Moda dünyasını ələ keçirən mühəndisin hekayəsi: “Fendi”, “Kenzo”, “Guerlain”, “Sephora” və s.
Bernard Arnault moda dünyasının ən zəngin adamıdır. Sahibi olduğu LVMH-ə bir çox dünyaca məşhur lüks brendlər daxildir. Pandemiya zamanı dəbdəbəli malların satışlarının azalmasından çox təsirlənən bu şirkət, epidemiyanın təsiri azaldıqca satışlarda əvvəlkindən daha yaxşı oldu. Bu yüksəliş Bernard Arnault adını yenidən zirvəyə gətirdi. Gəlin moda dünyasını ələ keçirən mühəndisin hekayəsinə nəzər salaq.
Bernard Arnaultun təhsili və erkən karyera illəri
Bernard Jean Etienne Arnault 5 mart 1949-cu ildə Fransanın Rubaix şəhərində anadan olub. Anası "Dior"un fanatı idi. Buna görə də Arnault o dövrdə “Christian Dior” adı və moda dünyası ilə tanış idi. Atası “Ferret-Savinel” inşaat şirkətinin sahibi idi. O, 1971-ci ildə Fransanın aparıcı mühəndislik məktəbini “Ecole Polytechnique”ni bitirib və atasının şirkətində işləməyə başlayıb. Üç il tikinti sektorunda çalışdıqdan sonra atasını şirkətdə daşınmaz əmlak sahəsində irəliləyişlər etməyə inandırdı. Qısa müddətdə “Ferret-Savinel” tikinti bölməsini satdı və şirkətin adını “Ferrel” olaraq dəyişdirdi. 1977-ci ildə şirkətin baş direktoru olduqdan sonra Arno 1979-cu ildə atasının yerinə prezident oldu.
1984-cü ildə Arnault eşitdi ki, “Christian Dior”a məxsus tekstil şirkəti “Boussac Saint-Freres” köçürüləcək. Fərqli sahələrə addım atmaqdan çəkinməyən Arno bunu bir fürsət olaraq görürdü. O, tenderin qalibi olub şirkəti aldı. Hər addımı əvvəlkindən fərqli olan Arno, iqtisadiyyatı tənzimləməkdə çətinlik çəkdiyi iki il ərzində yeni şirkətindən 9000 işçini işdən çıxardı. Reaksiya alan bu hərəkətdən sonra o, bazarda “Terminator” ləqəbini aldı.
Bernard Arnault - Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH)
1988-ci ilin iyul ayında Louis Vuitton Moët Hennessyin (LVMH) səhmlərini almaq üçün müxtəlif iş adamları ilə əlaqə saxladı. Bu danışıqlara xeyli pul xərcləyən Arno sonda holdinqin yeganə əsas səhmdarı olmağı bacarıb. Holdinqin o zamankı sədri Henry Racamier ilə böyük fikir ayrılıqları var idi, çünki onların tamamilə fərqli biznes strategiyası var idi. Ancaq Arnault qarşısına məqsəd qoymuşdu. Nəhayət o, şirkəti satın aldı və ilk işi Racamieri direktorlar şurasından uzaqlaşdırmaq oldu. 1989-cu ildə idarə heyətinin sədri olan Arnault liderliyi üzərinə götürdükdən sonra iddialı inkişaf planını həyata keçirdi. Onun cəsarətli addımları və məqsədyönlü olması uğur gətirdi. Dünyanın ən böyük lüks qruplarından birinə çevrildi.
LVMH bazar dəyəri 1 ildə 15 dəfə artıb. Arnault, bu böyümənin yaşandığı 1989-2001-ci illərdə LVMH-yə bir çox markanı daxil etdi. Céline, Berluti, Kenzo, Guerlain, Loewe, Marc Jacobs, Sephora, Emilio Pucci, Fendi və DKNY bu brendlərdən ən məşhurları idi. O, bu illərdə Fransanın iqtisadi qəzeti “La Tribune”u da alıb. Lakin orada istədiyi sürəti əldə edə bilmədiyi üçün 2007-ci ildə satdı. Onu başqa bir fransız iqtisadi qəzeti “Les Echos” əvəz etdi.
Bu illərdə gözünü də Gucci markasına dikən Arnault paylaşım toplamaqla başlayıb. Lakin bu cəhd Gucci tərəfindən birmənalı qarşılanmayıb və onlar öz paylarından imtina etməyə razılaşmağa çalışıblar. Lakin Arno şərtləri qəbul etmədi. Pay müharibələri 2001-ci ilin sentyabrında qanuni qərarla sona çatdı. Arnault səhmləri satdı, amma o, artıq bu satışdan 700 milyon gəlir əldə etmişdi.
Bernard Arnault son 20 ildə tekstil və kosmetika dünyasının tanınmış simalarını işə götürməyə davam edərkən, daha çox zərgərlik markalarına diqqət yetirdi. “Tiffany”ni sonuncu dəfə 2021-ci ilin əvvəlində alan LVMH, may ayı etibarilə ən böyük bazar dəyərinə sahib şirkət oldu. Arnault qrupun markalarını müstəqil, öz keçmişi və gələcəyi ilə qiymətləndirir və markaların bu şəkildə böyüməsini hədəfləyir. Ona görə də, qrupa arxalanaraq və ya onun kölgəsində qalmaqla brendlər mövcud olmur. Bu strategiya ilə hər bir marka öz uğurunu yaratmaq və saxlamaq üçün çalışır.
Nuray
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay