BAKU Azərbaycan
8.03°C
  • USD
    1.7
  • EUR
    1.7943
  • RUB
    1.5024
  • TRY
    0.0491
  • GBP
    2.1535
34848

İki Amerika universitetinin marketinq üzrə dosentləri bizə brendin qurulmasının hansı qaydalarının müasir biznesə öz imic kapitalını yaratmağa kömək etdiyini deyiblər.

Valyuta.az bu barədə NV-yə istinadla xəbər verir. 

1.  İmicinizə sərmayə qoymağa davam edin

Amerikanın “Apple”, “Google”, “Microsoft” və “Amazon” texnologiya şirkətləri uzun illərdir ki, dünyanın ən dəyərli brendlərinin reytinqində liderlik edir. Bu, onilliklər ərzində marketinq və öz imicinin qurulmasına qoyulan sərmayə ilə asanlaşdırılır, - Dominguez-Hillsin Kaliforniya Dövlət Universitetinin marketinq professoru Melissa Sent Ceyms NV ilə söhbətində izah edib.
"Brend kapitalı və imici zamanla formalaşır və “Apple” və “Microsoft” kimi brendlər öz imicini qorumaqda və böyütməkdə çox yaxşıdırlar", - o deyir.

2. İnsanları özləri haqqında danışmağa məcbur edin

Pensilvaniya Universitetinin Wharton Biznes Məktəbində marketinq üzrə dosent, “Apple” və “Google”un məsləhətçisi Yona Berger deyir ki, bu gün şirkətlər insanların özləri haqqında danışması üçün əllərindən gələni edirlər. Axı şifahi sözlər brendləri tanıtmaq üçün həmişəkindən daha vacib hala gəlib.

"Bəzi şirkətlər öz məhsullarının nümunələrini pulsuz təqdim edir, digərləri isə sosial media təsir edənlərdən istifadə edir. Ancaq sonda insanların niyə paylaşdıqlarını və söhbəti stimullaşdırmaq üçün bundan istifadə etdiyini başa düşmək lazımdır", - ekspert deyir.

3. Müxtəlif alətlərdən istifadə edin

Şirkətlər öz brendləri haqqında söhbətləri qızışdırmaq üçün həm üzvi, həm də qeyri-üzvi marketinqdən istifadə edirlər. Birincisi, məsələn, təsir edənlərin cəlb edilməsi, sosial şəbəkələrin saxlanması, məzmun marketinqi və mediada imic yaratmaq daxildir. Qeyri-üzvi marketinqə isə ödənişli reklam, endirimlər, promosyonlar və s. daxildir.
"Bir çox şirkətlər müştərilərlə şəxsi əlaqələr qurur, - Berger deyir, - amma sosial mediadan müştəri sorğularına cavab vermək üçün bir vasitə kimi istifadə etmək qədər sadə bir şey də işləyir".

4. Davamlı və sosial məsuliyyətli olun

Müasir istehlakçılar brendlərlə qarşılıqlı əlaqədə olarkən iki aspektə xüsusi əhəmiyyət verirlər - onların ardıcıllığı və sosial mövqeyi, - Sent Ceyms deyir. Yəni onlar konkret biznesin nə demək olduğunu bilmək istəyirlər.

Məsələn, Z nəsli üçün - 1997-ci ildən 2012-ci ilədək anadan olanlar və növbəti nəsil Alpha üçün brend seçərkən böyük prioritet onun ətraf mühitə uyğunluğudur.

5. Təsisçinin/liderin reputasiyasına diqqət yetirin

Belə olur ki, təsisçinin fiquru brendin dəyərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir, Ceyms qeyd edir. O, misal olaraq Tesla və Amazon biznesini göstərir. Mütəxəssis izah edir ki, onların yaradıcıları İlon Mask və Jeff Bezos ətrafında əsl “şəxsiyyət kultu” formalaşıb, ona görə də onların reputasiyası gözlənilməz dəyişikliklərə məruz qalarsa, bu, şirkətin brendinin dəyərinə də təsir edə bilər.

Nicat

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.

Son xəbərlər

DTX 70 kq qızılla saxlanılan diplomatla bağlı məlumat yaydı

Kürü istehsalı 200 kiloqramdan çox artıb - Rəqəmlər

Həkim sirri sayılan məlumat vətəndaşdan icazəsiz verilə biləcək

Mərkəzi Bank bu şirkəti inzibati məsuliyyətə cəlb edib

İşə qəbulda bu şəxslərə sınaq müddəti lazım olmayacaq

Onlar işdən çıxarkən birdəfəlik müavinət alacaq

Nazir BMT-nin azərbaycanlı koordinatoruna vəzifə verdi (FOTO)

İcbari tibbi sığorta fondu hesabına ambulator dərman vasitələri təmin ediləcək

Gələn il yanvarın 29-u qeyri-iş günü olacaq

Bələdiyyələr qrant ala biləcək

Yaşıllıqları qanunsuz kəsməyə görə cərimələr dəyişir, cəzalar sərtləşdirilir

“İnvestAz” Korporativ İdarəetməsini təkmilləşdirir - İH-də yeni üzvlər

İcbari tibbi sığorta çərçivəsində apteklərdən dərmanların necə alınacağı müəyyənləşir

"Fitch Solutions" Azərbaycanın iqtisadi artım proqnozu yaxşılaşdırıb

Valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqlar üçün yeni güzəşt müəyyənləşir

Yarım milyard manatlıq kibercinayətkarlıqla bağlı məhkəmə: Dubaydan böyük məbləğdə pullar gətirmişdim

Son bir ildə 2 minə yaxın şəxs banklarda işləməyə başlayıb

Deputat: "Azərbaycanın yalnız sosial büdcəsi Ermənistanın ümumi büdcəsindən 67 faiz çoxdur"

İlhamə Turabovaya Milli Məclisdə yüksək vəzifə verildi - Foto

86 milyon manatı ölkəyə qaytarmadı - Həbs edildi

86 milyon manatı ölkəyə qaytarmadı - Həbs edildi

Ali Məhkəmədən mirasla bağlı mühüm qərar

"Telegram"ın CEO-su: "Bu tokenləri 10 il ərzində satmayacam"

Bu KOB subyektlərinə “Startap” şəhadətnaməsi verildi - Siyahı

BFB-nin keçmiş sədri investisiya şirkətinin rəhbərliyindən ayrılıb

4 universitetə növbəti 5 il müddətinə akkreditasiya verilib

Azərbaycanın üzüm aldığı ölkələr və marketlərdə satışı - QİYMƏTLƏR, CƏDVƏL

Azərbaycanın üzüm aldığı ölkələr və marketlərdə satışı - QİYMƏTLƏR, CƏDVƏL

Neftimiz cüzi ucuzlaşdı - Yeni qiymət

Bəzi ərazilərə qar yağıb - FAKTİKİ HAVA

Bəzi bankların qeyri-faiz gəlirləri azalıb - SİYAHI

Bütün xəbərlər

Xəbərin mətnində orfoqrafik səhv var

Qeydinizi daxil edin