Büdcənin fərqi yoxdur, 4 prinsiplə marketinqdə nəticə əldə et

Redaktor

17.10.2025 10:45
390

Büdcənin fərqi yoxdur, 4 prinsiplə marketinqdə nəticə əldə et

Bu gün şirkətlərin ən böyük çətinliklərindən biri az büdcə ilə maksimum nəticə əldə etməkdir. Xüsusilə kiçik və orta bizneslər üçün hər manatın geri dönüşü önəmlidir. Lakin sual budur: marketinq kampaniyasında sərf olunan büdcəyə görə maksimum nəticə əldə etmək üçün hansı metodlardan istifadə etmək olar?

Marketoloq Samir Mehdiyev Valyuta.az-a bildirir ki, marketinq kampaniyasında büdcəni düzgün idarə etmək bir növ şahmat oyunudur: “Hər gediş strateji düşünülməlidir. Çünki məsələ təkcə pul xərcləməkdə deyil, xərclənən pulun brendə necə dəyər qatmasındadır. İlk növbədə, bazarın və müştərinin dəqiq tanınması lazımdır. Məncə, marketinq strategiyası qurarkən bu üç sualı mütləq vermək lazımdır: Nə satıram? Kimə satıram? Neçəyə satıram? Kimə, nəyi, hansı formada təqdim etdiyimizi dəqiq bilməsək, ən böyük büdcə belə ciddi nəticə verməyəcək. Müştərinin davranışlarını və ehtiyaclarını öyrənmək kampaniyanın uğurunda həlledici rol oynayır”.

Marketoloq deyir ki, önəmli ikinci istiqamət kanalların balanslı seçimidir: “Bəzən televiziya və açıq hava reklamı brend imicini formalaşdırmaq üçün daha güclü olur, bəzən isə rəqəmsal kanallar daha ölçülə bilən nəticə verir. Ən effektiv yanaşma isə bunların sintezidir – yəni auditoriyanı həm küçədə, həm də telefonda qarşılamaq”.

Üçüncü mühüm məqam isə yaradıcı yanaşmadır: “Böyük büdcələr olmadan da, sadə, amma ağılda qalan ideyalarla böyük rezonans yaratmaq mümkündür. Düzgün seçilmiş kreativ, çox zaman reklama xərclənən vəsaitin miqdarını deyil, təsir gücünü artırır”.

Samir Mehdiyev bildirir ki, hər bir kampaniya ölçülə bilən nəticələrlə müşayiət olunmalıdır: “Satış artımı, brend tanınması, müştəri məmnuniyyəti – bütün bunlar izlənilməli, zəif işləyən istiqamətlər dayandırılmalı və güclü tərəflərə əlavə büdcə ayrılmalıdır. Və nəhayət, ən vacib məqam uzunmüddətli brend kapitalıdır. Qısamüddətli satış kampaniyaları lazımdır, amma brendin reputasiyasını gücləndirmək, müştəri ilə emosional bağ qurmaq gələcəkdə daha az xərclə daha böyük nəticələr əldə etməyə imkan verir”.

“Marketinqdə uğur gətirən gizli resept yoxdur. Burada əsas məsələ balansı düzgün qorumaqdır – bazarı yaxşı tanımaq, kanalları ağıllı seçmək, yaradıcı ideyaları önə çıxarmaq və nəticələri davamlı ölçmək. Əgər bu dörd prinsipə əməl olunarsa, büdcənin böyüklüyündən asılı olmayaraq, hər bir kampaniya real nəticə və brend üçün uzunmüddətli dəyər gətirə bilər” - deyə marketoloq qeyd edir.

Tənzilə Ağabalayeva

Növbəti xəbər yüklənir...

Xəbər lenti

Bütün xəbərlər

Brendlərin adları haradan gəlib? - SƏHƏR OXUSU

07.12.2025

Bu rayonlarda insanlar daha çox sosial yardım alır - SİYAHI

06.12.2025

Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? - VİDEO

06.12.2025

Kibertəhlükəsizlik startapı 130 milyon dollar investisiya alıb

06.12.2025

İlham Əliyev Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin bir sıra şirkətlərinin rəhbərlərini qəbul edib - YENİLƏNİB

06.12.2025

Azərbaycanda icra başçısının müavini 20 ildən sonra öz ərizəsi ilə İŞDƏN ÇIXDI

06.12.2025

"Azərbaycan Dəmir Yolları" ixracdan nə qədər qazanıb? - Son 5 il

06.12.2025

Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi

06.12.2025

Azərbaycan manatını nə gözləyir?

06.12.2025

Onlar Azərbaycanda sağlamlıqlarına 13 milyon xərclədilər

06.12.2025
Bu şirkət tenderlərdə “zerkalnı” məbləğlər udur

Bu şirkət tenderlərdə “zerkalnı” məbləğlər udur - SİYAHI

06.12.2025

Sabahın hava proqnozu

06.12.2025

Azərbaycan nefti ucuzlaşıb

06.12.2025

Restoranlarda müştəriləri soymağın yeni üsulu: İstədikləri qədər haqq tələb edirlər

06.12.2025

Çilidən 7, Böyük Britanyadan 40 manata gətirilib

06.12.2025

Bu ərazidə ticarət mərkəzi tikiləcək

06.12.2025

Pambıq mahlıcının ixracı azalıb

06.12.2025

Qadınlara satış etmək kişilərə satışdan daha fərqlidir - SƏHƏR OXUSU

06.12.2025

Vəfat etmiş dövlət qulluqçularının vərəsələrinə müavinət veriləcək - VİDEO

05.12.2025

Donald Tramp FIFA Sülh Mükafatına layiq görülüb - VİDEO

05.12.2025

Məzənnə

Yüklənir...