"Macy's"in III rüb hesabatı gecikdi: 154 milyon dollarlıq yeyinti
"Macy's" şirkəti (M) bazar ertəsi III rüb üzrə gəlir hesabatını gecikdirərək, bir əməkdaşın yüz milyonlarla dollarlıq xərcləri gizlətməsi ilə bağlı daxili araşdırma apardığını açıqlayıb.
Valyuta.Az xəbər verir ki, şirkətin məlumatına görə, kiçik paketlərin çatdırılması xərcləri üzrə mühasibatlıqdan məsul əməkdaş, 2021-ci ilin dördüncü rübündən 2024-cü il noyabrın 2-də bitən maliyyə rübünə qədər təxminən 132 milyon dollardan 154 milyon dollara qədər vəsaiti gizlədən "səhv mühasibatlıq yığımları" edib.
"Macy's" bildirib ki, bu əməkdaş artıq şirkətdə çalışmır və "mühasibat səhvinin pul vəsaitlərinin idarə olunmasına və ya tədarükçülərə ödənişlərə hər hansı təsir göstərdiyinə dair heç bir göstəriş yoxdur".
Amerikanın ən böyük universal mağazalar şəbəkəsi III rüb üzrə gəlir hesabatını çərşənbə axşamı bazar açılmamışdan əvvəl açıqlamalı idi. İlkin nəticələrə görə, eyni mağaza üzrə satışlar 1.3% azalıb ki, bu da gözləntilərdən bir qədər yaxşı göstəricidir.
"Bu məsələni mümkün qədər tez araşdırmaq və düzgün şəkildə həll etmək üçün çalışsaq da, həmkarlarımız müştərilərə xidmət göstərməyə və uğurlu bayram mövsümü üçün strategiyamızı həyata keçirməyə yönəliblər," "Macy's"in İdarə Heyətinin sədri və baş icraçı direktoru Toni Spring açıqlamasında deyib.
Şirkətin 4.74 milyard dollarlıq xalis satışları gözlənilən 4.75 milyard dollardan bir qədər az olub.
"Macy's" 2024-cü ilin IV rübü və ümumi il üzrə proqnozlarını 11 dekabr tarixinə qədər açıqlayacağını bildirib.
Həftəyə zəif başlayan "Macy's"in səhmləri ilkin bazar ticarətində 3%-dən çox ucuzlaşaraq hər səhm üçün 16 dollardan aşağı düşüb. Bu isə ilin əvvəlindən bəri ümumi 18% azalma ilə nəticələnib.
"Macy's"in gəlir hesabatı üzrə təfərrüatlar:
"Macy's" III rüb üzrə ilkin nəticələrində aşağıdakı göstəriciləri Bloomberg konsensus proqnozları ilə müqayisədə açıqlayıb:
- Xalis satışlar: 4.74 milyard dollar (proqnoz: 4.75 milyard dollar)
- Tənzimlənmiş hər səhm üzrə gəlir (EPS): hesabatda təqdim edilməyib (proqnoz: -0.01 dollar)
- Eyni mağaza üzrə satışlar: -1.3% (proqnoz: -1.49%)
Bu inkişaflar "Macy's"in "Cəsur Yeni Fəsil" strategiyası çərçivəsində həyata keçirilir. Şirkətin işçi heyəti, məhsul çeşidləri və mağazadakı vizual nümayişlərə investisiyalar etdiyi ilk 50 mağazada eyni mağaza üzrə satışlar III ardıcıl rüb artaraq illik müqayisədə 1.9% artım göstərib (əvvəlki rübdə bu göstərici 0.8% idi).
Şirkətin baş icraçı direktoru Toni Spring, bu ay "Yahoo Finance"in "Invest" konfransında çıxış edərək qeyd edib ki, "fərqli müştərilər fərqli ehtiyaclar axtarır". Alıcılar həm "yeniliklər" istəyir ki, bu da lüks seqmentinə fayda gətirir, həm də "əlverişli qiymətlər" və ümumi alış-veriş təcrübəsi axtarır.
Strategiya çərçivəsində "Macy's" 2024-cü ildə 55 mağazanı, 2026-cı ilə qədər isə ümumilikdə 150 mağazanı bağlamağı və qalan mağazalarına investisiyalar yatırmağı planlaşdırır. III rübdə şirkət aktivlərin satışından 66 milyon dollar mənfəət əldə edib (keçən il bu göstərici 61 milyon dollar idi).
"Telsey Advisory Group"dan Dana Telsey, müştərilərə göndərdiyi qeydində bildirib ki, "Macy's"in mağaza bazasını daha idarəolunan (və gəlirli) ölçüyə endirməsi struktur dəyişiklikləri nəzərə alınmaqla məqsədəuyğundur.
"Morningstar" analitiki David Swartz isə qeyd edib ki, "Macy's" "ən zəif performans göstərən mağazalarını" bağladıqca və qalan mağazalarda təkmilləşdirmələr tətbiq etdikcə, eyni mağaza üzrə satışlarda irəliləyiş gözlənilir.
"Macy's" öz fəaliyyətini inkişaf etdirməyi özəlləşdirmə təklifindən üstün tutdu
Şirkət son vaxtlar özəlləşdirmə təklifindən imtina edərək biznesini yaxşılaşdırmağa üstünlük verib. İyul ayında "Macy's", aktivist investorlar "Arkhouse" və "Brigade Capital Management" ilə apardığı danışıqları dayandırıb. Bu investorlar hər səhm üçün 24.80 dollar təklif etmişdilər.
"Yahoo Finance"in "Macy's"in baş icraçı direktoru Toni Springdən soruşduğu "Dönüş strategiyasının şirkətin səhmlərini bu təklifdən daha dəyərli edəcəyinə əminsinizmi?" sualına cavab olaraq Spring bildirib: "Bizim borcumuz yalnız cari səhmlərin qiymətinə və ya mövcud bazar dinamikasına deyil, həm də istehlakçılar üçün daha yaxşı təcrübə yaratmağa yönəlməkdir."
Rəhim
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay