Son illərin ən uğurlu PR kampaniyaları

Redaktor

05.09.2023 10:00
922

Son illərin ən uğurlu PR kampaniyaları

Biznesin idarə edilməsi üçün uğurlu PR-ın rolu da böyükdür. Bu həm məhsulun, brendin trendə çevrilməsinə, həm də yaranan hər hansı böhrandan yayınmağa kömək edir. 2020-2023-cü illərin ən uğurlu bir neçə PR nümunəsini sizlərlə bölüşürük:

1. "Dove" - Bədənini və özünü sev

"Dove" tərəfindən #NoDigitalDistortion trendinin bir hissəsi olaraq həyata keçirilən bir çox uğurlu PR kampaniyalarından biri olan #TheSelfieTalk PR kampaniyası sosial medianın qızların özünə inamına necə mənfi təsir göstərdiyinə yönəlmişdi.

2017-ci ildə başlanan kampaniyada gənc qızın sosial şəbəkədə yerləşdirmək üçün öz fotosunu fotoşop etdiyi videosu yer alıb. Məsələni vurğulamaq üçün “Dove” prosesi tərsinə göstərdi və video qızın makiyajsız və filtrsiz təbii üzü ilə bitdi.

O vaxt olduğu kimi bu gün də aktual olan PR kampaniyasının məqsədi valideynləri uşaqları ilə bədənini sevmək və özünə inam haqqında müsbət söhbətlər etməyə təşviq etməkdir. Bu işdə onlara kömək etmək üçün kampaniya həmçinin valideynlərin və müəllimlərin məsləhətlərini əhatə edir. Valideynlərin öz təcrübələrini və məsləhətlərini başqaları ilə bölüşmək üçün sosial mediada istifadə edə biləcəyi #TheSelfieTalk haştağı da var.

Bu PR kampaniyasını uğurlu edən nədir?

Müştərilərinin gündəlik həyatlarında qarşılaşdıqları problemlərə diqqət çəkdi və özünə hörmət, bədən pozitivliyi haqqında sadə, lakin güclü mesajı ilə tamaşaçıları emosional bir şəkildə birləşdirdi.

Kampaniya istifadəçiləri iştirak etməyə və öz təcrübələrini onlayn paylaşmağa təşviq etdi ki, bu da kampaniyanın təsirini gücləndirən, eyni zamanda onun ətrafında icma hissi yaratmağa kömək edən istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmuna səbəb oldu.
Ümumiyyətlə, “Dove”u bədən pozitivliyi, inklüzivlik, özünə sevgi və inamın çempionu kimi yerləşdirdi.

2. IKEA – #EvdəQal

Pandemiya zamanı IKEA ev əşyalarının kralı kimi gücündən istifadə etdi və #EvdəQal kampaniyasına başladı. Hər kəsin hər gün eyni dörd divarı görməkdən bezdiyi bir vaxtda IKEA-nın PR kampaniyası insanları yenidən evlərinə aşiq olmağa təşviq etdi. Bu, insanları evlərində yaşadıqları bütün xoşbəxt xatirələri, təhlükəsizlik və rahatlıq hissini xatırlamağa çağırdı.
Kampaniya öz video məzmunu vasitəsilə müsbət və güvənverici mesaj göndərməklə yanaşı, izləyicilərinə yaşayış sahələrinə yeni bir həyat bəxş etməyə kömək etmək üçün onlayn dərsliklər və ev ləvazimatları ilə bağlı məsləhətləri ehtiva edirdi.

PR kampaniyası emosional səviyyədə insanlarla əlaqəli vaxtında və uyğun bir ehtiyacı qarşıladı, insanları brendlə əlaqə saxlamağa təşviq edən interaktiv elementlər təklif etdi.

3. “Super Bowl”da “Fenty Beauty”

Marketinq və PR dünyasında “Super Bowl” yarışı nadir hallarda məyus olur. Bu yarış marketinq cəhətdən də hər zaman yadda qalır. Rihannanın 2023-cü il şousu da istisna deyildi. Performansını və işgüzar mükəmməlliyini nümayiş etdirən Rihanna, özünün kosmetika markası “Fenty Beauty”dən bir parça ilə üzünü pudralamaq üçün uyğun zaman seçir. Yarışda çıxışı zamanı 4 saniyə üzünü pudralaması onun böyük pullar qazanmasına səbəb oldu.
“Cosmetics Business”ə görə, “Super Bowl”dan dərhal sonra “Google”da “Fenty Beauty” üçün axtarışlar 883 faiz artıb. Launchmetrics hesabladı ki, onun performansı “Super Bowl”dan sonrakı həftədə “Fenty Beauty” üçün 11,3 milyon dollar Media Təsir Dəyəri yaradıb. 

4. “Spotify” – Həyəcanlı xülasə

2016-cı ildən etibarən “Spotify” musiqi platformasında istifadəçilərə ötən ildəki dinləmə vərdişlərinin fərdi xülasəsi təqdim edilir. Bu, dinləyicilərə ən çox yayımlanan ifaçıları, dinlədikləri mahnıları və janrları, həmçinin “Spotify”da musiqi dinləmək üçün sərf etdikləri dəqiqələrin ümumi sayı kimi digər statistikanı görməyə imkan verir. Məlumatlar istifadəçilərin birbaşa sosial media platformalarında paylaşa biləcəyi rəngli, göz oxşayan qrafikada təqdim olunur.
Bəs onu ən yaxşı PR kampaniyası edən nədir?

Hər il dinləyicilərdə nəticələri həyəcan və intizar hissi yaradır. O, istifadəçiləri statistikalarını sosial mediada paylaşmağa təşviq edir. Bu da kampaniya haqqında məlumatlılığın artırılmasına kömək edir və daha çox səs-küy yaradır.

Kampaniya platforma istifadəçilərinin sayının artırır. Bu da onu musiqi axını sahəsində lider edir. Bir sözlə, bu, çox şəxsi, aktual və paylaşıla bilən bir kampaniyadır. Ona görə də onun viral bir fenomenə çevrilməsi təəccüblü deyil.

Nuray

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Rusiyada Kirkorovun şirkəti bağlandı

07.12.2025

Könüllü sığortalar 1 milyarda yaxınlaşır

07.12.2025

İndiyə qədər istehsal olunmuş ən güclü 10 kosmik raket - SİYAHI

07.12.2025

Azərbaycan avtomobil idxalını artırıb: Bəs ehtiyat hissələr bazarında vəziyyət necədir?

07.12.2025

Yeni binalarda çıxarış problemi - Məsələ öz həllini necə tapacaq?

07.12.2025

Poçt və kuryer fəaliyyətinə nə qədər investisiya ayrılıb?

07.12.2025

Pendir istehsalında azalma

07.12.2025

Vüqar Qurbanovdan yeni təyinat

07.12.2025

"Mərkəzi Bank çalışır ki, insanlar manata etibar etsinlər" - Sabit məzənnənin nəticəsi

07.12.2025

"Netflix" “Warner Bros.”u 82,7 milyard dollar dəyərlə satın alır

07.12.2025

Ən gənc milyarder uğurun sirrini açıqladı

07.12.2025

"Evi bir neçə nəfərə satıblar" - Bünövrədən mənzil almaq ağıllı seçimdir, yoxsa risk? - VİDEO

07.12.2025

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

07.12.2025

Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI

06.12.2025

Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO

06.12.2025

Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb

06.12.2025

İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB

06.12.2025

Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI

06.12.2025

"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il

06.12.2025

Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi

06.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...