BAKU Azərbaycan
21.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.8849
  • RUB
    2.0239
  • TRY
    0.0448
  • GBP
    2.2267
12596

Fikrət Yusifov: “Gediş haqqının üçqat artması və sərnişin daşınması tariflərinin artırılması barədə danışmaq üçün bir səbəb yoxdur”

Metropoliten zərərləri və sərnişin daşınması xərcləri tamamilə fərqli anlayışlardır. Bunu AYNA-ya şərhində sabiq maliyyə naziri, "Ekonomiks" Beynəlxalq İqtisadi Araşdırmalar Birliyinin sədri, professor Fikrət Yusifov deyib: “Ziyan dayanma müddətində ola bilər: “Gəlir yox idi, amma xərclər var idi. Ancaq itkilər və maya dəyəri anlayışları eyni anlam daşımır”.
“Bakı Metropoliteni” QSC-nin sərnişindaşıma qiymətinin üçqat artırılması ilə bağlı son açıqlamasını dəyərləndirən alim bildirib ki, QSC-nin özünün verdiyi məlumata görə, keçən il bir sərnişinin daşınması 1 manat 54 qəpiyə, yəni əvvəlki illərlə müqayisədə 1 manat 3 qəpik və ya 3 dəfə çox artdı. Bu rəqəmdəki kəskin artımın pandemiya, iş yerlərinin tam işləməməsi və gəlir çatışmazlığı səbəb olduğu bildirilir.

Yusifovun sözlərinə görə, qısa müddətdə mövcud olmayan sərnişindaşıma qiymətlərinin üçqat artması barədə açıqlamalar həqiqətə uyğun gəlmir: “Metropoliten pandemiya səbəbiylə işləməsə də, təşkilat işçilərinə maaş verdi, müəssisələrinin texniki vəziyyətini qorudu və müxtəlif əməliyyat xərcləri çəkdi. Sərnişin axınının azlığı səbəbindən bu xərclər tam deyildi, yəni əvvəlki xərclərlə müqayisə edilə bilməz. Ancaq daha əvvəl də qeyd edildiyi kimi, xərclər var idi, strukturun praktik olaraq heç bir gəliri yox idi və bu səbəbdən ziyanın olması mümkündür. Bununla birlikdə, metro digər məsələlər arasında, dövlət subsidiyalarını alır və itkilərlə bağlı problem dövlətə maliyyə dəstəyi üçün müraciət etməklə həll edilə bilər”.

Ekspert qeyd edib ki, xərclərini ödəmək üçün QSC rəhbərliyi hökumətə müraciət edə bilər: “Hər halda bu, metroda gediş haqqının üçqat artması və sərnişin daşınması tariflərinin artırılması barədə danışmaq üçün bir səbəb deyil. QSC rəhbərliyi hökumətə əlavə dotasiya üçün müraciət edə və bununla da yaranan zərərləri ödəyə bilər. Bunu karantində fəaliyyətlərini dayandıran digər dövlət müəssisə və təşkilatlarından nümunə götürərək etmək olar. Onların itkiləri dövlət yardımı ilə qarşılanıb. Eynilə, birdəfəlik metro itkisi problemini də həll etmək mümkündür”.
“Məsələn, koronavirus pandemiyası çərçivəsində Azərbaycan Hava Yollarına dəstək olmaq üçün Maliyyə Nazirliyi 86,9 milyon manat dövlət yardımı ayırdı. Metronun itkiləri ilə bağlı daeyni addım atıla bilər. Ancaq metronun işləmədiyini və bəzi xərclərə, itkilərə məruz qaldığını söyləmək - bu da sərnişindaşıma xərclərinin artması deməkdir. Yəni bütün bunlar bu xərclərin gediş haqqına daxil edilməsinə ehtiyac kimi səslənir. Mənfəətlə işləmək və bu ziyanı ödəmək üçün gediş haqqının üç dəfə artırılması lazım olduğunu söyləyirlər. Ancaq bu, cəfəngiyyatdır və məsələ belə həll olunmur”, - deyə keçmiş nazir vurğulayıb.

Bunu nəzərə alaraq suallar yaranır: Bu qurumun xərcləri niyə bu qədər kəskin şəkildə - üç dəfə artdı? Pandemiyanın səbəb olduğu xərcdən başqa hansı xərclər artdı? Elektrik enerjisi bahalaşmayıb, metro işçilərinin maaşlarının artırılması barədə heç nə eşidilməyib. Pandemiya şəraitində metro işləməyib və müəyyən itkilərə məruz qalıb – bu, bir səbəbdir. Digəri isə bu QSC-nin öz hesabına və dövlət hesabına aldığı subsidiyalarla həyata keçirdiyi alışlar və fəaliyyətlərdə axtarılmalıdır.

Professorun sözlərinə görə, bunun üçün xərclənən vəsaitin həqiqi miqdarının həqiqətə uyğun olub-olmadığını öyrənmək lazımdır: “Satın alınan inventar, avadanlıq, maşın və s. real dəyəri ilə müqayisədə üç-beş qat bahadırsa və ya görülən işin qiymətini şişirdirlərsə, metro həqiqətən belə ziyanla üzləşə bilər. Sadəcə, qeyd olunan iki səbəb itkilərə səbəb ola bilər. Ancaq bu, əlbəttə ki, sərnişindaşıma qiymətlərinin üçqat artması və gediş qiymətlərini artırmaq barədə danışmalı olduğumuz anlamına gəlmir. Pandemiyada metro işləməyib və bəzi itkilər veribsə, bu, o demək deyil ki, indi bu itki sərnişinlərin daşınması xərclərinə çevrilməlidir. Bu, ağlasığmaz bir addım olardı. Bu məsələ hökumət səviyyəsində həll edilməli, QSC-nin alqı-satqısının və görülən işlərin real dəyərini yoxlamaq lazımdır”.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Bu ərazilərin qaz təchizatında müvəqqəti fasilə yaranacaq

Vergi borcu olan şirkət kotirovka sorğusunun qalibi oldu

7 milyonu kənara qoyub 200 nəfərin pensiyasını müzakirə edirlər - İqtisadçı

“Baby store” cərimələndi

ABŞ hökuməti "Apple" və "Google" şirkətinə möhlət verdi

Bəzi xarici şirkətlərdən məhsul idxalına qadağa qoyulub

Cənub bölgəsindəki “İsti Su” 1,4 milyona satışa çıxarıldı

Azərbaycana ən çox ananas satan ölkə - 1 manat 80 qəpikdən

51 nəfərin diplomu tanınmayıb

Bu məktəblərdə şagird qəbulu 2 qaydada aparılacaq

“Sədərək” və “Binə” Ticarət Mərkəzlərindən Xəzər dənizinə çirkab sular axıdılırmış - Cərimə gözlənilir

AMEA-da yeni şöbə yaradıldı

Ölkədən çıxışa STOP qoyulmasını necə öyrənmək olar?

Birbank Filip Kotlerin “Müasir Marketinqin Əsasları” kitabında yer alacaq®

"Dəstərxan" restoranı səs-küyə görə cərimələndi

“28 May” yaxınlığında qazıntı işlərinə başlanılacaq

“28 May” yaxınlığında qazıntı işlərinə başlanılacaq

Startaplar üçün vençur studiya yaradıldı - Hansı imkanlar var?

MTK-ların qanunazidd qaraj biznesi: Bir parkinq yeri 25 min manata satılır

Bakıda “Maşın bazarı”nda etiraz - VİDEO

Daha bir yüksək vəzifəli məmur yola salınır

Sabiq məmur övladlarının Londondakı şirkətləri maliyyə hesabatlarını açıqlayıblar

Aprelin pensiyası bu tarixdə ödəniləcək - RƏSMİ

Bank, yoxsa BOKT: Hansı daha sərfəlidir?

Hesablama Palatası Aqrar Xidmətlər Agentliyində yoxlamalar aparır

Hesablama Palatası Aqrar Xidmətlər Agentliyində yoxlamalar aparır

Nazir onlara vəzifə verdi

Əmək pensiyası ilə bağlı qanun dəyişir

“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz®

Sığorta növləri üzrə sığorta ödənişlərinin renkinqi - 2025, yanvar-fevral

Kolbasadan dəmir çıxdı - AQTA araşdırmağa başladı

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin