BAKU Azərbaycan
7.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7969
  • RUB
    1.5741
  • TRY
    0.049
  • GBP
    2.1606
57414
Son illərdə Bakı şəhərində velosiped və skuter istifadəçilərinin sayı artmaqdadır. Bu, ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələrinə yönəlmə meyli olsa da, eyni zamanda, bir sıra təhlükələrə yol açır. Avtomobil yollarına çıxan velosipedçilər və skuter sürücüləri öz təhlükəsizlikləri ilə yanaşı, digər yol istifadəçilərinin də təhlükəsizliyini riskə atırlar.
 
Velosipedçilər və skuter sürücüləri avtomobil yoluna çıxmaqla, qəza riskini artırırlar. Xüsusən də yolun sıx olduğu vaxtlarda sürətlə hərəkət edən avtomobillərin arasında manevr etmək ciddi zədələrə səbəb ola bilər. Həmçinin, bəzi avtomobil sürücüləri velosipedçiləri və skuterləri nəzərə almadan manevr edə bilər ki, bu da qəza riskini daha da artırır.
 
Velosipedçilərin və skuter sürücülərinin düzgün davranışı yol təhlükəsizliyini artırmaq üçün vacibdir. Lakin bir çox istifadəçi yol hərəkəti qaydalarını tam mənimsəməyib. Bu səbəbdən ictimai maarifləndirmə kampaniyaları və təlimlərin keçirilməsi vacibdir. Velosipedçilər və skuter sürücüləri təhlükəsizlik qaydalarına riayət etməli, qoruyucu avadanlıqlardan istifadə etməli və səkilərdə, xüsusi yollar üzərində hərəkət etməlidirlər.
 
Məsələ ilə bağlı Trend-ə açıqlamasında nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov bildirib ki, velosiped və skuterlərin avtobus zolağında hərəkəti ilə bağlı qanunda qeyri-müəyyənlik var.
 
"Belə ki, qanunda bir yerdə yazılıb ki, eyni yolda həm velosiped zolağı, həm avtobus zolağı yaratmaq mümkündürsə, bu halda velosiped zolağı avtobus zolağının sağ tərəfində omalıdır. "Yol hərəkəti haqqında” Qanunun 46 və 46-1-ci maddələrinə əsasən, velosipedlər, mopedlər və kiçik elektrikli nəqliyyat vasitləri heç bir halda ikinci zolaqla hərəkət etməməlidirlər.
 
Ən sağ zolaqda maneənin yanı ilə hərəkət etməlidirlər. Avtobus zolağı olan yerlərdə ən sağ zolaq elə avtobus zolağıdır. O müddəalardan yola çıxsaq, belə çıxır ki, velosiped, skuter üçün ayrıca yol nəzərdə tutulmayıbsa, o, heç bir halda avtobus zolağından başqa zolaqla gedə bilməz. Çünki bu təhlükəlidir. Bu səbəbdən də qanunda göstərilməsə də, bu nəqliyyat vasitələri avtobus zolağı ilə getməlidirlər. Velosiped yolu varsa, hərəkət iştirakçısı velosiped yolu ilə deyil, avtomobil və avtobus yolu ilə gedirsə, 40 manat məbləğində cərimə olunur", - o qeyd edib.
 
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev isə bildirib ki, ilkin olaraq velosiped və skuterlərin ayrıca hərəkətini təmin edən zolaq şəbəkəsi tamamlanmalıdır.
 
"Bu zolaq kəsintisiz olmalı və zəbt edilməməlidir. Hazırda paytaxtda kifayət qədər belə faktlar var. Bu nəqliyyat vasitələrinin yol şəbəkəsi müəyyən bir ərazini əhatə edirsə və təyin olunan zolaqlardan kənara çıxarsa, o zaman cərimə olunacaq. Belə halda cərimə tətbiq edilməsi ədalətsiz yanaşmadır. Zolaq olmadığından bu nəqliyyat vasitələri məcburən avtomobil yollarına çıxırlar", - deyə o vurğulayıb.
 
© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

Tramp "BRİCS" ölkələrini 100%-lik rüsumlarla hədələdi

"Xiaomi"nin "Android 16"nı ilk tətbiq edəcəyi smartfonlarının siyahısı açıqlandı

Ən çox maaş alan baş məşqçilərin adı bilindi

"JPMorgan", "Tesla" ilə bağlı məhkəmə işinə son qoyub

"Samsung" yeni proqram təminatının dizaynını səhvən yayımladı - Detallar

Ən çox qızıl alan ölkələr - Azərbaycan ilk beşlikdə

Ən çox qızıl alan ölkələr - Azərbaycan ilk beşlikdə

Yataqxana problemi ilə bağlı yeni layihə

Ukrayna 5 ölkədən elektrik enerjisi tədarükü istəyib

“13-cü maaş” nədir və kimlərə verilir?

Gürcüstanın dəmir yolu yük daşımalarında Azərbaycanın payı

Araşdırma: "LinkedIn"dəki uzun paylaşımların çoxu süni intellekt tərəfindən yazılır

Yağış yağacaq, leysan olacaq

Avropada qaz qiymətləri artmaqda davam edir

Azərbaycan əhalisinin borclanma səviyyəsi 10 faiz bəndi artıb

Rus qazına sanksiyalar Norveçə 115 milyarddan çox qazandırdı

Azərbaycan banklarına ən çox əmanət yerləşdirən regionlar - SİYAHI

Azərbaycanda taksit kartları üzrə standartlar sərtləşib

"Nissan"ın maliyyə direktoru Stiven Ma istefa verir

"Nissan"ın maliyyə direktoru Stiven Ma istefa verir

Kanadanın media nəhəngləri "OpenAI"ə qarşı: Müəllif hüquqları mübarizəsi

9 ayda 71.8 milyard dollar gəlir - "Rosneft"in hesabatı

Azərbaycanda 5 universitetin rektoru yoxdur

Dekabrın ilk gününə olan hava proqnozu açıqlanıb

Azərbaycan nefti bahalaşıb

Qarabağ iqtisadi rayonunda nə qədər yeni iş yeri yaradılıb? (RƏSMİ)

Azərbaycanda cəmi 1 rayonda özəl məktəb fəaliyyət göstərir

TANAP vasitəsilə Türkiyə və TAP kəmərinə nəql edilən qazın həcmi açıqlanıb

"Azərenerji"nin ixrac gəlirləri 4 dəfə azalıb

Bakıda 8-9 ballıq zəlzələ təhlükəsi olan ərazilər hansılardır? (VİDEO)

60 min material, 4500-dən artıq telereportaj... - Azərbaycan mediası COP29-da

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin