Kiçik bizneslər üçün rəqabət üstünlüyü - 7 fərqləndirici güc - <span style="color:#008000">SƏHƏR</span> <span style="color:#008000">OXUSU</span>

Redaktor

20.05.2025 08:30
309

Kiçik bizneslər üçün rəqabət üstünlüyü - 7 fərqləndirici güc - SƏHƏR OXUSU

Kiçik bizneslər bazarda bir çox çətinliklərlə qarşılaşır, lakin etməli olduqları ən vacib və bəlkə də ən çətin şey, onları sektordakı rəqiblərindən fərqləndirə biləcək xüsusiyyətləri və ideal müştəri kütləsinin diqqətini necə cəlb edə biləcəklərini tapmaqdır.

Rəqiblərinizin sahib olmadığı sizə məxsus bacarıq və üstünlüklərdən düzgün şəkildə istifadə edərək bazarda fərqlənmək, potensial müştərilərin gerçək müştərilərə çevrilməsi üçün əsas şərtdir.

Kimsə sizdən, “Sizi rəqiblərinizdən fərqləndirən nədir?” deyə soruşanda bu sualı rahatlıqla cavablandıra bilir və müştərilərin əsas problem və ya ehtiyaclarını ən yaxşı sizin həll edə bildiyinizi izah edə bilirsinizmi?

Verdiyiniz cavab qarşı tərəfi, müştərilərin ehtiyaclarını gerçəkdən anladığınıza inandıra bilir? Müştərilərin məhz sizi seçməsinə səbəb olan “o xüsusi şeyi” aydın şəkildə ifadə edə bilirsiniz?

İşinizi doğrudan da rəqiblərinizdən fərqləndirə bildiyiniz zaman, bazardakı müştərilər sizi asanlıqla və sürətlə tanıyacaq və digərlərindən ayırd edə biləcəklər.

Valyuta.az xəbər verir ki, fərqlilik yaratmağın və ya bənzərsiz dəyər təklifi təqdim etməyin sirri isə müştərilərinizin real ehtiyaclarını və problemlərini dərindən başa düşmək və bunları hər kəsdən daha yaxşı şəkildə qarşılamaq və həll etmək bacarığıdır.

Özünüzə bu sualları verin

Aşağıda oxuyacağınız mövzular barədə düşünmək və bacarıqlı olduğunuz işlərin siyahısını çıxarmaq üçün bir az vaxt ayırmalısınız. Siyahını hazırlayarkən heç bir məqamı əhəmiyyətsiz saymayın. Çünki sizə çox sadə görünən bir bacarıq sizi digərlərindən tamamilə fərqli bir yerə daşıya bilər.

Müştəriləriniz məhsul və ya xidmətlərinizin hansı xüsusiyyətlərinə ən çox dəyər verirlər?

Uzun müddətdir sizinlə çalışan müştərilər niyə hələ də sizdən məhsul və ya xidmət almağa davam edirlər?

İndiyə qədər müştərilərinizin işinizlə bağlı sizə dediyi ən xoş söz nə olub?

Xidmət sektorunda fərqlənməyin yolları

Xidmət sahəsindəki ən böyük çətinlik, hədəf müştəri kütləniz üçün görünən və ən yaxşı bacardığınız işi aydın şəkildə ifadə edə bilməkdir. Məsləhətçilər, mühasiblər, maliyyə planlaşdırıcıları, mentorlar, dizaynerlər, veb proqramçılar və digər xidmət əsaslı sahələr adətən bir-birinə çox bənzəyirlər. Hamısı demək olar ki, eyni qiymətə oxşar xidmətlər təqdim edirlər.

Bu səbəbdən siz də ən yaxşı bacarığınızı kəşf edin və ondan maksimum yararlanın. Bundan başqa, rəqiblərinizdən sizi fərqləndirəcək bənzərsiz dəyər yaratmaq yollarını araşdırın.

Sizi fərqləndirəcək məsləhətlər

Aşağıdakı tövsiyələr yalnız sizə məxsus olan və sizi rəqiblərinizdən fərqləndirəcək güclü tərəflərinizi kəşf etməkdə sizə kömək edəcək:

Hədəf bazarınızı daraldın

Xüsusi bir sahəyə fokuslanaraq müştərilərinizin ehtiyaclarına uyğun xidmətlər təklif edə və daha güclü əlaqələr qura bilərsiniz.

Ən çox önə çıxan xidmətlərinizə fokuslanın

Müştərilərinizə başdan sona qədər özlərini dəyərli hiss etdirin.

Problemi həll etməyə çalışın

Müştərilərinizin ortaq problemlərini tapın və onları mümkün qədər səmərəli və sürətli şəkildə həll edin.

Yenilikçi olun

Xidmətlərin çatdırılma və əlaqə qurma üsullarını daim inkişaf etdirin.

Gözardı edilə bilməyəcək dəyər təklifləri yaradın

Məsələn, əlavə xidmət, pul geri zəmanəti və ya bonus təkliflər təqdim edin.

Sahənizdə mütəxəssis kimi tanının

Bloq yazıları, videolar, təlimlər vasitəsilə biliklərinizi bölüşün.

İşbirliyi üçün asan biri olun

Əlaqə qurmaq, müqavilə bağlamaq və xidmət alma proseslərini sadələşdirin.

Dəyərlərə əsaslanan bir iş modeli qurun

Nə etdiyinizi və niyə etdiyinizi müştərilərinizə dürüst şəkildə izah edin.

Qiymət rəqabəti ilə fərqlənmək niyə ideal deyil?

Diqqət yetirsəniz, siyahıda rəqiblər qarşısında fərqlənmək vasitəsi olaraq qiymət yer almır. Bəzən qiymət fərqlilik yaratmaq üçün istifadə edilsə də, xidmət əsaslı işlərdə bu ideal üsul deyil. Kim ən ucuz xidmət göstərmək istəyər ki? Ucuzluq bəzən keyfiyyətsizlik, təcrübəsizlik və qeyri-sabitlik kimi mənfi təsir yarada bilər.

Nəticə - sizi digərlərindən fərqləndirən səbəb

Güclü tərəflərinizi kəşf etmək üçün özünüzə vaxt ayırın və bu fərqli cəhətləri müştərilərinizin də görə bilməsi üçün mütləq marketinq strategiyanıza daxil edin. Unutmayın, fərqinizi kəşf etdikdən sonra onu hər platformada və hər fürsətdə vurğulamaq sizi uğura daha da yaxınlaşdıracaq.

Günay

Paylaş

Şərhlər

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Rusiyada Kirkorovun şirkəti bağlandı

07.12.2025

Könüllü sığortalar 1 milyarda yaxınlaşır

07.12.2025

İndiyə qədər istehsal olunmuş ən güclü 10 kosmik raket - SİYAHI

07.12.2025

Azərbaycan avtomobil idxalını artırıb: Bəs ehtiyat hissələr bazarında vəziyyət necədir?

07.12.2025

Yeni binalarda çıxarış problemi - Məsələ öz həllini necə tapacaq?

07.12.2025

Poçt və kuryer fəaliyyətinə nə qədər investisiya ayrılıb?

07.12.2025

Pendir istehsalında azalma

07.12.2025

Vüqar Qurbanovdan yeni təyinat

07.12.2025

"Mərkəzi Bank çalışır ki, insanlar manata etibar etsinlər" - Sabit məzənnənin nəticəsi

07.12.2025

"Netflix" “Warner Bros.”u 82,7 milyard dollar dəyərlə satın alır

07.12.2025

Ən gənc milyarder uğurun sirrini açıqladı

07.12.2025

"Evi bir neçə nəfərə satıblar" - Bünövrədən mənzil almaq ağıllı seçimdir, yoxsa risk? - VİDEO

07.12.2025

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

07.12.2025

Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI

06.12.2025

Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO

06.12.2025

Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb

06.12.2025

İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB

06.12.2025

Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI

06.12.2025

"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il

06.12.2025

Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi

06.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...