“İnandırma psixologiyası”- 5 ən yaxşı biznes kitabı
Bəzi insanlar üçün öyrənmə prosesi məktəblə başa çatır. Ancaq böyüməyə davam etmək və özünüzü yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, ardıcıl oxumaq vərdişiniz zehninizi iti saxlamağa və növbəti addımı atmaq üçün lazım olan bacarıqları inkişaf etdirməyə kömək edə bilər.
Valyuta.az bütün dövrlərin ən faydalı beş biznes kitabını sizə təqdim edir.
“Chillpreneur: Şərtlərinizdə uğur, azadlıq və bolluq yaratmaq üçün yeni qaydalar“
(Chillpreneur: The new rules for creating success, freedom, and abundance on zour terms) - Denise Duffield-Tomas
“Chillpreneur“ pul təfəkkürü üzrə məşqçi Denis Duffield-Tomasın biznes və maliyyəyə yanaşmasını sənədləşdirir. O, şəxsiyyətiniz üçün işləyən biznes modellərini müəyyən etmək, marketinq, reklamlar, qiymətlər və digər pul məsələləri ilə məşğul olmaq üçün ideyalar barədə sizə rəhbərlik edir.
Tükənmişlikdən qaçmaqla yanaşı, pul axınına nail olmaq üçün kitab axtaran sahibkarlar üçün əladır. Kitab, yumor hissi ilə praktik və əlçatan məsləhətlərlə doludur.
“Bir şirkət: Nə üçün kiçik qalmaq biznes üçün növbəti böyük şeydir“ (Company of One: Why staying small is the next big thing for business) -Paul Jarvis
Paul Jarvis, “One of One“ şirkətində biznesə yanaşmasını bölüşən uğurlu sahibkardır. Onun fikrincə, inkişaf etməkdə olan biznesə sahib olmaq üçün şirkəti böyütməyə və işçiləri işə götürməyə ehtiyac yoxdur. Əslində, kiçik müəssisələr böyüklərdən daha yaxşı xidmət göstərə bilərlər. Jarvis, biznes sahibi olmağın ən böyük üstünlüklərindən birinin balanslı bir həyat yaratmaq olduğunu deyir. Və təkcə bu deyil, iyerarxiyanın və biznes siyasətinin olmaması sizi daha səmərəli edir. Ağıllı sahibkarlıq mütləq böyük biznes deyil, kiçik olsa da, daha yaxşı xidmət göstərən biznesdir.
“Bir gecədə necə uğurlu olmaq olar: Biznesdə bunu yaratmaq“ (How to be an overnight success: Making it in business) - Maria Hatzistefanis
Maria Hatzistefanis, kitabda Rodial dəriyə qulluq brendini quran səyahətini bölüşür. O, hər şeyi təkbaşına böyütməkdən danışır. Maria, səs-küy və məlumatlılıq yaratmaq üçün şəxsi brendini inkişaf etdirməyə diqqət yetirdi və sonra auditoriyasını dəriyə qulluq məhsullarına çevirdi. Təsirli marketinqin sayəsində Kyle Jenner və Jade Jagger kimi məşhur adlarla əməkdaşlıqlara başladı.
“Təsir: İnandırma psixologiyası“ (Influence: The psychology of persuasion) - Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini Arizona Dövlət Universitetinin psixologiya və marketinq professorudur. Kitabda o, inandırmanın arxasında duran psixologiyanı araşdırır. Biznes və marketinq dünyasında insanlara təsir etmək üçün praktiki çərçivə təklif edir. Cialdini iddia edir ki, diqqəti yayındıran bir dünyada insanlar qərar vermək üçün sırf dəlillərə güvənməkdənsə, ümumiləşdirmələrə və fərziyyələrə etibar edirlər. Cialdini öz arqumentlərini hazırlamaq üçün psixologiya, marketinq, iqtisadiyyat, antropologiya və sosial elm sahələrində aparılan empirik tədqiqatlardan istifadə edir.
“Linçpin: Siz vazgeçilməzsiniz?“ (Linchpin: Are you indispensable?) - Seth Godin
Seth Godin biznesin ən nüfuzlu mütəfəkkirlərindən biri kimi keçmiş biznes rəhbəri və bestseller müəllifidir. “Linchpin“də Godin “linchpin” işçiləri anlayışını araşdırır: qaydaları pozmağa və işlərin görülməsi yollarını yenidən kəşf etməyə hazır olan yenilikçi mütəfəkkirlər. Godin iddia edir ki, “linchpin”lər böyüməyə və inkişaf etməyə ümid edən hər bir şirkət üçün əvəzolunmazdır və həyati əhəmiyyət kəsb edir.
Sizi nəyin dəyərli aktivə çevirdiyini anlamaq istəyən yaradıcı bir iş sahibi olmağınızdan asılı olmayaraq, “Linchpin“ bu fenomeni başa düşmək üçün vacib fikirlər təklif edir.
Nuray
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay