Ən qiymətli brendlərin reytinqinə necə düşmək olar? - Marketoloqlardan 5 məsləhət
İki Amerika universitetinin marketinq üzrə dosentləri bizə brendin qurulmasının hansı qaydalarının müasir biznesə öz imic kapitalını yaratmağa kömək etdiyini deyiblər.
Valyuta.az bu barədə NV-yə istinadla xəbər verir.
1. İmicinizə sərmayə qoymağa davam edin
Amerikanın “Apple”, “Google”, “Microsoft” və “Amazon” texnologiya şirkətləri uzun illərdir ki, dünyanın ən dəyərli brendlərinin reytinqində liderlik edir. Bu, onilliklər ərzində marketinq və öz imicinin qurulmasına qoyulan sərmayə ilə asanlaşdırılır, - Dominguez-Hillsin Kaliforniya Dövlət Universitetinin marketinq professoru Melissa Sent Ceyms NV ilə söhbətində izah edib.
"Brend kapitalı və imici zamanla formalaşır və “Apple” və “Microsoft” kimi brendlər öz imicini qorumaqda və böyütməkdə çox yaxşıdırlar", - o deyir.
2. İnsanları özləri haqqında danışmağa məcbur edin
Pensilvaniya Universitetinin Wharton Biznes Məktəbində marketinq üzrə dosent, “Apple” və “Google”un məsləhətçisi Yona Berger deyir ki, bu gün şirkətlər insanların özləri haqqında danışması üçün əllərindən gələni edirlər. Axı şifahi sözlər brendləri tanıtmaq üçün həmişəkindən daha vacib hala gəlib.
"Bəzi şirkətlər öz məhsullarının nümunələrini pulsuz təqdim edir, digərləri isə sosial media təsir edənlərdən istifadə edir. Ancaq sonda insanların niyə paylaşdıqlarını və söhbəti stimullaşdırmaq üçün bundan istifadə etdiyini başa düşmək lazımdır", - ekspert deyir.
3. Müxtəlif alətlərdən istifadə edin
Şirkətlər öz brendləri haqqında söhbətləri qızışdırmaq üçün həm üzvi, həm də qeyri-üzvi marketinqdən istifadə edirlər. Birincisi, məsələn, təsir edənlərin cəlb edilməsi, sosial şəbəkələrin saxlanması, məzmun marketinqi və mediada imic yaratmaq daxildir. Qeyri-üzvi marketinqə isə ödənişli reklam, endirimlər, promosyonlar və s. daxildir.
"Bir çox şirkətlər müştərilərlə şəxsi əlaqələr qurur, - Berger deyir, - amma sosial mediadan müştəri sorğularına cavab vermək üçün bir vasitə kimi istifadə etmək qədər sadə bir şey də işləyir".
4. Davamlı və sosial məsuliyyətli olun
Müasir istehlakçılar brendlərlə qarşılıqlı əlaqədə olarkən iki aspektə xüsusi əhəmiyyət verirlər - onların ardıcıllığı və sosial mövqeyi, - Sent Ceyms deyir. Yəni onlar konkret biznesin nə demək olduğunu bilmək istəyirlər.
Məsələn, Z nəsli üçün - 1997-ci ildən 2012-ci ilədək anadan olanlar və növbəti nəsil Alpha üçün brend seçərkən böyük prioritet onun ətraf mühitə uyğunluğudur.
5. Təsisçinin/liderin reputasiyasına diqqət yetirin
Belə olur ki, təsisçinin fiquru brendin dəyərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir, Ceyms qeyd edir. O, misal olaraq Tesla və Amazon biznesini göstərir. Mütəxəssis izah edir ki, onların yaradıcıları İlon Mask və Jeff Bezos ətrafında əsl “şəxsiyyət kultu” formalaşıb, ona görə də onların reputasiyası gözlənilməz dəyişikliklərə məruz qalarsa, bu, şirkətin brendinin dəyərinə də təsir edə bilər.
Nicat
Mətndə səhv varsa, onu qeyd edib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərin.
Son xəbərlər
Ən çox oxunanlar
- Bu gün
- Bu həftə
- Bu ay