Liderlərdən gözlənilən 5 bacarıq
Bu gün liderlərdən gözləntilər yüksəkdir. Northeastern Universitetinin məlumatına görə, son sorğuda müəssisələrin 58 faizi ən mühüm strateji prioritetlərinin liderlik bacarıqlarında boşluqları aradan qaldırmaq olduğunu bildirib. Onlar komandadan gözlədiklərini nümunə olaraq özləri göstərməlidirlər.
Valyuta.az liderlərdən gözlənilən 5 keyfiyyəti sizə təqdim edir.
Dürüstlüklə liderlik
Etik liderlər olmadan etik biznesi saxlamaq mümkün deyil. Yüksək səviyyədə dürüstlük nümayiş etdirməklə, rəhbər vəzifələrdə çalışan işçilər digər işçilərə gözləntilərini nümayiş etdirə bilərlər. Liderin çətin vəziyyətləri və ya münaqişələri idarə etmə tərzi liderlik imkanlarının bir nümunəsidir. Münaqişə ilə birbaşa və şəffaf şəkildə məşğul olmaqla, liderlər özlərinin dürüst, səmimi idarəçilər olduqlarını sübut edirlər.
Məqsədlərin müəyyən edilməsi və əldə edilməsi
Məqsədyönümlü olduğunu iddia edən hər hansı işin yalnız məqsəd qoyan deyil, həm də onlara çatan liderləri olmalıdır. Bununla da liderlər həm özləri, həm də işçiləri üçün prioritetlərini aydınlaşdırırlar. Komanda öz məqsədlərinə çata bilmədikdə, liderlərdən konstruktiv rəy və təkmilləşdirmə üçün təkliflər verməsi gözlənilir.
İşçiləri həvəsləndirmək bacarığı
Liderlər işçilərdən və digər maraqlı tərəflərdən yüksək səviyyəli öhdəlik və performans üçün ilham verməlidirlər. Motivasiya tamamilə mənfi və ya müsbət olmamalıdır, lakin hər ikisinin qarışığı olmalıdır. Məsələn, lider işçiləri əla performansa görə mükafatlandıran və ya zəif performansa görə cəzalandıran təşəbbüslər irəli sürə bilər.
Yenilik və təkmilləşmə arzusu
Məşhur müəssisələr daim təkmilləşməyə çalışan işçilər sayəsində buna nail olurlar. Bu təşkilatlar keçmiş layihələri, məqsədləri və uğurları görə bilən və rəqiblərini qabaqlamaq üçün yeni, orijinal ideyalar inkişaf etdirə bilən yenilikçi liderlərə malik olmalıdırlar. Liderlər daim suallar verməklə işçilərini yeniliklərə ilhamlandıra və cəlb edə bilərlər.
Əməkdaşlıq edin və komandalara rəhbərlik edin
İşçilərin tez-tez bir-birilə, öz sənayesindəki müştərilərlə əməkdaşlıq etməsi gözlənilir. Liderlər təkcə nəzarət etdikləri işçilərlə deyil, həm də öz işəgötürənləri, müştəriləri ilə güclü ünsiyyət bacarıqları nümayiş etdirməklə əməkdaşlıq ruhunu təşviq edə bilərlər.
Nuray
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay