BAKU Azərbaycan
13.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7711
  • RUB
    1.629
  • TRY
    0.0492
  • GBP
    2.1302
12596

Fikrət Yusifov: “Gediş haqqının üçqat artması və sərnişin daşınması tariflərinin artırılması barədə danışmaq üçün bir səbəb yoxdur”

Metropoliten zərərləri və sərnişin daşınması xərcləri tamamilə fərqli anlayışlardır. Bunu AYNA-ya şərhində sabiq maliyyə naziri, "Ekonomiks" Beynəlxalq İqtisadi Araşdırmalar Birliyinin sədri, professor Fikrət Yusifov deyib: “Ziyan dayanma müddətində ola bilər: “Gəlir yox idi, amma xərclər var idi. Ancaq itkilər və maya dəyəri anlayışları eyni anlam daşımır”.
“Bakı Metropoliteni” QSC-nin sərnişindaşıma qiymətinin üçqat artırılması ilə bağlı son açıqlamasını dəyərləndirən alim bildirib ki, QSC-nin özünün verdiyi məlumata görə, keçən il bir sərnişinin daşınması 1 manat 54 qəpiyə, yəni əvvəlki illərlə müqayisədə 1 manat 3 qəpik və ya 3 dəfə çox artdı. Bu rəqəmdəki kəskin artımın pandemiya, iş yerlərinin tam işləməməsi və gəlir çatışmazlığı səbəb olduğu bildirilir.

Yusifovun sözlərinə görə, qısa müddətdə mövcud olmayan sərnişindaşıma qiymətlərinin üçqat artması barədə açıqlamalar həqiqətə uyğun gəlmir: “Metropoliten pandemiya səbəbiylə işləməsə də, təşkilat işçilərinə maaş verdi, müəssisələrinin texniki vəziyyətini qorudu və müxtəlif əməliyyat xərcləri çəkdi. Sərnişin axınının azlığı səbəbindən bu xərclər tam deyildi, yəni əvvəlki xərclərlə müqayisə edilə bilməz. Ancaq daha əvvəl də qeyd edildiyi kimi, xərclər var idi, strukturun praktik olaraq heç bir gəliri yox idi və bu səbəbdən ziyanın olması mümkündür. Bununla birlikdə, metro digər məsələlər arasında, dövlət subsidiyalarını alır və itkilərlə bağlı problem dövlətə maliyyə dəstəyi üçün müraciət etməklə həll edilə bilər”.

Ekspert qeyd edib ki, xərclərini ödəmək üçün QSC rəhbərliyi hökumətə müraciət edə bilər: “Hər halda bu, metroda gediş haqqının üçqat artması və sərnişin daşınması tariflərinin artırılması barədə danışmaq üçün bir səbəb deyil. QSC rəhbərliyi hökumətə əlavə dotasiya üçün müraciət edə və bununla da yaranan zərərləri ödəyə bilər. Bunu karantində fəaliyyətlərini dayandıran digər dövlət müəssisə və təşkilatlarından nümunə götürərək etmək olar. Onların itkiləri dövlət yardımı ilə qarşılanıb. Eynilə, birdəfəlik metro itkisi problemini də həll etmək mümkündür”.
“Məsələn, koronavirus pandemiyası çərçivəsində Azərbaycan Hava Yollarına dəstək olmaq üçün Maliyyə Nazirliyi 86,9 milyon manat dövlət yardımı ayırdı. Metronun itkiləri ilə bağlı daeyni addım atıla bilər. Ancaq metronun işləmədiyini və bəzi xərclərə, itkilərə məruz qaldığını söyləmək - bu da sərnişindaşıma xərclərinin artması deməkdir. Yəni bütün bunlar bu xərclərin gediş haqqına daxil edilməsinə ehtiyac kimi səslənir. Mənfəətlə işləmək və bu ziyanı ödəmək üçün gediş haqqının üç dəfə artırılması lazım olduğunu söyləyirlər. Ancaq bu, cəfəngiyyatdır və məsələ belə həll olunmur”, - deyə keçmiş nazir vurğulayıb.

Bunu nəzərə alaraq suallar yaranır: Bu qurumun xərcləri niyə bu qədər kəskin şəkildə - üç dəfə artdı? Pandemiyanın səbəb olduğu xərcdən başqa hansı xərclər artdı? Elektrik enerjisi bahalaşmayıb, metro işçilərinin maaşlarının artırılması barədə heç nə eşidilməyib. Pandemiya şəraitində metro işləməyib və müəyyən itkilərə məruz qalıb – bu, bir səbəbdir. Digəri isə bu QSC-nin öz hesabına və dövlət hesabına aldığı subsidiyalarla həyata keçirdiyi alışlar və fəaliyyətlərdə axtarılmalıdır.

Professorun sözlərinə görə, bunun üçün xərclənən vəsaitin həqiqi miqdarının həqiqətə uyğun olub-olmadığını öyrənmək lazımdır: “Satın alınan inventar, avadanlıq, maşın və s. real dəyəri ilə müqayisədə üç-beş qat bahadırsa və ya görülən işin qiymətini şişirdirlərsə, metro həqiqətən belə ziyanla üzləşə bilər. Sadəcə, qeyd olunan iki səbəb itkilərə səbəb ola bilər. Ancaq bu, əlbəttə ki, sərnişindaşıma qiymətlərinin üçqat artması və gediş qiymətlərini artırmaq barədə danışmalı olduğumuz anlamına gəlmir. Pandemiyada metro işləməyib və bəzi itkilər veribsə, bu, o demək deyil ki, indi bu itki sərnişinlərin daşınması xərclərinə çevrilməlidir. Bu, ağlasığmaz bir addım olardı. Bu məsələ hökumət səviyyəsində həll edilməli, QSC-nin alqı-satqısının və görülən işlərin real dəyərini yoxlamaq lazımdır”.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bukingem sarayı 3 il müddətinə bağlanacaq

Bakının bu ərazisində işıq kəsiləcək

Bankdan xarici valyuta alan vergi ödəyicisi üçün məzənnə fərqi xərc kimi nəzərə alınırmı?

Elon Mask üçüncü dünya müharibəsi barədə fikirlərini bölüşüb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

Bakıdan dəmiryolu nəqliyyatı ilə ilk ixrac qatarı Çinə yola salınıb

"The Sunday Times": Ukrayna "ölümcül soyuqlar"la üzləşəcək

Gündə 279 nəfər doğulub, 162 nəfər ölüb

İlham Əliyev: Bakı COP tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşəcək

154 illik "qızıl sikkə" dəyərinin 550 qatına satıldı

ABŞ-ın dövlət borcu tarixində rekord həddə çatıb

Kimlərə sosial yardım veriləcək? - İqtisadçı açıqladı

ÜST müşaviri xəbərdarlıq etdi: Yeni pandemiya riski artır

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

NASA-nın cəlilabadlı alimi: Ora necə gedib çıxıb? (Müsahibə)

COP29: Bakı 1,3 trilyon dollarlıq yeni iqlim maliyyəsini hədəf seçib

Çexiya Rusiya neftindən imtina üçün son tarixi açıqladı

Həyəcan təbili: Şirin su ehtiyatı təhlükəli səviyyəyə düşüb

"Qazprombank"a növbəti qadağalar Cənubi Koreya və Argentinadan gəldi

Bəzi küçələrdə COP29 zolaqları qüvvədən düşüb (Video)

"Rolls-Royce" və "Maybach" üçün yeni rəqib - FOTO

Şuşa xəstəxanası üçün 2,3 milyonluq mebel və invertar alınacaq

"Bloomberg": Avropa yeni qaz böhranı ilə üzləşib, qiymətlər 45% artıb

Rusiyadan Ermənistana milyardlarla dollarlıq qızıl axır - Şəbəkənin arxasında kimlər dayanır?

DGK bu şirkətdən 1,1 milyonluq geyim alacaq

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

"X" itirir: "Bluesky" qazanır - İstifadəçilərin "böyük köçü"

Maşını olanlar vergi versin - Deputatdan TƏKLİF

Neftin qiyməti 70 dollardan aşağı düşəcək - Ekspert

Alqı-satqı müqaviləsi iki şirkəti üz-üzə qoydu

“Shakh Telecom” 8000 manat cərimələnə bilər

Süni intellekt əxlaqi qərarlar qəbul edəcəkmi? “OpenAI” araşdırır

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin