Reklamdan məhrum edilən “xarici agent” blogerlərin nə qədər itirəcəyi məlum oldu
Gəlirləri reklam inteqrasiyalarının daxil edilməsinə əsaslanan xarici agent bloggerləri xarici agentlərə reklamı məhdudlaşdıran qanuna görə ayda təxminən 26 milyon rubl itirəcəklər.
Valyuta.az xəbər verir ki, bu barədə “Social Stars” agentliyinin araşdırmasında deyilir (“Gazeta.Ru”).
Agentlik reklam haqqında qanuna xarici agentlərin reklamını qadağan edən düzəlişlərin tətbiqinin təsirini ölçüb. Nəticədə bloqçuların 15%-i - ümumi auditoriyası 17 milyon nəfər olan xarici agentlər reklam gəlirlərini itirib. Onların əksəriyyəti ianə modelinə keçib, bir təsir edən kanalının bağlandığını elan edib və yalnız Nikolay Sobolev xarici agent statusundan qurtula bilib.
Digər xarici agent bloggerləri pul qazanmağın başqa formalarından istifadə edirdilər. 6 milyon auditoriyaya malik xarici agent bloggerlərinin 28%-i abunəçilərinin ianə modeli vasitəsilə mövcud olub. 7 milyon auditoriyaya malik bloqçuların 22%-i xarici fondlardan əldə etdiyi gəlirlə dolanır. 13 milyon auditoriyası olan 21%-i məhsul satışı, kurslar və abunəçilərlə görüşlər təşkil etməklə aktiv şəkildə pul qazanır. 5 milyon nəfərlik auditoriyaya malik bloggerlərin 14%-i layihələrini öz vəsaitləri hesabına hazırlayır və ictimai hərəkatlarla işləyir.
Əksər əcnəbi agent bloggerlər mühacirətdə olarkən Rusiya şirkətlərinin reklamı vasitəsilə layihələr həyata keçirməyə davam ediblər. Tədqiqatın göstərdiyi kimi, qanun qüvvədədir və rübdən bir neçə aya qədər gələcəkdə maliyyədən məhrum edir, lakin bu, tamaşaçıların onlara baxmağı dayandırması demək deyil. Qanunun təsirinə məruz qalan təsir edənlərin əksəriyyəti digər maliyyələşdirmə üsullarını - ianələr və birbaşa xarici fondlar üçün işləyən onlayn kazinoları axtarırlar.
Rusiyada xarici agent blogerlərinin kanallarında reklamı məhdudlaşdıran qanun martın 22-dən qüvvəyə minib.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay