampaniya həmçinin valideynlərin və müəllimlərin məsləhətlərini əhatə edir. Valideynlərin öz təcrübələrini və məsləhətlərini başqaları ilə bölüşmək üçün sosial mediada istifadə edə biləcəyi #TheSelfieTalk haştağı da var.

Bu PR kampaniyasını uğurlu edən nədir?

Müştərilərinin gündəlik həyatlarında qarşılaşdıqları problemlərə diqqət çəkdi və özünə hörmət, bədən pozitivliyi haqqında sadə, lakin güclü mesajı ilə tamaşaçıları emosional bir şəkildə birləşdirdi.

Kampaniya istifadəçiləri iştirak etməyə və öz təcrübələrini onlayn paylaşmağa təşviq etdi ki, bu da kampaniyanın təsirini gücləndirən, eyni zamanda onun ətrafında icma hissi yaratmağa kömək edən istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmuna səbəb oldu.
Ümumiyyətlə, “Dove”u bədən pozitivliyi, inklüzivlik, özünə sevgi və inamın çempionu kimi yerləşdirdi.

2. IKEA – #EvdəQal

Pandemiya zamanı IKEA ev əşyalarının kralı kimi gücündən istifadə etdi və #EvdəQal kampaniyasına başladı. Hər kəsin hər gün eyni dörd divarı görməkdən bezdiyi bir vaxtda IKEA-nın PR kampaniyası insanları yenidən evlərinə aşiq olmağa təşviq etdi. Bu, insanları evlərində yaşadıqları bütün xoşbəxt xatirələri, təhlükəsizlik və rahatlıq hissini xatırlamağa çağırdı.
Kampaniya öz video məzmunu vasitəsilə müsbət və güvənverici mesaj göndərməklə yanaşı, izləyicilərinə yaşayış sahələrinə yeni bir həyat bəxş etməyə kömək etmək üçün onlayn dərsliklər və ev ləvazimatları ilə bağlı məsləhətləri ehtiva edirdi.

PR kampaniyası emosional səviyyədə insanlarla əlaqəli vaxtında və uyğun bir ehtiyacı qarşıladı, insanları brendlə əlaqə saxlamağa təşviq edən interaktiv elementlər təklif etdi.

3. “Super Bowl”da “Fenty Beauty”

Marketinq və PR dünyasında “Super Bowl” yarışı nadir hallarda məyus olur. Bu yarış marketinq cəhətdən də hər zaman yadda qalır. Rihannanın 2023-cü il şousu da istisna deyildi. Performansını və işgüzar mükəmməlliyini nümayiş etdirən Rihanna, özünün kosmetika markası “Fenty Beauty”dən bir parça ilə üzünü pudralamaq üçün uyğun zaman seçir. Yarışda çıxışı zamanı 4 saniyə üzünü pudralaması onun böyük pullar qazanmasına səbəb oldu.
“Cosmetics Business”ə görə, “Super Bowl”dan dərhal sonra “Google”da “Fenty Beauty” üçün axtarışlar 883 faiz artıb. Launchmetrics hesabladı ki, onun performansı “Super Bowl”dan sonrakı həftədə “Fenty Beauty” üçün 11,3 milyon dollar Media Təsir Dəyəri yaradıb. 

4. “Spotify” – Həyəcanlı xülasə

2016-cı ildən etibarən “Spotify” musiqi platformasında istifadəçilərə ötən ildəki dinləmə vərdişlərinin fərdi xülasəsi təqdim edilir. Bu, dinləyicilərə ən çox yayımlanan ifaçıları, dinlədikləri mahnıları və janrları, həmçinin “Spotify”da musiqi dinləmək üçün sərf etdikləri dəqiqələrin ümumi sayı kimi digər statistikanı görməyə imkan verir. Məlumatlar istifadəçilərin birbaşa sosial media platformalarında paylaşa biləcəyi rəngli, göz oxşayan qrafikada təqdim olunur.
Bəs onu ən yaxşı PR kampaniyası edən nədir?

Hər il dinləyicilərdə nəticələri həyəcan və intizar hissi yaradır. O, istifadəçiləri statistikalarını sosial mediada paylaşmağa təşviq edir. Bu da kampaniya haqqında məlumatlılığın artırılmasına kömək edir və daha çox səs-küy yaradır.

Kampaniya platforma istifadəçilərinin sayının artırır. Bu da onu musiqi axını sahəsində lider edir. Bir sözlə, bu, çox şəxsi, aktual və paylaşıla bilən bir kampaniyadır. Ona görə də onun viral bir fenomenə çevrilməsi təəccüblü deyil.

Nuray

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

2025-ci ilin büdcəsinə dəyişikliklər olacaq? (AÇIQLAMA)

Bakı və Abşeronda 4 gün su kəsiləcək - Qəza olub

Azərbaycan bu ölkəyə soğanın kiloqramını 8 manata satıb

Azərbaycan bu ölkəyə soğanın kiloqramını 8 manata satıb

Ağıllı təkərlər yol vəziyyəti barədə məlumat verəcək

Nazir Gəncəyə rəis təyin etdi

Bakıda minlərlə insan şəxsi maşından İMTİNA EDİB

Evlərimizi niyə sığortalaya bilmirik? - AÇIQLAMA

​Bakıda bağ evlərinin kirayə qiymətləri nə qədərdir? - QİYMƏTLƏR

Tərzi ilə modanı dəyişən evsiz Slavikin dəb hekayəsi

İran Birjası fəaliyyətini dayandırıb

Bakıda istirahət bahalaşır - Otellərdə qiymətlər

Bakıda istirahət bahalaşır - Otellərdə qiymətlər

Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri açıqlanıb

2025-ci ilin büdcəsinə dəyişikliklər olacaq? - AÇIQLAMA

Bakıda Azərbaycan-İran biznes forumunun keçirilməsi təxirə salınıb

İrandan 41 Azərbaycan vətəndaşı təxliyə olunub, səfirlik və konsulluq fəaliyyətini davam etdirir

Milyarderlər arasında SORĞU - Bu əşyadan imtina edə bilmirlər

Bütün milyonerlərə xas 6 xüsusiyyət

Xəzər dənizində zəlzələ olub

Xəzər dənizində zəlzələ olub

Bu üzümün hər bir dənəsi 44 manatdan satılır

İranın yeni iqtisadiyyat naziri seçildi

Neft qiymətləri təchizatla bağlı narahatlıqlar fonunda artmaqda davam edir

"Gucci" çətin vəziyyətdədir - Rəhbər dəyişikliyi edəcək

Azərbaycan Gürcüstana birbaşa investisiyaları artırıb

İsveçdə dollar milyonçularının sayı azalıb

Qeyri-sabit hava şəraiti bu tarixədək davam edəcək

Aylıq 5 000 manat icarə gəliri olan coffeeshop satılır - QİYMƏT

"Solana"nın qiyməti artarkən, "Dogecoin" dəyər itirir

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

14 yaşında CEO, 20 yaşında qlobal müşavir oldu - SƏHƏR OXUSU

İrandan 59 qəpiyə aldığımız məhsulu Səudiyyə Ərəbistanına 48 manata satmışıq

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin