2030-cu ildə suya salınacaq kruiz gəmisi gəlir: Günəş və külək enerjili, sıfır emissiyalı... (FOTO)
Müasir kruiz gəmilərində səyahət edərkən biz istər-istəməz öz (karbon) izlərimizi buraxırıq, indiyədək heyran qaldığımız təbiəti ironik şəkildə məhv edirik.
Bu, ən azı möhtəşəm Norveç fyordları üçün tezliklə dəyişə bilər. 130 illik yubileyinə bir neçə həftə qalmış Hurtigruten ilk sıfır emissiyalı gəmisi üçün konsept dizaynını təqdim edib.
Valyuta.az bu barədə thenextweb.com-a istinadla xəbər verir.
Kruiz gəmiləri ən çirkləndirici nəqliyyat vasitələrindəndir. Böyük miqdarda yanacaq sərf edirlər və inanılmaz miqdarda tullantı əmələ gətirirlər. Mühərriklərin səs-küyün çirklənməsi dəniz həyatını narahat edir, delfinlərin və qatil balinaların həssas eşitməsinə zərər verir, həmçinin bütün ekosistemləri məhv edir.
Bu arada, bəzi ölkələr kruiz gəmilərinə və onların sərnişinlərinin hesabına gəlir əldə edirlər. Norveç bütövlükdə Hurtigrutendən gələn gəlirdən tam asılı ola bilməz. Bununla belə, marşrut boyunca yaşayan icmalar dolanışıqları üçün müntəzəm kruiz gəmilərinin səfərlərindən istifadə edirlər.
Batareyalar günəş və külək enerjisi ilə dolur
Hurtigruten və onun 12 dəniz layihəsi tərəfdaşına görə "dünyanın ən enerjiyə qənaət edən kruiz gəmisi" Sea Zero-ya daxil olun. Gəmi limanda olarkən bərpa olunan enerji mənbələrindən (Norveç əsas neft və qaz ixracatçısı olmasına baxmayaraq, daxili enerji istehlakının 98%-i bərpa olunan enerji mənbələrindən əldə edilir) 60 vattlıq akkumulyatorlarla təchiz ediləcək.
Bu, gəzinti zamanı batareyaları doldurmaq üçün yığıla bilən günəş panelləri olan yelkənlərdən külək və günəş enerjisi ilə tamamlanacaq. Onlar 1500 m² fotovoltaik panellər və 750 m² külək səthi ilə maksimum 50 metr hündürlüyə qədər çatırlar.
Sea Zero, həmçinin şirkətin “digər ilklər” adlandırdığı şeyləri, o cümlədən təyyarənin kokpitini təqlid edən süni intellektlə manevr edəcək. Digər yeni əlavələrə əks fırlanan pərlər və çoxlu geri çəkilə bilən itələyicilər daxildir.
Şirkətin 2030-cu ilə qədər işə salma hədəfinə çatmaq üçün 135 metrlik rasional konstruksiya 2027-ci ildən gec olmayaraq qurulmağa başlamalıdır. Cari tədqiqat və təkmilləşdirmə akkumulyator istehsalı, hərəkət texnologiyası, gövdə dizaynı və davamlı tikinti təcrübələrinə yönəlib.
“Hərtərəfli texniki-iqtisadi əsaslandırmadan sonra biz innovativ gələcək kruiz gəmilərimiz üçün ən perspektivli texnologiyaları müəyyən etdik, - Hurtigruten Norveçin baş direktoru Hedda Felin deyib. - Biz cəmi bir neçə il ərzində enerji səmərəliliyi və davamlılıq baxımından digərlərini üstələyən bir gəmi yaratmağı hədəfləyirik".
Qonaq biznesi enerji istehlakının 50%-ni təşkil edir
270 kayutda (99 nəfərlik ekipaj tərəfindən idarə olunur) 500 qonaq interaktiv proqramdan istifadə edərək öz enerji istehlakını azaltmağa dəvət olunacaq. Hurtigruten deyir ki, göyərtə-otel xidmətləri üçün enerji tutumlu yeni texnologiyaların hazırlanması da "son dərəcə vacib" olacaq.
Hazırda dünyada gəmilərin yalnız 0,1%-i sıfır emissiya texnologiyasından istifadə edir. Böyük bir kruiz gəmisi 12.000 avtomobilin cəmi qədər karbon “ifraz” edir. Bununla belə, Kruiz Xətti Beynəlxalq Assosiasiyasının (CLIA) məlumatına görə, bu il sənaye həm sərnişin daşımalarında, həm də gəlirlərdə rekord həddə çatacaq. Bundan əlavə, 2026-cı ilə qədər sərnişinlərin sayı COVID-dən əvvəlki səviyyələrlə müqayisədə 12% artacaq.
Kruizimiz zamanı heyran qalacaq bir şey varsa (əlbəttə ki, yalnız akva teatrı, göyərtədəki kokteyl barı və improvizə ilə məşğul olmasanız), bizə daha çox tez və Sea Zero kimi təşəbbüslər lazımdır. Baxmayaraq ki, təbii, Norveç neft və qaz hasil etməyə davam edərsə, sıfır emissiyalı kruiz gəmiləri okeanda sadəcə bir damla ola bilər.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay